Hakutulokset

1. B

Joulukuiset

Kiitos muuten hänelle joka oli listalle nimeni laittanut 😉 tänään ei oo enää tullut mitään vähänkään värillistä vuotoa, mutta katsellaan.. r-testin tein aamulla ja oli kyllä viiva tummentunut verraten toisspäivään. Eli ainakin r-hormooni lisääntynyt. Voimia kaikille vaiheissaan. ❤️
  2. B

Joulukuiset

Täällä ollaan ja lueskellaan, mutta jotenkin tosi pessimistinen olo nyt kun eilen tuli pyyhkiessä vähän ruskeaa.. tänään vähemmissä määrin.. edellisessä km vuoti enenevissä määrin just näin (tosin tais alkaa vasta 6+5 ja sitten km 7+2). Tänään 4+3. Että nyt hiljaiseloa tästä syystä, en elättele...
  3. B

Joulukuiset

Moi, siitäkin huolimatta että oon ihan varma että karma iskee tän kirjoituksen jälkeen niin heipat! Tänään dpo 13 ja melko vahva viiva testattu aamulla. Takana km 1/2022 eli meni tässä aika pitkä aika ennen raskaaksi tuloa uudelleen. Yritys aloitettiin vajaat 2 vuotta sitten. Laskettu aika ehkä...
  4. B

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

Moikka, viestiketjun luin läpi parin viime pv:n aikana, monenlaista surullista tarinaa päätyen kuitenkin usein onnistuneeseen raskauteen. ❤ Tänään lopullinen niitti, keskenmeno RV 7+2. Alkoi tuhruttelulla 6+6, toissapäivänä ja eilen vielä oli jotain toivoa ilmassa et oliskin vaan harmitonta...
  5. B

Jyväskylässä hoidoissa?

Siitä inseminaatiosta menee sama poliklinikkamaksu kuin keskussairaalalla käymisestäkin eli onko se nyt 27,50 e. Inseminaatiosta menee tuo maksu tosin mieheltäkin. Eli ei sen suurempia kustannuksia lääkkeitten lisäksi. Ja lasku tulee kotiin samaan tapaan kuin muistakin käynneistä eli ei tartte...
  6. B

Jyväskylässä hoidoissa?

Jipsukka ja Ninnuskainen; harmi että teille ei tullut toivottua lopputulosta... Peukut on täällä isosti pystyssä sen suhteen, että kyllä se vielä onnistuu! Ninnuskainen varmasti vaatii rohkeutta lähteä uudelle kierrokselle syksyllä tuon punktiokokemuksen ja kaiken siihen liittyvän jälkeen...
  7. B

Jyväskylässä hoidoissa?

Ninnuskainen, ei tarvitse itse varata aikaa punktioon. Tuo punktiopäivä voi tuosta vielä aikaistua/myöhäistyä, selviää tulevien ultrien perusteella. Yleensä ultria 2-3 kpl ennen punktiota. Sen viimeisen seurantaultrassakäynnin aikana hoitaja soittaa sinne Fertinovaan ja varaa sieltä sen ajan...
  8. B

Jyväskylässä hoidoissa?

Jipsukka, mulla kokemusta yhdestä pitkän kaavan hoidosta. Lääkärit sanoneet, että mulla on herkät munasarjat (ilmeisesti monirakkulaisuutta, mutta ei kai varsinaisesti PCO:ta) joten tulee herkästi liikaa rakkuloita. Pitkä kaava tehtiin loppuvuonna, lähinnä sen takia kun lyhyellä kaavalla ajoitus...
  9. B

Jyväskylässä hoidoissa?

Ninnuskainen, tosi "kettumainen" tilanne, ymmärrän että ärsyttää! :/ Meille ei tänä aikana kun ollaan lapsettomuuspolin piirissä oltu (ensikäynti 4/2011) niin kertaakaan mainittu että ylipäätään olisi mahdollista käydä juttelemassa omista tuntemuksista psykologin tms. kanssa tai vieläpä että...
  10. B

Jyväskylässä hoidoissa?

Täällä valmistauduttiin eilen meidän toiseen PAS-siirtoon. Pakkasessa jäljelläolevat 3 alkiota kuitenkin menetettiin. Pitää soitella heti ma:na polille ja kysellä jatkoa, toivottavasti ei kovin pitkälle kevääseen menisi. Takana siis kaksi punktiota (5/2012 ja 11/2012) ja tähän mennessä vaan...
  11. B

Pitääkö zumenon ja lugesteron vuodon poissa (PAS)?

Moi! Itsellä takana ensimmäinen PAS-siirto, negatuloksen sain viikko sitten. Mulla vuoto pysyi täysin poissa tukilääkityksen vuoksi. Viimeinen Zumenon su-iltana/viimeinen Lugesteron ma-aamuna ja vuoto alkoi vasta torstai-iltana. Tänne siirrettiin 7-soluinen alkio limakalvon ollessa 11 mm kp 18...
  12. B

Jyväskylässä hoidoissa?

Meidän ensimmäinen PAS ei onnistunut. Tukilääkitys pitää mulla vuodon täysin poissa, menkkakipuja tulee ajoittain. Eilen tehtiin testi joka oli negatiivinen. Sain aamulla perjantaisen veritestin tuloksen ja arvo alle 1 eli ei mitään yritystäkään. Hyvin tästä on yli päästy, syynä varmaan se...
  13. B

Jyväskylässä hoidoissa?

Voi lullaby! :( Tosi paljon voimia sinne! Tehtiinkö teille ICSI, ei siis IVF? Munasolut oli ilmeisesti epäkypsiä? Meillehän kävi siis ihan samalla tavalla ensimmäisessä IVF:ssä joka tehtiin viime vuoden toukokuussa. Mikään viidestä munasolusta ei hedelmöittynyt koska olivat biologin mukaan...
  14. B

Jyväskylässä hoidoissa?

Marjaanalle minultakin onnittelut! :) Onkos sulla mitään tukilääkitystä käytössä, esim. luget? Millaisia nuo mahakivut on, onko ne kuinka paljon verrattavissa kuukautiskipuihin? Kyselen siis kun itseä kiinnostaa nää ennen plussausta/plussauksen jälkeen tulevat mahakivut... Onko sulla muita...
  15. B

Jyväskylässä hoidoissa?

KTL, muistelen niin että polilta hoitaja teki mulle lähetteen labraan. Jos teillä ei ollut siitä labralähetteestä puhetta niin ilmeisesti kotitesti riittää? Mä en edes tiedä että pääseekö veritestiin ilman lähetettä...? Muistelen että kaikille kolmelle inssikerralle mulle tehtiin se lähete...
  16. B

Ivf hoitoja lapsettomille

Täältä sivusta seuranneena tulin toivottamaan idealistille suuresti onnea! :) Täällä pinossa en ole tainnut (vielä) omasta tilanteesta kirjoitella, mutta kenties liityn mukaan myöhemmin kunhan alkaa omassa tilanteessa tapahtua. Ihan mielenkiinnosta tulin siis kysymään idealisti; oliko se niin...
  17. B

Jyväskylässä hoidoissa?

annaliii, inssikäytäntöjä omien kokemusten perusteella. Eli soitto In-Tiimiin kun ovulaatiotesti on positiivinen. Hoitaja antaa puhelimessa sulle kellonajan seuraavalle päivälle toimenpidettä varten, miehen pitää käydä aiemmin samana aamuna antamassa oma näyte In-Tiimissä. Sillä näytteen...
  18. B

Jyväskylässä hoidoissa?

annalii, kaikki toimenpiteet tehdään tosiaan In-Tiimissä. Muistelen niin tuosta ovulaation ajankohdasta, että kaikki muut päivät ovulaatioplussan saamiselle ok paitsi lauantai. Korjatkaa joku jos muistan väärin... Eli jos testi näyttää + torstaina tai viim. perjantaiaamuna niin inseminaatio...
  19. B

Jyväskylässä hoidoissa?

Neelalle myös minulta onnittelut <3 Paras tuleva vuosi teille tulossa :) Olikos niin, että teille tämä siirretty alkio oli se ainokainen eli pakkaseen ette saaneet tästä kierroksesta mitään? Sitä suuremmalla syyllä ihana onnistuminen. Täällä odotellaan seuraavaa kk-kiertoa käynnistyväksi...
  20. B

Jyväskylässä hoidoissa?

Ja lisäys vielä, että jos ette jo tienneet niin sen lääkekaton täyttymistä voi seurata Kelan asiointipalvelun kautta.

Yhteistyössä