Hakutulokset

1. K

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Hurjaa menoa julkisella! En edes viitsi kirjoittaa tähän mielipiteitäni sen enempää tuosta lääkärisi touhusta. Itse söin lääkärin määräyksestä 40 mg Teroluteja sen lisäksi että minulla oli 3 kpl emätinpuikko-progesteronia käytössä. Oikeammn olin jo syönyt Teroluteja kolme päivää...
  2. K

Saitko @Pompelis selvyyttä tähän asiaan? Mullahan oli siirtopäivän arvo 32, mihin lääkäri sanoi: "kyllä tälläkin arvolla on joskus tultu raskaaksi, mutta parempi olisi, että se olisi korkeampi". Sain samana päivänä Terolut-reseptin ja määräyksen alkaa syödä niitä.
  3. K

Luovutetuilla munasoluilla raskautuneet

Morjes @Netty79 ja kiitos kuulumisten jakamisesta! Hyvä tietää, ettet ole voinut pahoin, se on suuri lahja :) Mulla meni aivan överiksi hajuyliherkkyyksineen jne - jossain vaiheessa jopa meidän olohuoneen maisema sai mussa oksettavuuden tunteen aikaan. En myöskään pidä enää omalla autolla...
  4. K

Mun piti tätä kysyä sulta - tosi ikävä mutta ennalta-arvattava uutinen, huomenna lääkäriltä heti resepti Terolutiin, joko yksityiseltä tai sitten julkiselta. Ja kun tämä hässäkkä on selvillä, voit antaa isän kädestä palautetta sille julkisen idioottilääkärille, joka ei suostunut itse...
  5. K

Täältä peukku Simpukan toiminnalle! Olin juuri viikko sitten Helminauhan vapaaehtoisten vetämässä verkkochatissa lahjamunasoluihmisille, oli todella terapeuttista. Ensi viikolla siellä on Zoomi, aion mennä sinnekin. Lisäksi osallistuin Simpukan Onnekkaat -FB-ryhmään ja Helminauha-FB-ryhmään...
  6. K

Onneksi olkoon, peukut on täpöllä pystyssä täällä!
  7. K

Tosi hyvä, @Florie ! Se on enää vain ajan kysymys :)
  8. K

Se on tarkoitettu kaikille jotka haluaa katsoa KAIKKI kromosomivirhekortit - se julkisen puolen yhdistelmäseula ei oo yhtä tarkka ja vuotaa jonkin verran, tää on varmempi. Julkipuoleltakin käsittääkseni laitetaan suppeaan Niptiin jatkotutkimukseen, jos yhdistelmäseula paljastaa ison...
  9. K

Kiitos @Netty79 uuden keskustelun perustamisesta, kävin jo kirjoittelemassa sinne. Tässä vielä suora linkki https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/luovutetuilla-munasoluilla-raskautuneet.2616878/
  10. K

Kiitos @Netty79 että avasit tämän ketjun! Minä olen lahjasolulla raskaana, tänään on rv 11+5, laskettu aika on tapaninpäivänä. Ensi viikolla on nt-ultra, mutta olen käynyt laajassa Niptissä yksityisellä ja sen tulokset pitäisi tulla ensi viikolla, eli sehän on tarkempi kuin yhdistelmäseula ja...
  11. K

Joo toi on hyvä!
  12. K

Kiitos vinkistä, menen sinne!
  13. K

Perustetaan ihmeessä oma ryhmä - sen voi tehdä tänne, Facebookiin tai minne vaan! Mäkin päivystän täällä ja keskustelen eniten täällä, vaikka oon 12. vk raskaana :D Oon myös mukana monessa muiden odottajien ryhmässä, mutta tämä tuntuu omimmalta. Lisäksi haluaisin löytää myös ihan oikean elämän...
  14. K

Onnea raskaudesta, mainiota että onnistui! Mä kuitenkin mielelläni "ramppaan testaamassa" arvoa, enkä vedä sokkona tuntemattomissa lukemissa, jotka voisivat ainakin teoriassa olla myös liialliset ja siksi haitalliset, varsinkin nyt kun elimistö itsekin tuottaa samaa kamaa.
  15. K

Ei muistaakseni :) ja mähän jouduin pistämään vain joka toinen päivä, koska oma elimistö oli jo alkanut tuottaa sitä. MUTTA TITTIDII! Tänään sain viimeisen mittauksen tulokset ja ohjeet lääkäriltä laskea lääkitystä, koska oma kroppa ottanut homman haltuun. Eli pari-kolme viikkoa enää pillerien...
  16. K

Tsemppiä ja voimaa sinulle, harmittava takaisku! Erittäin hyvä että asia on hoidossa. Mulla on ollut aina limis vähintään 8 mm ennen siirtoja, ja vaikuttanut kuulemma vastaanottavaiselta. Mun kohtu ei ole koskaan aiheuttanut sen enempää päänvaivaa, mun ongelma on aina ollut munasarjoissa, jotka...
  17. K

Niin saadaankin :) Pidän peukkuja!!!
  18. K

Hyvä että sinulla etenee, etkös sinä ollut myös Dextrassa hoidossa! Mulla alkaa toivon mukaan olla viimeinen viikko keltarauhashormonin pistämistä. Menen tänään tutkituttamaan arvot ja ottamaan samalla Nipt-testin, jolla selvitetään yleisimpiä kromosomiongelmia sikiöllä. Eilen sattumoisin...
  19. K

Mielenkiintoista ja hyvä, että selvitit asiaa, ja mahtavaa että kävit myös Redditinkin puolella tutkimassa :) Ainakin olet nyt tekemässä itse kaikkesi että jokainen kivi käännetään, eikä jää ainakaan siitä kiinni! Ja tärkeintä on että se arvo mitataan, pieni hinta mielenrauhasta jos kaikki on...
  20. K

Jep, ja nythän olet raskaana, joten mission accomplished :)

Yhteistyössä