Hakutulokset

1. B

Jyväskylässä hoidoissa?

Neela, kun Kelan lääkekatto 700,92 e täyttyy (tuota kerryttää siis vain ne lääkkeiden omavastuuosuudet) niin saat automaattisesti kirjeen jossa kerrotaan sen täyttyneen. Kirjeen mukana tulee ilmoitus, jonka perusteella apteekista saa lääkkeet hintaan á 1,50 e. Mukana on myös hakemus...
  2. B

Jyväskylässä hoidoissa?

RBAM, hyperiltä säästyttiin. Nyt olo on jo normaali, nyt menossa kp 2 eli uusi kierto pyörähti käyntiin. Itse tässä herännyt ajatuksia että kuinka lähellä hyperiä oltiin ja jos tuoresiirto olisi tehty niin olisiko se varmuudella tullut ja kuinka pahana... Pettymyksen yli on päästy, siis...
  3. B

Jyväskylässä hoidoissa?

lullaby, itse olen ollut ihan tyytyväinen kessarin toimintaan. Miinuspuoli kyllä nämä kiintiöt eli 5 pariskuntaa/vko koeputkihoitoon. Mutta kiintiöitä taitaa olla joka paikassa julkisella... Meillä piti aikoinaan olla ensimmäinen IVF heti läpikäytyjen inssien jälkeen eli siinä maaliskuun 2012...
  4. B

IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

Meille ei tehty tuoresiirtoa, se vaihtoehto tosin oli tiedossa... Eli PAS:sia odotellaan. Pakkaseen saatiin sitten loppujen lopuksi 6 alkiota eli karsintaa tapahtui vielä tuon eilisen puhelinsoiton jälkeen. Mietityttää vaan se, että entäs jos sulatuksesta ei pahimmassa tapauksessa selviäisi...
  5. B

Täältä helpotuksen huokaus - meillä on alkioita! :) 17 munasolua saatiin, niistä 11 kypsiä ja 10 hedelmöittyi. Siirto on huomenna aamulla. Alkoiden laadusta ei ollut puhetta, mutta voi veljet että tuntuu hyvältä! Mieskin oli aivan onnessaan. Olo on vieläkin tosi ronkittu, ei voisi...
  6. B

Sannukka - punktiotoverini! ;) Kiva kun huhuilit ja kiva kuulla että punktio ei jättänyt kammoja vaikka hieman haasteita olikin. Kirjoittelen nyt vain omat kuulumiseni, olo on melko kipeä niin paras olla vaan vaakatasossa... Punktio meni täälläkin ok, ei jäänyt kammoja. Melko samanlainen...
  7. B

Täällä pistin juuri klo 21 Pregnylin eli punktioon ollaan menossa ke klo 9. Hyperin riski on lääkärin mukaan suuri, joten ilmeisesti siitä syystä sain ohjeen että Pregnyliä pitää pistää vajaa määrä. Follikkeleja on ilmeisesti 20-25 kpl, en ihan tarkkaan tiedä onko nuo kaikki siis ihannekokoisia...
  8. B

Itse täällä samoilla linjoilla kuin mitä Vienda kommentoi Haikalan tilanteeseen eli että jos niin pitkälle itse pääsisin että punktiosta jo reippaasti yli viikko niin mieli olisi kyllä kovinkin siinä r-testin tekemisessä. Ihan sen takia että jos jotain yritystä on ollut niin haluaisin edes sen...
  9. B

Nyt voisi olla aktivoitumisen paikka tähän palstailuun, kun meilläkin hoidot pääsi alkuun. Mutta ensin suuret onnittelut Julietille! :) Tosi paljon onnea! Kerrotko vielä että onko teillä aiemmin löytynyt syytä lapsettomuuteen vai oletteko olleet selittämättömiä? Tämän pinon olen kyllä läpi...
  10. B

Jyväskylässä hoidoissa?

ankk:lle, kaiveilin tuolta viime vuoden elokuulta mun viestin (joka siis tuolla jollain aiemmalla sivulla): "- 14.2.2011 työterveyslääkärin lähete fertiliteettipolille - kutsu polilta tuli 9.3.2011 - ensimmäinen suunnittelukäynti 12.4.2011" Eli meillä eka käyntiaika polilla lähetteen...

Yhteistyössä