Hakutulokset

1. E

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Osaako täältä joku sanoa milloin julkisella pääsis tutkimuksiin? Meillä nyt yli vuoden yritystä takana jonka tuloksena se yks raskaus josta keskenmeno. Nyt kierto on venähtänyt pitkäksi (kp37 nyt menossa, aikaisemmin maksimissaan 32?) ja raskaustesti nega. Menkoista ei oo tietoakaan.. Olis kiva...
  2. E

Toiveissa vauva 2021

Mä en kestä enää :'( Täällä taitaa kierto olla ihan sekasin kkm jälkeen.. Kahet menkat tullu suht normaalisti sen jälkeen, eka kp33 ja seuraavat kp30, kun normi kierto ennen kkm ollut 29-32. Nyt menossa jo kp36, menkkoja ei näy ja rtesti nega.. Oli jotenki niin vahva tunne että ois vihdoin...
  3. E

Toiveissa vauva 2021

Oi vitsi miten paljon plussia, onnea kaikille! ♥️ Itsekin tein testin aamulla ja negahan se oli :( Menkkoja odottelen alkavaksi huomenna. Aikamoisia alavatsa ja alaselkäkipuja ollu koko päivän ja olin jo ihan varma että alkaa tänään, mutta vielä ei oo näkynyt.. Ajattelin pitää vähän taukoa...
  4. E

Toiveissa vauva 2021

Onnea @Vehkis, selkeä viiva jo! ♥ Toivotaan että se siitä vahvistuu! :love: @Alinna86 ihanaa odotusaikaa sinulle, toivotaan että pieni pysyy matkassa! ♥ Ja mahtavaa että sinulla on kaikki keinot nyt käytössä.:X3: Kävin tänään työterveydessä mittaamassa hemoglobiinin kun se oli hieman alhainen...
  5. E

Ohho! Olipas hyvä että selvisit niin "vähällä", tilanne on itsessään jo tarpeeks vaikea :( Toivotaan että pian olisi taas uusi kyytiläinen ♥️
  6. E

Olet niin ansainnut tän plussan!! ♥️♥️♥️ Täällä pidetään sormet ja varpaat riatissä että pieni rakkaus pystyy matkassa! :love: Onnea ♥️
  7. E

Noku en tiiä yhtään, haha! Kaikki on onneks mahdollista.. Ainakin nää limat viittais ovikseen, koska sitä on nyt reippaasti. Tokihan se vois kans olla alkanut raskaus joka ei vielä näy testissä? Taaaaai sit se ei merkkaa mitään :ROFLMAO: Flo on sovellus jossa voidaan seurata kuukautiskiertoa ja...
  8. E

Toiveissa vauva 2021

Oooooh oonpas kateellinen sun viivalle, ihanaa!! ♥ Nyt vaan ku pitäis tiukasti kiinni!! :love: Pakko vähän omanapailuu, anteeks :D Mut tää kierto on vaan ollu ihan tosi omituinen. Nyt vessakäynnin yhteydessä paperiin tuli ihan jäätävä määrä ovislimaa?! Kp24?! Flo ennustaa menkkoja alkavaks 6...
  9. E

Voi ei, oon pahoillani sun tilanteesta ♥ Tää palsta on siitä hyvä, että kaikki olemme käyneet läpi saman ja täältä saat vertaistukea! En haluais kenellekään joutua sanomaan näin, mutta tervetuloa mukaan. Toivottavasti tästä on myös sinulle apua, iso iso voimahalaus sulle ♥ Mulla selvisi...
  10. E

Toiveissa vauva 2021

No kyllä :( Toki mullakin flo ennustaa menkat alkavaksi vasta maanantaina, joten toivoa vielä on vähän tälle kierrolle mutta saas nähdä.. :) Katsoin näistä viesteistä että kp 18 oli sitä ovismaista limaa jossa oli jotain rusehtavaa viirua seassa, niin tiedä sit oisko ovis vasta ollu sillon...
  11. E

Toiveissa vauva 2021

Niimpä :( Tosin nyt vasta kp24, että JOS ovis on ollu oireettomana 11.10 kiepeillä kun flo ennustaa, niin ehkä on vielä ihan vähän toivoa tälle kierrolle mutta hmm.. en usko :)
  12. E

Toiveissa vauva 2021

https://aijaa.com/tvHfTx Negatiivinen tänä aamuna :( Oli sit varmaan virheellinen testi se lauantainen, ei täällä mitään kyydissä ole :'(
  13. E

Toiveissa vauva 2021

NO NÄKYY IHAN SELKEÄSTI!! Ei hitsi miten ihanaa, toivotaan että lähtis vahvistumaan! ♥️ ON: Miten nää piinapäivät voikaan olla näin piinaavia vaikka alkukierrosta oli ihan varma et nyt en ala miettimään liikaa vaan odottelen nätisti alkaako menkat vai ei? *facepalm* Huomenna siis testaan...
  14. E

Toiveissa vauva 2021

En uskaltanu vielä, huomenna aamulla testaan!! :X3: Valkkaria tulee samaan malliin ku viime raskaudessa, mutta koitan olla innostumatta jos enteiliski menkkoja :D
  15. E

Toiveissa vauva 2021

Ite en nää tossa yhtään mitään, haha! Joo pitää kattoo uskallanko jo huomenna vai meniskö tiistaille :X3:
  16. E

Toiveissa vauva 2021

Ja hei, pidetään peukut että enteilis hyvää sulla!! :love: :X3: :love:
  17. E

Toiveissa vauva 2021

Olin tietenkin hätänen ja menin testaa jo tänään :D Tää oli joku 1-2 tunnin pidätyksellä niin en ihan vielä kirvestä kaivoon heitä vaikka nega, mut vähän lannisti :D Eli saa nähä onko uus testipäivä huomenna vai vasta tiistaina.. :) On vähän semmosta jomottelua selässä niinku yleensä on ku...
  18. E

Toiveissa vauva 2021

En oo lorauttanut testi-ikkunaan vaan ihan dipannut astiassa olevaan pissaan maximi viivan alapuolelle saakka :ROFLMAO: Tämä siis mennyt tämmöiseksi yön yli :D Mulla kans aikasemmat samat testit menny kellertäväks :) Huomenna sit nähdään onko testi virheelllinen :)
  19. E

Toiveissa vauva 2021

https://aijaa.com/grw2gG Ei tietenkää sais kattoo vanhoja testejä tässä vaiheessa mut minkäs itelle voi :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: Ja siis rupeaa käymään jännäks joo.. Nyt tuli yhtäkkiä taas tosi huono olo haravoidessa..
  20. E

Toiveissa vauva 2021

Koska mulla ei oo kärsivälisyyttä odottaa huomiseen et teen uuden testin, niin kysyn :D Kuivuneessa raskaustestissä näkyy vähän punaista siinä kohtaa missä sitä oli eilen, olisko sitä jos se olis vaan viivapaikka? :rolleyes:

Yhteistyössä