Hakutulokset

1. L

Kesäkuiset 2023

Mä hain kanssa kaupasta lisää pc:n liuskoja ja pakko oli tehdä vielä tälle päivälle kaksi et oliks ne positiivisia vai kuvittelinko vain https://aijaa.com/vOWcbT Mutta kai se pitää pikku hiljaa uskoa Kaksi jäi vielä käyttämättä ja ajattelin että teen varmaan ma ja ti että nään miten ne...
  2. L

Kesäkuiset 2023

Mä kävin kaupasta hakemassa yhden ja ajattelin ensi viikolla testata joku aamu. Edellisessä raskaudesta testasin kaksi kertaa tuli viikot 1-2 ja 2-3.
  3. L

Kesäkuiset 2023

Mä laskin, että meillä olis nyt laskettu 11.6 ja esikoinen on syntynyt 11.7 et jos vauva syntyisi laskettuna niin tulis tasan 1v ja 11kk ikäero. Vielä oon yrittänyt itseäni rauhoitella, jos sattuukin meneen kesken tai jotain muuta. Mut kyl sitä kai vähän saa iloita:love: ❤
  4. L

Kesäkuiset 2023

Heippa Varovasti kurkistan tänne ja salaa toivon, että kyllä sieltä kesäkuinen on tulossa. Toukokuussa otettiin kierukka pois ja sen jälkeen ollut kortsu ja keskeytetty ehkäisynä. Et vauva saa tulla jos tullakseen mut ei olla mitenkään tekemällä tehty. Tämä olis meille jo toinen lapsi, esikoinen...
  5. L

Heinäkuiset 2021

Mulla oli alkuun tosi vahva poikafiilis, mutta nyt se on pikku hiljaa vaihtunut tyttöön. Mies itse veikkaa tyttöä oli kuitenkin nähnyt unta yks yö pojasta
  6. L

Heinäkuiset 2021

Hei. En kerennytkään keskiviikkona tekemään ryhmää, mutta nyt teen autossa istuessani. Nyt tein ja löytyy Heinäkuiset-21❤
  7. L

Heinäkuiset 2021

Mulla on sukurasite jonka vuoksi pitää käydä kaksi kertaa sokerirasituksessa. Me kerrottiin jouluna. Annoin omille vanhemmille kahvikupit joissa aluksi mamma #8 ja paappa #8 ja äitini laitto sitten perheen WhatsApp ryhmään seuraavana päivänä, että sais sellaiset kupit joululahjaksi. Miehen...
  8. L

Heinäkuiset 2021

Meillä sai Tampereen seudulla olla ultrassa 1 tukihenkilö mukana. Mä voin perustaa sen ryhmän vaikka tossa uv:n jälkeen. Nyt tällä hetkellä istun labrassa sokerirasituksesa ja on kyl niiin tylsää että.. Onneks tunti enää jäljellä. @Sabriiiina niin näyttääkin olevan :love: @Sannaap123...
  9. L

Heinäkuiset 2021

Hyvää joulua :D Nyt on läihisimmille sukulaisille ja ystäville kerrottu ja muille kerrotaan sitten pikku hiljaa. Töissä ajattelin ens viikolla kertoa. Ihania ultra kuulumisia täällä ollut :love: Tänään vaihtu 13+0.:love: Mietin sitä facebook ryhmää onko siihen kiinnostuneita? Voisin sen perustaa.
  10. L

Heinäkuiset 2021

Mulla ollut myös oireet niin pienet, että välillä mietityttää oonko ollenkaan raskaana. Vatsa on nyt myös alkanut kasvaan tai en tiiä onko turvotusta vai mitä, mutta aika tukalalta tuntuu jotkut takit. Mulle myös neuvolassa sanottiin ettei ensimmäisellä kerralla yritetä ääniä kuunnella ettei...
  11. L

Heinäkuiset 2021

Täällä myös käytiin tänään nt-ultrassa ja kaikki oli hyvin. Pieni liikkui kyllä kovasti ja ei meinattu saada sykettä kuunneltua, kun asento vaihtu tiuhaan <3 Kätilö kertoi, että mulla on istukka edessä, että saattaa vaimentaa liikkeiden tuntemista. Äsken sit googlailin ja luinkin, että jotkut...
  12. L

Heinäkuiset 2021

Itsellä valkovuotoa tulee hyvin vaihtelevasti, välillä enempi ja päiviä ettei ollenkaan. Sain tässä tietää, että työkaveri saa myös lapsen heinäkuussa. Laskettu hällä oli pari viikkoa myöhemmin kuin minulla. Hän on töissä kertonut jo kaikille. Itse en ole kertonut kenelläkään vielä. Saas nähä...
  13. L

Heinäkuiset 2021

Voimia @Alinna86 teille❤ Mulla on ollut tosi oireetonta. Tissikipu pysynyt ja jos nousen nopeasti tai aivastan niin tulee repäsykipuja. Pahoinvointi on todella lievää ja vain silloin tällöin. Koko ajan sotä miettii tätä oireettomuutta, että onkohan siellä kaikki hyvin vaikka varhaisultrassa...
  14. L

Heinäkuiset 2021

@Sabriiiina meillä ei kanssa tässä Tampereen kupeessa ultrata kuin 2 krt ja nekin Tampereella terveystalolla. Meillä neuvolassa on ainoastaan, että sykkeet voidaan kuunnella.
  15. L

Toiveissa vauva 2021

Hei kaikille pitkästä aikaa. Oon tainnut viimeks kirjoitella tossa marraskuun alussa. Ajattelin vähän kuulumisia kertoa. Plussasin tosiaan 23.10 ja luulin olleeni silloin dpo9 eli laskin lasketun ajan olevan 7.7. Kaikki on ainakin tähän mennessä mennyt hyvin ja olo on ollut hyvä ainoastaan...
  16. L

Heinäkuiset 2021

Päivitin listaa omalta osaltani Heinäkuiset ❤ 28.6. / Oliivi3 / 3. lapsi (miehen 1.) 30.6. / Alinna86 / 3. lapsi (miehen 1.) 30.6 / Ks_ / 1. lapsi 3.7 / rougemoux / 2.lapsi /nt-ultra 18.12 3.7/ Sabriiiina/4.lapsi (miehen 2.) 3.7/ Lintuliini95/ 1.lapsi/ NT-ultra 18.12 4.7. / Brave / 1. lapsi...
  17. L

Heinäkuiset 2021

Nyt on varhaisultrassa käyty. Sieltä löytyi pieni sydän joka läpätti lujaa❤ Eli täällä kaikki hyvin Laskettuaika nyt siirtyi sitten ultran mukaan 5.7. Et oon nyt 8+2. Eihän ne neuvolassa sitä vaihda, kun noin pieni ero eli 3.7 on nyt meidän laskettu. Kävin Tampereella kätilöpalvelu sudämensyke...
  18. L

Heinäkuiset 2021

Tervetuloa maimos mukaan ja onnea plussasta❤ @Sabriiiina @AnnMariii Joo niin ymmärsin et jos heittää muutamalla päivällä ni sitä ei vaihdeta. Toki sit ku puhuttiin näistä ultrista ja sokerirasituskokeista ni ohjeisti sitten et ite vähän soveltaa niitä et ei mee heti ekoilla ns päivillä mitä...
  19. L

Heinäkuiset 2021

Menkkojen mukaan. Ei meillä täällä pikku paikkakunalla neuvolassa oo ultraa. Pitää naapuri kaupunkiin mennä aina ultrattavaks. XD mut joo menkat alko 26.9 eli jos siitä laskee niin joo laskettu olis tolloin 3.7,mutta menkat kesti 10pv et loppu 5.10 ja ovis oli 14.10 (tikutettu) eli sit laskettu...
  20. L

Heinäkuiset 2021

Nyt on neuvolassa käyty :D laskettuaika siirtyi 3.7 tietokoneen mukaan, mutta tiedän sen silti itse, että vasta 7.7 on lähempänä totuutta. Mulla oli kuitenkin menkat tosi pitkät 10pv ja tiedän koska on ollut ovulaatio. Siellä kuitenkin sanottiin ettei siirretä sitä laskettua. Keskiviikkona...

Yhteistyössä