Hakutulokset

1. A

Haaveena vauva 2020

Mua masentaa nousta kiertopäivälistalla aina niin korkealle. Katsoin huvikseni raskauslaskurilla päiviä, ja menkkojen mukaanhan oisin jo viikon verran myöhässä, 28 päivä kierrolla. Omalla kierrolla vasta muutaman päivän. Mut ilmeisesti ovulaatio oli viime viikonloppuna, ja vielä ois yli viikko...
  2. A

Haaveena vauva 2020

Tsemppiä testaamiseen! Ja eihän tuo oireiden vaihtelu oo mitenkään ihmeellistä, jos miettii miten vähän sitä hormonia vielä ihan alussa on kropassa :) Tänne sit raporttia vaan!
  3. A

Haaveena vauva 2020

Kirjoittelen sinne muistiinpanokenttään kaikki semmoiset mitä ei ole niissä valmiissa listoissa. Osa niistä valmiista on kyllä niin hassuja, että olen parin merkitystä hiljaa mielessäni muuttanut vastaamaan jotain mun yleistä oiretta, ettei tartte kirjoittaa kun muistaa vaan että jos on tää...
  4. A

Haaveena vauva 2020

Raporttia sitten ensikäynnistä ja suunnitelmista! :)
  5. A

Haaveena vauva 2020

Voi kun aika kuluu niin hitaasti. Vielä ei edes voi mitään oireita olla, kun oviksesta on vasta muutama hassu päivä. Mutta merkkailenpa silti Flohon varpaiden palelut ja aivastelut, ihan vaan että ois jotain aiheeseen liittyvää tekemistä. Pitää toivoa ettei posti yllätä toimittamalla mun...
  6. A

Haaveena vauva 2020

Kukas täällä plussaa seuraavana?
  7. A

Haaveena vauva 2020

Veren määrä joo. Ensimmäisen raskauden jälkeen ihan järkyttävät olleet nuo menkkojen ekat päivät. Varsinkin aamulla herätessä saa juosta jalat ristissä vessaan ja silti kerkee sotkemaan. Heräänkin monesti jo yöllä siihen kun kuppi falskaa ja pitää kipittää tyhjentämään. Mistä lie johtuu...
  8. A

Haaveena vauva 2020

Suosittelen! Päätöstä seurasi hyvä fiilis heti ovulaatiosta lähtien, koko ajan olo että nyt tärppäs ja tää ei mee kesken niinku edelliset. Oon koittanut tässä toisella kierroksella päättää kans, mut en pääse ihan saman mielentilaan kun jotenkin töiden ja muun kans on koko ajan säpinää ja säätöä...
  9. A

Haaveena vauva 2020

Esikoisesta päätin että nyt meille tulee vauva syliin asti ja siitä kierrosta se tulikin. Enää ei niin usein kyllä viihdy sylissä :)
  10. A

Haaveena vauva 2020

Mulla on ollut oire niin oviksesta, menkoista kuin raskaudestakin. Erityisen usein valeraskausoire :rolleyes:

Yhteistyössä