Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2020

Eikö vadelmalehtiteen pitäny nimenomaan olla yritysaikana hyvä, kun käyttää ovikseen asti ja sen jälkeen lopettaa?
  2. M

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Hei osaako joku sanoa, että kun sanotaan että julkisella tehdään 3 ivfää, niin mitä jos ne kolme epäonnistuu, mutta pakkaseen jää alkioita, niin meneekö ne alkiot vaan hukkaan sitte?
  3. M

Haaveena vauva 2020

Onko kukaan onnistunut millään poppaskonsteilla lyhentämään kiertoa?
  4. M

Haaveena vauva 2020

Jestas miten kökkö tämä uusi! Täällä starttaa yk 20. ”Jiihaa”.
  5. M

Haaveena vauva 2020

Rfsu 25mlu testi nega, tänään dpo 12-13, eli eikö pitäisi jo näkyä jos olisi plussa :(
  6. M

Haaveena vauva 2020

Argh, mua ärsyttää ihan suunnattomasti tällä hetkellä naisen kroppa, ja se miksi se vaan ei voi toimia joka kuukausi samallalailla :devil: Meillä siis menossa tällä hetkellä tyyliin yk 19, en edes pysy laskuissa, tammikuussa tehtiin viimeinen inssi joka meni päin persettä ja nyt odotellaan...
  7. M

Jännittävää! Kantaan oli tullut reseptit Gonal-F ja Orgalutran :barefoot: Huhtikuussa sitten tosi toimiin!
  8. M

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

@Korallikala Olen pahoillani, mikäli tänne päädyt. Keskenmenoa ei automaattisesti tarkisteta. Kuten yllä sanottiinkin niin lääkäriin kannattaa hakeutua mikäli tulee voimakkaita kipuja ja vuoto esim. haisee. Itse kävin yksityisellä gynellä 2,5 vko km:n jälkeen tarkistuttamassa että tyhjennys on...
  9. M

Haaveena vauva 2020

Siis minä ainakin ymmärsin niin lääkäriltäni, että ne Pregnylistä johtuvat raskausoireet voi jatkua ihan sen kierron loppuun saakka vaikka se ei raskaustestissä enää näkyisikään (n) Ja omalla kohdalla näin olikin, tosin oireet oli joka inssikierto erilaiset. Se kierto josta tuli se km ainoa ero...
  10. M

Haaveena vauva 2020

Pregnylhän tosiaan voi aiheuttaa sen plussatestin lisäksi myös raskausoireita!
  11. M

Haaveena vauva 2020

Tein myös samanlaisen testin pe aamuna, ja se oli puhdas nega ilman viivan paikkaa :D No eipä se yllättänyt, mutta hauskempi olisi seurata edes noita viivanpaikkoja kuin tyhjää testiä :ROFLMAO: Oireita ei ole mitään normaalia kummempaa ollut. Mullahan nippailee aina oviksen jälkeen mahaa...
  12. M

Haaveena vauva 2020

Heh, mulla on vasta dpo 8 mutta oon yksin reissussa niin päätin tehdä testin hetken mielijohteesta ja sain testiajan JÄLKEEN viivanpaikan :ROFLMAO: Silti halusin tulla tämän hienon testini näyttämään, vaikka toiveita ei vielä saisikaan menettää. Mitkään oireet ei puhu raskautumisen puolesta kun...
  13. M

Hei muutama kysymys! Punkteerataanko follit siis yleensä ovulaatiopäivänä? Montako päivää sen jälkeen tehdään sitten alkionsiirto? Entäpä jos alkio siirretään pakkasesta, siirretäänkö se ovulaatiopäivänä vai sen jälkeen?
  14. M

Haaveena vauva 2020

Moikka! En ole pitkään aikaan kirjoitellut tänne, lähinnä reagoinut plussiin, joita tänne onkin tullut hurjasti! Paljon onnea :love: Oma tilanne sen verran, että se viimeinen inssi meni tosiaan aivan penkin alle, kun miehen näyte oli huonompi kuin koskaan ja mahdollisuudet lähes tulkoon nolla...
  15. M

Minäkin voisin nyt tulla kunnolla mukaan tänne, kun menkkojen alkamisen myötä tuli meille hoitoaika, joka tosin on vasta huhtikuussa. Jännittää hurjasti tämä seuraava vaihe, kun nyt kaikki ”helpommat” keinot on kokeiltu, ja tästä alkaa se viimeinen olkenkorsi. Pakko silti uskoa, että kyllä meitä...
  16. M

Haaveena vauva 2020

Täällä on nyt superpaljon keskustelua, mutta itse taidan toistaiseksi jättäytyä taustajoukkoihin. Omassa tilanteessa kun ei ole mitään kerrottavaa, ja tosi vaikeaa yrittää tsempata muita, jännittää muiden puolesta tai olla iloinen muiden puolesta, kun itsellä olo että romahtaa hetkenä minä...
  17. M

@Alinna86 Mulla raskaustesten testiviivan värin vahvuus vaihteli, ja yhtäkkiä taas tummeni vaikka keskenmenosta oli jo viikkoja. Uusi raskaus oli mahdoton, sillä tuhruttelun vuoksi ei oltu voitu edes yrittää. En kerro tätä pahoittaakseni mieltäsi, vaan oman kokemuksen. Toivon totta kai, että...
  18. M

Haaveena vauva 2020

Vasta kun menkat alkaa katsotaan kierron mukaan seuraava sopiva aika ivf/icsi. Ei ole siis varsinaista ”jonoa”, vaan se riippuu ketä muita on edellä ja sattuisko mun kierto osumaan sellaiseen väliin missä muita ei ole. Mutta todennäköisesti menee toukokuulle, hyvällä lykyllä huhtikuulle.
  19. M

Vuoto alkoi itsekseen tuolloin 5+3 ja suurin vuoto kesti kaksi päivää. Sitten tuhrutteli tosi pitkään.
  20. M

@lilja1234 Voi pidän peukkuja!! @Alinna86 Mulla meni kesken jo 5+3, mutta plussa näkyi raskaustestissä yli viisi viikkoa. Aina siihen asti kun alkoi uudet menkat.

Yhteistyössä