Minulla käynnistyi nyt viikko 17, itsellä kummittelee mielessä viimesyksyinen rv15 keskenmeno. Edelleen todella vaikea luottaa että tämäkään jatkuisi. Kokoajan kuulostelee että joko synnytys käynnistyy... Mitään lisätukea tai tarkastuksia ei ole saanut. Yhden neuvolaköynnin käynyt rv8 ja...
En tykännyt yhtään namituvan salmiakeista. Olivat lähinnä suolan makuisia minusta. Pidän makeista salmiakeista enemmän kuin suola. Fazerin salta kattenit on sallittuja. Ne isot pussit joissa kissanpään muotoisia karkkeja. (Pastillirasian kokoiset rasiat ja vinoneliön muotoiset eivät ole...
Ferritiiniä ei taideta mitata kaikissa kunnissa raskaana olevilta.
Ei ainakaan hussissa mitattu viime syksynä kun olin raskaana.
Vasta keskenmenon jälkeen rv15, kovan verenvuodon ja lisäveren tankkauksen työterveydessä mitattiin ferritiini ekan kerran noin kuukausi tapahtuneesta.
Hussin alueella, viimeeksi ne tulivat ajastetusti näkymään vasta jossain rv15. Eli ei nähnyt ennenkuin neuvola oli vapauttanut tulokset tms. Kerennyt siis katsomaan ja juttelemaan odottajan kanssa.
Voit pistää vaikka minulle yv viestin. Nimi ja tuntomerkit että lähetän kutsun oikealle ihmiselle. Tai sitten sähköpostiosoite jonne voin lähettää kutsua
Minulla! Rv10+1 nyt viikon kaksi ärsyttän paljon lähtee suihkussa ja vetäessä hiuksia. Itsellä takana myöhäinen km syyslokakuun vaihteessa, joten sekin suuri hormoniryöppy saattaa vielä kummitella hiuksissa.
Minulla oli myös tuota "pyyhittäessä väriä , vuotoa viikoille 8 asti ja sitten loppui. Ei ollut mitään ihmeenpää syytä varhaisultran mukaan, ja sikiö siellä elossa yhä on, kotidoplerilla eilen kuunneltu viimeeksi :) nyt rv 10+1.
Tervetuloa.
Fb puolella ollut keskustelua doplerista. Oletteko te jo löytäneey kotona sykkeitä? Itse kuulin ekan kerran 9+4 lähtien. Tosi kiva kun voi kotona tarkastaa asukkaan olemassa oloa :)
Nyt 9+6. Pahoinvointi helpottanut, sekä pahin väsymys. Nyt on lähinnä vaihtelevia mielitekoja. Olisi ihan pakko...
Sain pyyhkäisynäytteiden tulokset. Ja all clear.
No tästä voidaan olla montaa mieltä oliko järkeä maksaa yksityiselle 390e ultrasta ka bakteeriviljelyistä. Mutta ainakaan, ei nyt paina mielessä "mitä jos".
Varsinkin jos tämäkin päättyy ikävästi, niin on ainakin tehnyt jotain ja yrittänyt...
Felicitasin lääkörillä käyty ja ultrassa moikkasi päivää kahta suurempi nallekarkki sykkeineen 😍 nyt siis 8+1 tänään.
olin saanut hymynaaman kp9 joka olikin eka päivä kun edes testasin. Lääkörin mukaan hymy olisi todennäköisesti tullut jo kp7 tai 8! Eli vastasi reilua päivää suurempaa...
Minulla itseasiassa onkin lähete neuvolapsykologille. Ihan hyvillä mielin sinne menen, mutta en usko sen tuovan sillä tavalla mitään apua tähän asiaan. Sen verran paljon kun itse tiedän asioista, ja olen perehtynyt niin kenenkään keskusteluapu ei kyllä minulle apua voi tuoda. Mutta avoimin...
Tämä raskaus tuntuu etenevän samalla lailla kun edellinen keskenmennyt. 5-7viikoilla satunnaista ruskeaa tuhrua ja nyt 8viikolla isompi kirkasverinen holahdus.
En usko että tämä on vielä kesken, mutta aika suuri "luotto" on sille että taas puhkeaa kalvot isoilla viikoilla.
Eli mikäli kaikki...