Hakutulokset

1. G

Taloudelliset huolet

Löytyykö muita, joita raskaudessa ahdistaa muuttuva taloudellinen tilanne? Kun yhtäkkiä tulot tuleekin tipahtamaan toista tuhatta euroa kuussa? Vastavalmistuneena kyllä tietää, miten pienellä sitä pystyykään elämään ja helposti, mutta samaan aikaan ahdistaa ajatus lainataakasta ja tulevasta...
  2. G

Maaliskuiset 2019❤

Täällä vähän sama tilanne, paitsi että meillä keskenmeno tuli kesäkuussa, ja siitä suoraan uudestaan raskaaksi! Nyt ehkä viikko 6+, perjantaina varmistuu ultrassa onko siellä mitään elävää ja millä viikoilla mennään! Ihana että muitakin nopeasti toipuvia löytyy, välillä mulla on ollut tunne...
  3. G

Maaliskuiset 2019❤

Ehdottomasti ota aihe puheeksi neuvolassa! Juuri luin parikin juttua siitä, miten ei tuollaisten kokemusten jälkeen ole oppinut luomaan kunnon sidettä lapseen raskausaikana, ja vasta vauvaiällä uskaltauduttu avaamaan suunsa siitä. Mitä aikaisemmin, sen parempi <3
  4. G

Maaliskuiset 2019❤

@SiSi90 Meillä on varhaisultra ensi perjantaina. hCG:tä ei enää seurata, lääkäri oli sitä mieltä, ettei tossa ole mitään ongelmaa, vaikk noin hitaasti nouseekin. Vaikka joka paikassa sanotaan, että PITÄÄ nousta vähintään 60 % kahdess päivässä, että olisi normaali raskaus. Eipä tässä muu auta...
  5. G

Maaliskuiset 2019❤

Mulle lääkäri sanoi hCG-arvosta 1250, että n. viikkolla 5-6 oltais menossa. Noihan toki todella yksilöllisiä, mut kyl toi 54k mun korvaan kuulostaa jo siltä viikolta 7. Mutta eihän sitä ikinä tiedä :) Itse en tiedä onko La huhtikuu vai maaliskuu, koska viikosta ei mitään tietoa tuon...
  6. G

Huhtikuiset 2019

Eka a Eka arvo ~1250 ja 4 päivän päästä 2350. Lääkärin mukaan siis ehkä viikolla 5-6, vaikka eihän sitä suoraan noista voi sanoa. Toi lääkäri, jolla kävin, sanoi että arvot ja kasvu ihan yksilöllistä, mutta aluksi ei puhunut koko kasvusta mitään, pelkistä arvoista vain. Kysyin sit ite, että...
  7. G

Avioliitossa pulmia

Jos mies on tyytymätön työhönsä, väsynyt ja stressaantunut, se selittää about kaiken. Itse kannustaisin sinua kannustamaan miestä joko keskustelemaan esimiehensä kanssa työtilanteensa parantamisesta tai etsimään uutta mieluisampaa työtä. Se taas poistaisi sitä väsymystä ja stressiä, joka taas...
  8. G

Huhtikuiset 2019

Kyllähän siinä viivaa näkyy, selkeästi. :) eli positiivinen on, mutta noin haalealla silti varmistaisin vielä parin päivän päästä :) jos itse haluat saada täysin selkeän tuloksen, suosittelisin niitä digitaalisia, jotka sanoo selkeästi ”Yes” tai ”No”, ei arvailuja onko ”riittävä” viiva vai ei :)
  9. G

Huhtikuiset 2019

Täällä kanssa kai huhtikuu 2019! Lasketusta ajasta ei mitään käsitystä, eikä oikein meneillä olevista viikoistakaan raskautuminen tapahtui suoraan keskenmenon jälkeen, joten kierrosta ei pysty laskemaan. hCG-mittauksissa kävin kahdesti, jotta tiedettäisiin onko kyseessä uusi raskaus vai...

Yhteistyössä