Hei kaikille! Pitäisiköhän minun taas liittyä listoille. Olen ollut parina vuonna jo mukana ja kesällä taisin saada muka tarpeekseni tästä ketjusta ja vauva hommista, enkä jaksanut enää kirjoitella tänne. Nyt sitte olen taas marraskuusta asti tätä ketjua seurannut säännöllisen epäsäännöllisesti.
Ensinnäkin
@Wintersun aivan ihania uutisia sulla, oikein paljon onnea! Oot kyllä ihan mahtavasti täällä jaksanut kaikkia aina kannustaa ja tukea matkalla, vaikka sun tai teidän matka se vasta pitkä onkin
Kyyneleet tais silmistä tulla, kun seurasi sun testien vahvistumista.
@W.we hyvä kun pääset tutkituttamaan itseäsi, sinullekkin toivon sydämmestäni plussatuulia!
Itsellä sellainen tilanne että kaksi inssiä takana, ensimmäisessä selvisi etten ovuloinut ollenkaan, vaikka ovitrellekin pistin. Toisessa meinasi jo tärpätä, tai tärppäsikin kunnes ei jaksanut enää pysyä matkassa ja vähän enne joulua vuoto alkoi. Takana on myös keskenmeno kesällä 2018.
Nyt sitten menossa "välikierto" joulusulkujen takia. Ihan en oo vielä varma et Lähdetäänkö jo koeputkihoitoihin, vai yritetäänkö vielä yhdesti inseminaatioilla, jonoja ei ilmeisesti pitäisi olla..
Tietoja siis
Persikka123 ya 5/17 kp21/32. Piinailemaan en tässä kierrossa lähde, koska en saanut tikutettua ovista tai no viivat eivät koskaa aivan tasa vahvoiksi muuttuneet ja rupesivat jo haallistumaa, eli taisi olla ovuloimaton kierto.
Ihanaa vuoden alkua kaikille!