Hakutulokset

1. V

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Onpa lohduttavaa kuulla @marrasmai . Kiitos kun kerroit <3 . Yritän nyt henkisestä valmistautua et on vaan kemiallinen. Lohduttavaa kuitenkin että alkio on ainakin yrittänyt. Toiveet vielä varovaisesti koholla. Jää nyt lohdutusvalkoviini vielä jääkaappiin odottelemaan :D Tervetuloa mukaan...
  2. V

Täällä koitti tänään testipäivä ja ilmeisesti kemiallinen. Sain nimittäin clear bluen testiin hyvin haalean ja ohuen toisen viiva. Ihan selvästi nähtävissä, mutta aivan liian haalea pp14:sta päivälle. Huomiseksi haen viikkonäytöllisen ja katsotaan mitä se näyttää. Alkaisi vain nyt nopeasti ne...
  3. V

Kiitos @Solunen ja @pcosilainen!
  4. V

Osaako joku teistä kertoa, että jos lääkkeellinen PAS ei ole onnistunut, niin pysyykö vuoto poissa niin pitkään että lääkkeet lopetetaan vai alkaako vuoto myös lääkkeiden läpi?
  5. V

Onpa helpottavaa lukea <3 itse olen melkein jo heittämässä kirvestä kaivoon, kun ei ole mitään tuntemuksia, niin kyllähän tällainen herättää toiveita. Toivottavasti siellä menisi kaikki loppuun asti hyvin <3
  6. V

Mahtavaa @pcosilainen ❤️ Suuren suuret onnittelut. Testasitko virallisena testipäivänä ensimmäisen kerran? Vaikka olikin lähes oireetonta, niin oliko jotain oireita kuitenkin näin jälkikäteen ajateltuna?
  7. V

Oikea testipäivä vasta ensi pe eli tosi hätäinen olin. Oletukseni vain oli et nyt jo jotain näkyisi jos olisi jotain tapahtumassa. ivf:n jälkeen testasin itse lääkkeiden aiheuttaman plussan häviämistä onestepeille, mutta en muista yhtään missä kohdassa hävisi. @Wintersun jakoi maaliskuun puolen...
  8. V

@Tuutikki84 mulla oli myös huimausta alussa ja munasarjoja vihloi, mutta enää ei ole oireet vaivanneet. Malttamattomana menin sitten pilaamaan päivän ja tein rfsun varhaisen tänä aamuna ja tyylipuhdas negahan se sieltä. Mulla ei ole kokemusta kyseisestä testistä, mutta luulisi että tuollainen...
  9. V

@pcosilainen jaiks ihan juuri! Mulla on tosiaan vasta viikon päästä virallinen. MUTTA lähikaupasta tarttui tänään r-testi mukaan ja houkuttaisi niin paljon testata. Pelkään vaan et menee vkonloppu pilalle. Täälläkään ei ole vielä oireita ja sekös ärsyttää ja pelottaa. Tänään ollut jo ihan...
  10. V

@Lumitalvi voi ei, onpa todella harmi. Toivottavasti seuraavalla kerralla tulee parempia uutisia. Nää hoidot on kyllä sellaista ongelmasta toiseen hyppimistä. Kiitos muistutuksesta, et ei tässä vaiheessa tarvitsekaan olla oireita. ❤️ Mieli vaan menee asioiden edelle. @pcosilainen testipäivä pe...
  11. V

Hienoa @Tuutikki84, että sielläkin päästään eteenpäin :) Täällä menossa pp5 ja järjetön arpominen, tuleeko tästä mitään. Kovasti odotan, että tulisi jotain selkeitä oireita, mistä voisi päätellä raskauden alkaneen. Yritän täällä rauhoittua, että pp5 ei vielä oireita pitäisikään olla, mutta...
  12. V

Kiitos @Tupsuli <3
  13. V

Sama kyllä houkuttaa, kun kivahan se olisi tietää, jos alkio on edes yrittänyt kiinnittyä. Tiedän vain olevani aivan maassa, jos tulee negatiivinen, niin siksi haluaisin kerrankin yrittää malttaa. Tällä hetkellä talossa ei ole yhtään raskaustestiä eikä edes ovulaatiotestiä, että joutuu ihan...
  14. V

täytyy toivoa että on hyvä tyyppi kyydissä täällä on kyllä niin normaali olo kuin vain olla ja voi.Onneksi tässä vaiheessa mikään ei taida olla huono merkki. Minkä ikäinen alkio teille siirrettiin? Täälläkin on kyllä toiveet todella katossa ja on jotenkin todella toiveikas fiilis, että nyt...
  15. V

Täällä myös piinapäivät alkaneet kun ensimmäinen PAS tehtiin perjantaina mennään siis todella samoissa. Siirrettiin 5 päiväinen blasto, mistä olen erittäin toiveikas, mutta mitään luokitusta ei kyllä annettu. Saako kysyä missä olette hoidoissa kun kerrottiin luokitus? Me ollaan hussissa. Onko...
  16. V

Täällä kanssa odottellaan ensimmäistä PASia, nyt menossa kp5 ja viikon päästää ensimmäinen ultra. Tällöin toivottavasti tiedetään, milloin PAS tehtäisiin. Oon niin innoissani :) Sama lääkitys kuin @Tuutikki84 :lla eli Progynovaa 3x/vrk.
  17. V

Onnea plussanneille <3 Tänään tuli HUSista ilouutinen, että alkion siirtoja jatketaan. Olen haljeta onnesta :love:. Nyt saisi menkat alkaa pikaisesti :D
  18. V

Onnea @jonxu <3
  19. V

@MyMa kiitos paljon! Toisten oireita on aina kiva lukea. Mulla ei ole edelleenkään oireita, pelkästään vatsassa alkaa olemaan menkka tuntemuksia. Olen jo kyllä luopunut toivosta, kun pp10 sain negan ja en usko, että se voisi muuksi muuttua. Sen verran hyviä nuo clear bluet ovat. Tosin tuo...
  20. V

Hemmetin korona. Tuntuu kyllä siltä, että sitä ei koskaan onnistu raskautumaan kun aina tulee jotain :( Tein eilen pp10 clearblue raskaustestin ja kylmä "Ei raskaana" -tekstihän sieltä tuli. Veti kyllä maton jalkojen alta, kun samana päivänä selvisi, ettei siirtoja toistaiseksi tehdä. Ottaa...

Yhteistyössä