Hakutulokset

1. S

Toiveissa vauva 2021

Ootko testannut muilla merkeillä? :) toivotaan, että lähtisi pian vahvistumaan niin saisit mielenrauhan. Oon niin ylpeä itsestäni. Jo dpo9 ja en oo uittanut yhtäkään raskaustestiä. :D tänä aamuna lämpö 36,9 kun muuten se on ollut 36,6 oviksen jälkeen ja 36,4 ennen ovista. Hmmh ♡ ja kuin...
  2. S

Toiveissa vauva 2021

Vau, mikä plussa-aalto taas. Onnea, jos en kaikkia ole onnitellut ♡ Toivotaan @huumis , että vuoto kuuluu asiaan ja kaikki menisi hyvin. Sormet ja varpaat ristissä. Onko kukaan tarkkaillut kohdunnipukkaa plussakierrossa/ylipäätään ennen menkkoja. Mulla nyt tosiaan dpo8 ja vaikka en usko tämän...
  3. S

Toiveissa vauva 2021

Ihanaa @Mansikka3 onnea ja tarrasukkia ♡ Mulla tänään dpo8. Ei kiirettä testailla, kun ei suuria toiveita tähän kiertoon. Hommailut osui kohdilleen ja koko ajan jomottaa vatsaa ja turvottaa. Siihen ne oireet jääkin. Joten jos nyt tulee tästä kierrosta plussa, ni oon aika ihmeissäni :D
  4. S

Toiveissa vauva 2021

Hei joka päivittää listaa, niin voisi korjata mulle huomenna dpo7 . Kiitos joku reipas ♡ Harmittaa, kun edelleen vain pientä menkkajomoa. Ei mitään muuta oiretta, joka voisi enteillä plussaa. :(
  5. S

Toiveissa vauva 2021

Mun reaktio oli sitten tolle 9/19 syntyneelle, ei hampaille :D
  6. S

Toiveissa vauva 2021

Oi, sulla onkin jo ihana parivaljakko ♡ toivotaan että saa kolmannen jäsenen pian. ♡ mä elän yksilapsisen perheen arkea, joten jännittää kovin toinen pieni tähän talouteen. Mutta onneksi jännittää yleensä hyvällä tavalla :D
  7. S

Toiveissa vauva 2021

Voi miten tutulta kuulostaa. :D meillä 10/19 esikoinen ja juuri tehty urakalla hampaita. Nukuttukko? Not. Mutta toisaalta kaipaan töistä takaisin kotiin. Ja ajattelen myös, että mieluummin nyt heti perään lisää huonosti nukuttuja vuosia, kuin että välissä tottuisi pitkiin uniin ja sitten...
  8. S

Toiveissa vauva 2021

Voi kyllä heittelee! Ja paljon. :D tuntuu, että hankalina hetkinä mietityttää koko homma ja hyvinä hetkinä ollaan ihan innoissaan. Pärjäämistä miettii paljon. Miten sitä jaksaa kahden pienen kanssa kun välillä helisemässä tuon yhdenkin takia. Tässä varmaan vaikuttaa paljon se, että tietää mitä...
  9. S

Toiveissa vauva 2021

@Momtobe4 No mullakin nyt menkkajomotusta ajoittain. Menossa dpo 5, joten en kyllä tiedä koska voisi odottaa kiinnittymisoireita. Menkkajomotukset tuntuneet kuuluvan myös negakiertoon. Esikoista odottaessa muistan tunteneeni kihelmöintiä kohdun kohdalla. Sitä tunnetta odotan, mutta ei ainakaan...
  10. S

Toiveissa vauva 2021

Mikähän tää viesti taas oli. Siis piti sanomani, että kuulostaa lupaavalta. :D
  11. S

Toiveissa vauva 2021

Kuu
  12. S

Toiveissa vauva 2021

Onnea @5xÄiti ja tsemppiä raskauteen ♡ @petronella09 @Mansikka3 Älkää nyt vielä vaipuko ihan epätoivoon. ♡ Ei noilla dpoilla varmasti kuulukaan olla mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Teidän molempien tilannetta seuraan kyllä innolla, koska itsekin nyt dpo3. Täällä vuoto muuttunut...
  13. S

Toiveissa vauva 2021

Äsken dipatussa ovistestissä viiva lähes näkymätön. Enpä tainnut ovista tällä kertaa bongata tikuilla, kun alotin ilmeisesti liian myöhään tikutuksen (eka tikku vasta eilen). Mutta kivut oli eilen selkeitä. Siksipä uskallan liittyä piinailijoihin dpo 1. voi kunpa ♡
  14. S

Toiveissa vauva 2021

@liljannuppu mä en ole koskaan rfsulla saanut ovulaatiota kiinni. Pregcheck sen sijaan noista markettitesteistä hyvä. Ainakin Prismassa löytyy. :) @Nuunuu-84 jospa menkat ei tällä kertaa tulisikaan? Sormet ristissä ♡ Täällä nyt kp15 ja eiliset voimakkaat kivut vasemmassa oviksessa on...
  15. S

Toiveissa vauva 2021

Ooh. Lupaavaa ❤ voi kun olisi nyt ovis. Ajoitukset antaisi hyvän syyn piinailla todella. Mutta testaan huomenna!
  16. S

Toiveissa vauva 2021

Sama juttu, että maha juilii pitkään ennen ovista. Nyt kuitenkin kipu on tosi kovaa. Tuntuu, että oikeastaan makuullaan vaan hyvä. Samanlaisia oireita oli viime kierrossa. Ja ne loppuivat kuin seinään pahimman kipupiikin jälkeen. Toivotaan että huomenna on kivut veks ja aamulämpö kohonnut :X3:
  17. S

Toiveissa vauva 2021

Aah. Tuunpa nyt tähän väliin omanapailemaan. Aamuinen ovistesti aika vahva, muttei plussa. Ei myöskään nyt iltainen. Nyt kuitenkin ihan järkyttävän kipua vasemmassa muniksessa. Jos tää ei ole ovis, niin ihmettelen. Eli onkohan nyt sitten "plussapäivät" jo ohi ja siksi ei näy testissä. Toissa...
  18. S

Toiveissa vauva 2021

Teeppä jonku toisen merkin testi. Mulla ainakin riippui tosi paljon testistä että kuinka hyvin näkyi. Vaikka olisi ollut herkkäkin testi.
  19. S

Toiveissa vauva 2021

@wbä No mä ainakin näen tosi selkeästi näyttöä kirkastamattakin! ♡
  20. S

Toiveissa vauva 2021

Onnea @Kaneli123 . Ihana haamu ♡ Laita kuvaa @wbä , niin tiiraillaan yhdessä. :) Kp14 ja ovistestissä jo aika vahvaa viivaa. Vai mitä sanotte? Limojen ja olojen puolesta odotan kyllä ovista tässä kierrossa aiemmin kuin kp25 kuten viime kierrossa :D https://aijaa.com/OxQ3H0

Yhteistyössä