Hakutulokset

1. T

Elokuiset 2019

Tervetuloa mukaan
  2. T

Elokuiset 2019

@Apustaja älä huoli! Mulla loppui noilla viikoilla kanssa oireet ja olin tosi huolissani. Silti uä oli kaikki hyvin vk 8. Nauti vain olostasi. Nytkin olen lievä oireinen. Välillä vähän huimaa ja hengästyttää. Vk 10+4
  3. T

yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

Mie käyn teitä täällä salaa kurkkimassa. Tää on niin hyvä ryhmä. Kannustava ja kiva. Ei tällaista ole muualla. Tärppi onnea!
  4. T

Elokuiset 2019

Tervetuloa mukaan uudet. Ihania uutisia ultrista saanut moni :love:
  5. T

Elokuiset 2019

Tänne on tullut ihanan paljon viestejä ja ilmoilla jotenkin tosi kiva ja lämmin henki! Uusille odottajille onnea ja tervetuloa mukaan. Porukkaa menossa paljon varhaisultriin. Toivon, että jokainen kantaisi mukanaan ihanaa tervettä pientä ihmisen alkua. Odotan innolla kuulumisia. Mulla...
  6. T

Elokuiset 2019

@hsh on ahdistanut! Elämä muuttuu. Ei pääse joka juttuun mukaan tosta noin vain. Miehen kanssa yhdessä lähteminen on paljon haastavampaa. Tosin mä ahdistuin jo siitä kun meille tuli koira. Mietin kovasti, että tämä syö paljon mun vapautta. Koirasta tuli nopeasti rakas ja tärkeä. Kaikki menot on...
  7. T

Elokuiset 2019

Varhaisultraan voi mennä käsittääkseni aikaisintaan viikolla 6. Mä kävin mehiläisessä. Kallis oli, mutta täällä ei ole muuta vaihtoehtoa.
  8. T

Elokuiset 2019

@hsh just tämä! Pitäisi saada kotiin se ultra laite, että vois tunnin välein katsoa, että onhan kaikki kunnossa.
  9. T

Elokuiset 2019

Mä kävin varhaisulrassa ja np uä on viikolla 2. Huonoa oloa on, mutta alavatsassa ei mitään tuntemuksia. Ei yhtään mitään. Ehkä kerran viikossa pieni repäisy kipu esim kääntyessä. Jotenkin ajattelen, että just siellä alavatsassa pitäisi tuntua. Pitäisikö? Onko muilla oireeton alavatsa? Tää...
  10. T

Elokuiset 2019

Voimia @pauva88
  11. T

Elokuiset 2019

@Elisa82 lohdullista kuulla, että muillakin on tätä
  12. T

Elokuiset 2019

Onko kellään muulla jatkuva paha maku suussa? Vähän sellainen kuin on olisi kuumeessa. Mulla on ollut alusta asti. Mikän ruoka ei oikein maistu,vaikka syöminen hetkeksi helpottaa suun pahaa makua
  13. T

Elokuiset 2019

@Elisa82 Mä valvon kanssa öisin. Illalla nukahdan heti ja sohvalle käydessä nukahdan, mutta yöt mä valvon.
  14. T

Elokuiset 2019

Kiitos vastauksista eli rohkein mielin seulontoihin
  15. T

Elokuiset 2019

@induktioäiti mulla on kanssa tarkoitus osallistua, mutta mietin, että saako sieltä kaikki jotenkin pelottavia uutisia. Vai voiko sieltä saada uutisia tyylin, että kaikki näyttäisi olevan näiden osalta kunnossa. Paljonko sulla on nyt viikkoja?
  16. T

Elokuiset 2019

Onko täällä kukaan ajatellut osallistua sikiöseulontoihin? Tai onko joskus osallistunut?
  17. T

Elokuiset 2019

Mä olin ajatellut olevani viikoilla 7+2:whistle:
  18. T

Elokuiset 2019

Moikka, Mä kävin tänään varhaisultrassa ja yksi pieni vauvan alku löytyi. Sydän löi napakasti ja pienet käsien alutkin näkyi. Mun viikot vahvistui 7+6 ja tästä olin hiukan yllättynyt. Laskettu aika olisi siis 30.7, mutta saanhan mä jäädä teijän kanssa elokuisiin.
  19. T

Elokuiset 2019

Hyvin oon jaksanut töissä. Vaikka huomaa, että heti istahtaessa iskee väsymys. Töiden jälkeen nukahdan helposti sohvalle ja illalla uni tulee odottelematta. Tänään on ollut tavallista voimakkaampaa huimausta. 7+0
  20. T

Elokuiset 2019

@Apustaja mullakin hävisi raskausoireet tosi nopeasti. Tissit jäi kipeäksi, mutta sekin aika pientä. Välillä kipuja vatsassa, mutta ei päivittäin. Ma ultra. Viikot tänään 6+6

Yhteistyössä