Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2020

No siis ehkä 0,01% mahdollisuus, eli käytännössä ei. Aivan hirveä pettymys kyllä :(
  2. M

Haaveena vauva 2020

@Disco Volante Ei ole mitään syytä ainakaan kuukauden aikana ollut. Mutta mies laitettiin verikokeisiin.
  3. M

Haaveena vauva 2020

Vähänpä mä tiesin tänä aamuna, mitä tämä päivä tuo tullessaan. Jestas. Eli inssi numero 4. Niin penkin alle kuin olla ja voi. Yleensä lähden iloisena klinikalta operaation jälkeen pois, niin tällä kertaa mä purskahdin jo operaatiohuoneessa itkuun. Ovulaatio oli tapahtunut jo ennen...
  4. M

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Joku aika sitten tänne jo huutelinkin, että todennäköisesti liityn joukkoonne. Tänään oli viimeinen inssi, joka meni ihan penkin alle. Puhuttiin jo seuraavista hoidoista, eli ivf tai icsi tiedossa huhti-toukokuussa. Tekniikka päätetään vasta kun he analysoivat miehen spermanäytteen, että onko...
  5. M

Haaveena vauva 2020

Pienennä tiedostoa tai käytä aijaa.fi Halutaan nähdä!!!
  6. M

Haaveena vauva 2020

@Lilmi89 Cameron taisi tosin käyttää sijaissynnyttäjää, niin kuin noilla amerikan julkkiksilla on tapana ;)
  7. M

Haaveena vauva 2020

Ovistesti plussa! Huomenna siis pitäisi ihan luonnollisestikin olla dpo 0 ja silti Pregnyl lisänä. Toivon niin että muutkin tähdet ja kuunkierrot osuisivat nyt kohdalle! :whistle: Alla kuva hymynaaman antaneesta digin tikusta ja liuskatesti. Liuskatestin testiviiva ei ole aivan yhtä vahva kuin...
  8. M

Haaveena vauva 2020

Vau @Hypsy !! Siis vaikuttaa kyllä ihan oikealta plussalta! ON: Ultra ennen viimeistä inssiä käyty. Taas oikealla möllötti kaksi follia ja inssi tehdään torstaina. Näköjään ovuloin lähes aina oikealta ja Letrozol saa aikaa kaksi follia. Toivottavasti tällä kertaa jompi kumpi tärppäisi ja...
  9. M

Haaveena vauva 2020

Lykopeeni Pähkinät Sinkki Omega 3 Näistä me ollaan luettu ja näitä mies on syönyt kesästä lähtien.
  10. M

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Mahdollisuus on toki molempiin vaihtoehtoihin. Mulla raskaustesti oli km:n jälkeen plussa vielä 5 viikkoa sen jälkeen.

Yhteistyössä