Hakutulokset

1. T

Elokuiset 2019

@Tanya94 mullakaan ei ole tietoa tuosta toimenpiteestä. Toivotaan, että se saadaan sinulle tehtyä. Kovasti voimia, elämä osaa olla julmaa.
  2. T

Elokuiset 2019

@pandanen mä varasin ajan Mehiläiseen. Hinta 215e ja tästä saa kelakorvauksen, joka taitaa mennä heidän toimistomaksuun. Täällä päin Suomea tutkimuksen tekee kokenut naistentautien lääkäri
  3. T

Elokuiset 2019

Mulla on huoli, kun olen lähes oireeton. Rintojen arkuus rauhoittunut, ällöttävä olo hävinnyt. Alavatsalla ei ole kipuja. Mieliala ei visko. Väsymyskin on tasoittunut. Ainoastaan suussa vielä hiukan paha maku jatkuvasti. Vessassa käyn ehkä vähän tiheämmin, mutta en mitenkään merkittävän...
  4. T

Elokuiset 2019

@Hilma29 tsemppiä ja paranemista. Uusille tervetuloa! Me mun miehen kanssa täällä jo kovaa vauhtia jaetaan vanhempain vapaita :whistle: mun mies on niin ihanasti mukana, että laittaisi mut jo synnäriltä suoraan töihin :D Mä oon lähes oireeton, mitä nyt pientä väsymystä ja unettomuutta...
  5. T

Elokuiset 2019

Mä tilasin varhaisultran ensi viikolle. Jännittää. Toivottavasti sieltä löytyisi hyvin voiva pieni ihmisen alku
  6. T

Elokuiset 2019

@Apustaja hienot viivat viikkoihin nähden mun mielestä.
  7. T

Elokuiset 2019

@Tanya94 mulla tuli alkuun rusehtavaa vuotoa ja se loppui vuorokaudessa. Taisi olla viikolla 4. Älä huoli, minäkin olen käsityksessä, että pieni vuotelua alussa on täysin normaalia. En olisi uskonut miten paljon huolta tuo kaksi viivaa tikussa, kun kaikki on uutta ja jännittävää.
  8. T

Elokuiset 2019

Mun miehellä on entisestä liitosta lapsia ja hänen lapsillaankin jo lapsia. Mun sisaruksilla on lapsia. Hiukan huolehdin, että miten meidän pieni otetaan vastaan ja löytyykö hänelle oma erityinen paikkansa.
  9. T

Elokuiset 2019

Mulla ei ole rinnoissa mitään muutoksia, ainoastaan kipuja, mutta sekin on rauhoittunut. Tein raskaustestin kun ajattelin, että jos vaan kuvittelen olevani raskaana. Mun mies pitää mua jo hulluna:geek: Päällimmäisin oire on paha maku suussa koko ajan ja mikään ei maistu. Neuvolaan varaan ajan...
  10. T

Elokuiset 2019

@Ilihc tervetuloa mukaan. Mulla oli menkkamaisia kipuja

Yhteistyössä