Hakutulokset

1. A

Haaveena vauva 2020

Mulla huomenna ehkä dpo9 ja jos nyt edes keskiviikkoon malttais, vaikka viikonloppuun ois tietty hyvä odotella. Seurailen myös miten oireet kehittyy :D
  2. A

Haaveena vauva 2020

Mulla joulukuisessa vauvassa ajatuksena vastustaa lähinnä se, että tiedän joutuvani olemaan normaalia pidempään sairaalassa ja jos se osuu joulunpyhiin... Ja yleensä kai joulun aikaan on jo rs-viruksen takia vierailukielto alle kouluikäisillä siellä osastolla. Kauhea ajatuskin olla joulu erossa...
  3. A

Haaveena vauva 2020

Maata tietty ja mielellään niin että mies tulee siihen seuraksi :ROFLMAO: ;) Ei vaan, ei se kipujen kans onnistu. Toivottavasti helpottaa pian, ja on sen kivun arvoista.
  4. A

Haaveena vauva 2020

Mua kauheesti harmittaa kun en löydä mistään lääkärin tekstejä esikoisen ajalta, mulla on muistikuva että silloin ois ollut vasen, vaikka tuntemukset oikealla. Ois kiva varmistaa.
  5. A

Haaveena vauva 2020

Tiedän tän tunteen niin hyvin! Vaihteleeko sulla kiertojen pituus vai onko aina noin pitkä? Mulla on enimmäkseen pitkiä kiertoja, mut välillä ovis yllättää ja onkin jo joku kp 20 vallan...
  6. A

Haaveena vauva 2020

Määkin varmaan testailen perjantaina, jos en jo aikaisemmin sorru kun on useempia testejä odottamassa :geek:
  7. A

Haaveena vauva 2020

Joo ennen ovista palstailu unohtuu välillä useemmaksi päiväksi, piinaillessa sit taas roikkuu täällä koko ajan. Ihanaa että sun ystävällä onnisti!
  8. A

Haaveena vauva 2020

Mulla on välillä. Onko sun kipu toispuoleista? Mulla oli joskus keltarauhanen tms niin suuri, että pingotti siellä. 5 senttinen kystä, ihmekään jos tuntui.
  9. A

Haaveena vauva 2020

Mulla on ehkä sama juttu, tai sit vaan ovuloin vain oikealta. Onko sellainen mahdollista? Tässä kierrossa ois ollut vasemman vuoro, mut tuntemukset oli aika tasaisesti molemmin puolin.
  10. A

Haaveena vauva 2020

Kurjaa kun niin monella on täällä pahaa mieltä ja pitkittynyttä yritystä. Ihanaa silti että on palsta johon voi purkaa ja saada vertaistukea! Täällä tuntuu paljon painottuvan hoitoihin asti päätyvät, mutta onhan se ihan luonnollista kun nopeesti raskautuvat käy vaan kääntymässä. Onneksi...
  11. A

Haaveena vauva 2020

No äläpä muuta sano! Mun bmi on 33, ja onhan tuota pyöreyttä ja ylimääräistä. Mutta voin todella hyvin, jaksan tehdä kaiken mitä haluankin ja liikuntaa tulee työmatkapyöräilyn lisäksi nelisen kertaa viikossa. Mutta ymmärrän rajoituksen sinänsä, että kun resursseja on rajallisesti niin ne...
  12. A

Haaveena vauva 2020

Näin viime yönä synnytysunta, mulle siis syntyi unessa vauva. Oli aika yllättävä synnytystapa, toki noin helppo synnytys kelpais :D Sitten valvoin pari tuntia unen jälkeen, kun oli niin varma olo että oon raskaana ja mietin vaan sitä.
  13. A

Haaveena vauva 2020

Meilläkin neljä kertaa tässä kierrossa, mut sentään silloin kun kalenterin mukaan piti, ja sit vielä kerta silloin kun oireiden mukaan oli hyvä hetki. Väkisin sekstailu vie ilon koko jutusta, siksi ei oo enempää.
  14. A

Haaveena vauva 2020

Pahoittelut! Toivottavasti hoituu nopeasti. Meille aikanaan sanottiin, että ei oo pakko pitää taukoa yrityksestä, että vaikka sanotaan että yhdet kuukautiset ois hyvä olla välissä niin ei sille oo mitään tieteellistä perustaa. Ja että ei sinne limakalvoille mitään tartu, jos ei ne oo valmiit...
  15. A

Haaveena vauva 2020

Oho, aika tiukka raja! Oletan, että mulle ois täällä meillä sanottu, jos oisin rajan yli kun jo puhuttiin eri hoitovaihtoehdoistakin mitä voi tehdä sitten aukiolotutkimuksen jälkeen. Jännä että tääkin asia voi vaihdella kaupungeittain, ei oo kauheen tasa-arvoista.
  16. A

Haaveena vauva 2020

Meillä ainakin puhuttiin vaan mun painosta, bmi on yli 30 mut alle 35 ja ei kuulemma ole este, vaikka painon pudotusta toki suositeltiin. Mies toki on semmoinen rimpula että kauas näkee ettei oo ongelmia.
  17. A

Haaveena vauva 2020

No varmaan silti kannattaa koittaa? Siittiöt on pitkäikäisiä, ja ovis saattaa tulla ajoissa?
  18. A

Haaveena vauva 2020

Mää soitin terveyskeskukseen, meni parin kuukauden päähän se aika ja sit kokeita ja kaikkea. Että voit ehkä koittaa soittaa jo vähän ennen kun on vuosi mennyt, jos sais jo ajan valmiiksi? Ja bmi35 taitaa olla raja osalle hoidoista, joku ehkä tietää paremmin?
  19. A

Haaveena vauva 2020

Kuinka paljon ennen ovista te joudutte kauas toisistanne? Oisko jotain toivoa jos just ennen reissua ehtis hommailla?
  20. A

Haaveena vauva 2020

Voi kurja, pahoittelut! En nyt oikein tiedä edes mitä sanoa, turhan kliseisiä kaikki "ehkä seuraava kierto" ja "vielä teidän vuoro tulee". Eli ehkä vaan tsemppaan jaksamaan sen ketutuksen yli. Mulla on lähete tuohon aukiolotutkimukseen, se pitäisi tehdä alkukierrosta, ennen kp 10-12 ja vasta...

Yhteistyössä