Hakutulokset

1. K

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

Ainakin seuloihin jos menet on kiire, kun verinäytteet siihen pitää antaa vk10 :) Meillä täällä Hussissa voisi olla jo vaikea saada nt ultra aikaakaan noin lähellä kun tuntuu olevan ruuhkaista. Vaikea mutta ei mahdoton varmaan
  2. K

Minulla on tänään 7+4, taidetaan siis olla samoissa päivissä 🤭 Minä en ole käynyt ultrassa, enkä todennäköksesti mene kuin vasta NT. Pitää koittaa kotidoblerilla metsästää sydänääniä ennen sitä. Viimeeksi kuului rv10. Mutta joillakin on kuulunut jo aiemmin.
  3. K

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Laita yvllä fb nimi😊
  4. K

Ei toivottu raskaus

Kyllä vain. En tiedä millä paikkakunnalla asut, meillä pk-seudulla ainakin onnistuu aikojen varaaminen sähköisestikin, niin ei tarvitse soitella yms vaan voi varata netissä/ Maisa sovelluksen kautta. Voit ehkä googlata onko sinun alueellasi sähköistä ajanvarausta jonne voit kirjautua...
  5. K

Ei toivottu raskaus

Varmasti kaikki on ihan ok, mutta tee vielä pregcheck oman mielenrauhan vuoksi. Jos se tikku näyttää negaa niin sitten älä enää edes mieti koko asiaa. Tuosta on jo niin kauan (plus vuoto oli) että näkyisi testissä ihan takuulla 😊
  6. K

Ei toivottu raskaus

Siitä sinun ei tarvitse huolehtia, terveydenhuollon ihmisillä on vaitiolo velvollisuus, eikä vanhempiin oteta yhteyttä/infota vaikka sinulle keskeytys tehtäisiinkin, ellet itse sitä halua. Mutta se ei liene nyt edessä sinulla. Raskaus näkyy noin 13vrk ovulaatiosta aika luotetavasti, esim perus...
  7. K

Ei toivottu raskaus

Ompa näissä aina ihme sävy vastauksissa. Tietämättä onko koko ketju trollejen huutelua, sillä oletuksella että kysyjä olisi hädissään oleva nuori. Jos vahingosta on 3 vko, sinulla oli kuukautiset (olkoonkin niukat, joskus ne on..) ja testaat negan, niin voit kyllä luottaa siihen negatulokseen.
  8. K

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Laita minulle fb nimesi yv niin lisään sinut. 😊
  9. K

Minä sain ohjeen käyttää suunkautta syötävää alapäälle tarkoitettua maitohappoa femiflor. Sekä- I say cranberry, alakautta laitettavia tabletteja jotka ehkäisisivät epäsuotuisten bakteerejen kasvua. Nämä suositteli tämä lapsettomuuslääköri aloittamaan heti raskauduttua ja sitten käväistä...
  10. K

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Ihana että näin moni plussannut taas lokakuisiin! @merin eli ovulaatiosta olisi laskujesi mukaan jo yli 3vko? Jos liuska on kuitenkin tummentunut olisin vielä aika rauhallisin mielin.

Yhteistyössä