Hakutulokset

1. Pocahontas-

Marraskuiset 2018

Täällä ilmoittautuu uusi onnellinen plussaaja :love: Taustaa: Sain 6kk yrittämisen jlk tietää endometrioosista ja se oli tehny 6cm kystan oikeaan ovarioon. Odotin leikkausta, 4kk odotusta oli takana ja toivo luonnollisesta raskautumisesta oli mennyttä. Nyt sitten hakeuduin vatsakipujen takia...
  2. Pocahontas-

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Kiitos onnitteluista! :love::love::love: Mä toivon että plussa-aalto jatkuu vielä ja lisää plussia tulee paljon tähän ryhmään! :love:
  3. Pocahontas-

Onnea @Villisilmä ja @haaveistatotta plussista, mahtavaa!! :love::love: Ja @-dino- mä niin pidän peukkuja teille et tää ois se plussan tuova hoito teillä! :love: Oot kyl niin ihana tsemppari täällä et sulle jos kelle sitä plussaa toivon asap, toki kaikille täällä! :) Yk 12 oli näköjään meiän...
  4. Pocahontas-

@Eela- pahoittelut mieltä synkentävästä ensikäynnistä. Onneks vähän piristi nää ilouutiset täällä, kyllä se toivoa antaa :) Hyvä ku pääsitte nyt hoidon piiriin ni asiat alkaa etenee vihdoin. Meillä sun kaa vähän samantyyppinen tilanne; munki miehellä testattu sperma hyväksi ja mulla on endo. Mun...
  5. Pocahontas-

Ei ihme että välillä itkettää, vaikka kuin yrittää pysyä luottavaisena siihen että elämä kantaa ja parempia aikoja on luvassa. Hyvä kun selvisit siitä aallonpohjasta ja oot paremmilla mielin :) Onhan se kohtuutonta miksi me jotkut joudutaan niin kauan lastamme odottamaan. Kunhan tällä...
  6. Pocahontas-

@-dino- oot ihailtavan positiivinen kaikesta huolimatta, respect! :love: Teille kyllä soisi sen plussan nyt vihdoin, toivottavasti tää meneillään oleva hoito sen tuo :love:
  7. Pocahontas-

Tämä ketju on tarkoitettu jo vähintään vuoden plussaa odottaneille vauvakuumeilijoille. Tervetuloa mukaan, et ole yksin :) Listalle muutamia perustietoja; monesko lapsi toiveissa ja milloin yritys on alkanut, mahdolliset hoidot, mistä lapsettomuus johtuu (jos tutkittu). Toivon että listaan...
  8. Pocahontas-

Ihana @-dino- ku aina kaikille kommentoit ja kannustat :love: Mäkin niin toivon että teillä onnistuisi pian! Mikä vaihe teil on nyt hoidoissa menossa? Haluaisin sittenki viel iteltäni pois ton leikkausjono-asian, yritän ite :ninja:
  9. Pocahontas-

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Olen pahoillani @Jennipä :( Mullakin tänään kp1 ja yk13, masentaa vaik kuin yritin psyykata et nyt en pety... sulla viel pidempi taival, tsemppiä kovasti!!
  10. Pocahontas-

Toiveena vauva 2017-2018

TOIVEENA VAUVA :love: 22.2.2018 Nimi | kiertopäivät | yrityskierto Keijupölyä............45/18-23.......yk2 Ksennonen...........45/XX...........ykX Haaveilija_93........43/27...........yk 2 Kirpsakka............38/??...............yk2 Sonde...................30/26-30........ya syksy-17...
  11. Pocahontas-

Toiveena vauva 2017-2018

Hei jos joku viitsisi vaihtaa mulle yk 13 ja kp1, kiitos... (n)
  12. Pocahontas-

Onnea @voittamaton, ihana uutinen!!!! :love::love::love::love:
  13. Pocahontas-

Kiitos tsempistä, tuntuu kyllä ikuisuudelta ku alko yk 12 jo.. oliko teilläkin taustalla pitkä yritys? Onko sua tai miestäsi tutkittu? Tsemppiä kovasti ja kärsivällisyyttä sinnekin!!
  14. Pocahontas-

@voittamaton ainoa syy on jono, hoitotakuun sisällä kuitenkin pyrkivät leikkaamaan.. ois pitäny liioitella oireita. Toisaalta moni selittämätön vaiva johon on jo tottunut m on selittynyt endolla, kuumottavaa miten paha endo löytyykään... :( Yk 12 meneillään meillä. Mäkin ootan miten sul menee...
  15. Pocahontas-

@voittamaton iso hali sullekin takas :love: Toivottavasti saat sen sun TSH asian hoidettua, onhan toi reippaasti yli suosituksen. Mä vaan odotan leikkausta, ilmeisesti huhti-toukokuulle menee :( Sit ainaki selvii onks ivf ainoa vaihtoehto saada yhteistä vauvaa... aika masentuneet fiilikset just...
  16. Pocahontas-

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Minut voisi poistaa listalta kiitos. Yritän pysyä pois täältä palstoilta kun näköjään kuumeilu on ihan turhaa, yk12 alkoi tänään.
  17. Pocahontas-

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥ Päivitetty 22.1.2018 Yritys päällä: Jennipä 24v (mies 24v)......................ya 5/16, yk 15, hoidot aloitettu 8/17 voittamaton 26v (mies 36v).............ya 12/16, yk 10, hoidot aloitettu 3/17, eka ovis (letrozol+ovitrelle) 9/17 Kumiankka1 26v (mies...
  18. Pocahontas-

Toiveena vauva 2017-2018

Mulle voi päivittää kp1 ja yk12, kiitos.
  19. Pocahontas-

Toiveena vauva 2017-2018

@Maikki2017 tunnistan itteni noista sun tunteista, on se välillä niin rankkaa. Varsinkin itellä ku oli menny puoli vuotta yritystä ja joutui toteamaan ettei taida tulla ihan helposti raskaaksi ni oli pahinta aikaa. Ja sitku joku heittää läppää et tulee raskaaksi jo pelkästä miehen katseesta...
  20. Pocahontas-

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

@atvk87 oon tosi pahoillani tosta uutisesta :( Kohtuutonta. Tota on varmasti vaikea sulatella.. Nyt vaan toivotaan et ainakaan niissä kromosomeissa ei olis mitään vikaa. Ja tottakai voit olla täälläkin kirjoittelemassa.. Voimia sinne teille!!

Yhteistyössä