Hakutulokset

1. S

Toiveissa vauva 2021

Mulla ei ole tietoa tosta hoitoihin pääsystä. Mutta halusin vaan sanoa, että oon tosi pahoillani sun kokemasta. Kurjaa, ettei uusi raskaus ole vielä alkanut. : ( onko menkat nyt siis myöhässä?
  2. S

Toiveissa vauva 2021

Kiitos päivityksestä @petronella09 . Ei haittaa paksu teksti! : )
  3. S

Toiveissa vauva 2021

Mä en oo katsonut mahdollista La vielä, mutta nyt kun vuosi vaihtui niin taidan tuohonkin sortua. Toiveena oli, että esikoiselle ja tälle seuraavalle tulisi ainakin 2v ikäero. Ja nyt se tulisi täyteen, jos tärppäisi tästä kierrosta. Isot toiveet tähän kiertoon. :) Hämmentävää. Kp12 menossa ja...
  4. S

Toiveissa vauva 2021

Ihanaa, että saatiin vielä loppuvuodelle muutama plussa. Onnea ♡ Ja tsemppiä uusiin kiertoihin kaikille. Itsellä kp11 ja ovis alkaa varmaan hiljalleen lähenemään. Eilen ennusteltiin tulevalle vuodelle. Olematta hirveän taikauskoinen, niin tuli hyvä mieli raskaus ja vauva-aiheisista...
  5. S

Toiveissa vauva 2021

Onnea @nobelius ♡ Mulle saa VIHDOIN päivittää kp1 ja yk2. Kyllähän toi 36 päiväinen kierto ihmetytti, mutta tunsin kyllä oviksen aika tasan 2 viikkoa takaperin. Nyt hyvällä mielellä joulun viettoon ja ensi vuonna pääsee sitten yrittämään uuden kierron merkeissä. : )
  6. S

Toiveissa vauva 2021

@nobelius mulla myös vatsan sekaisuus oli selkein raskausoire. :) https://aijaa.com/4sR0vk Yritin saada teille näkymään, kun ihan kuin olisi rfsun herkkään tullut jotain iltapissasta. Jo kp34. Kai nyt herkässä olisi jo jotain selkeämpää jos olisi raskaus. En mä ymmärrä. Kauheat menkkakivut...
  7. S

Toiveissa vauva 2021

Mä omanapailen taas törkeästi. Edelleen roikun kiertopäivien kärjessä ja kp33. En tajua.. raskaustesti on nega tai ainakaan en näe siinä mitään mitä esim puhelimen kameraan näkyisi. Ei kai tää nyt enää voi ainakaan raskautta enteillä? Tai siis kuinka myöhään sitä voi plussata. Pistelee masua...
  8. S

Toiveissa vauva 2021

Mulla esikoisesta toi "kutisee sisältäpäin" oli eka raskausoire ♡
  9. S

Toiveissa vauva 2021

Kiertopäivät huitelee jo 31 ja menkkoja ei edelleenkään kuulu eikä näy. Ei yhtään menkkamainen olo. Jomottelee kyllä ajoittain, mutta ei kuitenkaan siihen malliin, että vuoto olisi alkamassa. Eilen taas testattu nega iltapissasta. Valkkaria ei tule nimeksikään. Toivon, ettei ainakaan kovin...
  10. S

Toiveissa vauva 2021

Eilen illalla testattu puhdas nega. Turhautti niin paljon, että en testannut ollenkaan tänä aamuna. Aamulämpö olikin kohonnut (muina päivinä pviksen jälkeen 36,4/36.5) ja oli tänään 26,7. Jatkuvasti jomottaa ja nippaa milloin mistäkin. Vuotoa ei näy, mutta enpä oikein usko raskauteen. Kai nyt...

Yhteistyössä