Hakutulokset

1. M

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Voikohan tämä korona vaikuttaa jotenkin julkisen puolen hoitoihin?
  2. M

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Mulla kesti viisi ja puoli viikkoa
  3. M

Haaveena vauva 2020

Gelee royalea kp 14 asti...
  4. M

Haaveena vauva 2020

Pakko tulla avautumaan että mitäköhän helvettiä tää mun keho tekee. Mulla tosiaan oviksesta alkoi heti alavatsakivut, joissa ei ole minulle mitään outoa koska mulla on lähes aina kivut koko ajan oviksesta menkkoihin. Nyt sitten tuli myös alkoi tissikivut noin dpo 4, ja mulla ei ole kmn jälkeen...
  5. M

Haaveena vauva 2020

Minäkin ennen ajattelin, että en haluaisi vauvaa joulukuussa, mutta nykyään on ihan se ja sama vaikka vauva syntyisi joulukuussa, kunhan vauvan joskus vaan saisin <3 Itse asiassa seuraavassa kierrossa jos raskaudun ois la jouluaaton tietämillä. Kaikki kelpaa paremmin kuin hyvin :)
  6. M

Minä soitin perjantaina piikittämisopetusajan. Ensi kuun menkat alkaa pääsiäisen tienoolla, ja siitä sitten alkaa piikitys. Ei ole ollut oikein mitään sen kummempaa kirjoitettavaa, nyt toki ollaan vielä yritetty myös luomuna, mutta eipä niitä tsäänssejä tärppiin siinä juuri ole.
  7. M

Haaveena vauva 2020

Meille tuli kutsu hoitojen suunnitteluun kun saatiin yksityiseltä lähete julkiselle. Julkiselta määrättiin myös aluksi labroihin, toki jos ne yksityisellä on jo otettu niin ei niitä uusia tarvi.
  8. M

Haaveena vauva 2020

Mulle kun tehtiin inssit, niin siinä kun ultrataan missä johtofolli on, niin mulla insseissä (4kpl) johtofollit oli aina oikealla, eli ovuloin silloin sieltä :)
  9. M

Haaveena vauva 2020

On ajatuksia, tai no tällä hetkellä olisin kuudennella kuulla raskaana. Voi sitä onnea :( Ehkä vielä joskus! <3
  10. M

Haaveena vauva 2020

Ei vaan juurikin tasaisesti keskellä se kipu.
  11. M

Haaveena vauva 2020

Tällä hetkellä mua hermostuttaa, kun alavatsa on oviksesta asti kipuillu ja on sellainen pinkeä. En usko raskausoireeksi koska vasta dpo 4 tänään. Onko muilla sitä että alavatsa siis ovulaatiosta asti menkkoihin kipeä?
  12. M

Siemennesteanalyysi tulkinta-apua

Näyttäisi oikein hyvältä tulokselta (y)
  13. M

Haaveena vauva 2020

@W.we Kyllä minustakin tuntuu, että hieman hiljentynyt ja itsekin kirjoitan enää tosi harvoin. Jotenkin tuntuu etten enää muista kenenkään nimimerkkejä ja tilanteita, ja kun itse on jo hoidoissa eikä luomuraskaus ole todennäköinen, niin tässä on vain odotustilassa. Ja omat ajatukset on myös...
  14. M

Haaveena vauva 2020

Me jännitetään sun kanssa sitten samaan aikaan!!
  15. M

Haaveena vauva 2020

Me mentiin ekan kerran lapsettomuusklinikalle jo maaliskuussa 2019. Tammikuussa 2019 sain lähetteen yksityiseltä julkiselle, vaikka yritystä oli ollut vasta muutama kuukausi, koska lähisuvussa on lapsettomuuteen johtanutta endometrioosia. Tuolloin maaliskuussa siis oli ensikäynti, jonka jälkeen...
  16. M

Haaveena vauva 2020

Älä turhaan vielä masennu! Dpo1 ei kroppa todellakaan ole vielä tietoinen onko hedelmöittymistä tapahtunut. Ekat oireet voi tulla vasta kiinnittymisen jälkeen, sillä sitä ennen alkio ei yksinkertaisesti voi välittää mitään oireita kropalle :) Täällä kp 10, ja mietin josko jättäisin tässä...
  17. M

Haaveena vauva 2020

Minä oon yrittänyt seurata valkovuotoa eri kierroissa, ja mulla tuntuu että joka loppukierto erilaista. Kaikki nämä koettu: Kuiva Voidemainen Kirkas, runsas ja ”nestemäinen” Kellertävä Venyvä limainen ja mikään ei ole merkannut mitään Yllättäen en tietenkään muista, millaista vv oli siinä...
  18. M

Mieli parani huomattavasti! ❤️ Minä oon ajatellut että kolme siirtoa ja jos ei tärppää niin thats it. Huh. Uskon että multa munasoluja kehittyy hyvin, ja lääkäri on puhunut jo hyperstimulaation riskistä, koska mulle letrozolin 3pv annostuksestakin tuli jo aika kaksi follia. Mutta sitten se...
  19. M

Siis huh mikä helpotus! Minä siis olen käsittänyt että tuo ”kolme ivf” käsittää siis vain sen kolme siirtoa, ei kokonaista kierrosta!! Tuossahan on mahdollisuuksia huomattavasti enemmän!
  20. M

Haaveena vauva 2020

Minä kävin tällä viikolla labroissa ja ferritiini oli 53. Ihan ok arvo ilmeisesti, mutta ei tekisi varmaan huonoa nostaakaan? Onko jollain hyviä vinkkejä millä saanut nostettua? Täällä elellään melko matalapaineista aikaa, kp 3 ja yritys tuntuu kaukaiselta. Ehkä se taas tästä kun kierto etenee...

Yhteistyössä