Hakutulokset

1. A

Toiveissa vauva 2021

Moikka! Voisin ilmoittautua mukaan tänne, vaikka oon ollut toiveikkaana jo 2019 ja 2020 haaveilijoissakin... Eli amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi. Ja tänään kp 13/31-55. Pidin taukoa kirjoitteluista kun selvisi, ettei 2020 vauvaa ehditä saamaan. Tällä kertaa tosin vähän toiveikkaampi olo, sillä...
  2. A

Haaveena vauva 2020

Mulla on taas ollut alkukierron hiljaisuus menossa. Teen myös jo siirtymää tuonne ensi vuoden ryhmään. Koska hoitoja ei nyt tässä tilanteessa aloiteta, enkä itsekään ole kovin innoissani alkuraskaudesta tässä tilanteessa (mulle tulee muutamia ekstrakäyntejä peruslääkityksen takia) ja ei se...
  3. A

Haaveena vauva 2020

Mulla hiukan siirtyi aukiolotutkimus, mutta kävin siellä siis eilen. Ainakin toinen puoli on täysin kunnossa, toinenkin suurella todennäköisyydellä. Kaikki muukin kunnossa. Mutta kuten täällä ainakin @minttuni kertoi, uusia hoitoja ei tällä erää aloiteta. Todennäköisesti menee syksyyn. Toisaalta...
  4. A

Haaveena vauva 2020

Kiitos kokemuksen jakamisesta! Kyllähän tuommosta tutkimusta jännittää, varsinkin kun luvassa on merkittäviä uutisia tämän vauvaprojektin kannalta, oli ne uutiset sitten kumpia tahansa. Löytyikö sulta tukoksia vai oliko kaikki kunnossa?
  5. A

Haaveena vauva 2020

Eikä! Voin kuvitella pettymyksen määrän! Toivottavasti et oo ihan surkeana kuitenkaan... Mää oon jo julkisella, ja tän ajan saaminenkin venyi yhdellä kierrolla, toivottavasti ei nyt tarvi perua kummaltakaan puolelta, että menkat kestäiskin pidempään tai lääkärille tulis este. Pitää vielä miettiä...
  6. A

Haaveena vauva 2020

Kiitos, ihan mahtavaa jos saan tuoreeltaan fiilikset yms. Tuleeko sulla puoliso mukaan? Senkin unohdin kysyä... Pärjäisin kyllä yksin, mutta jos samalla käynnillä sit suunnitellaan jatkoa niin vois kai siitä miehestä jotain hyötyä olla. Niin ja hurjasti tsemppiä, hyvin se menee!!
  7. A

Haaveena vauva 2020

Noh, uusi kierto ja hommat etenee. Täällä on varmaan jollain kokemusta aukiolotutkimuksesta. Olin niin varautunut siihen että ajat on jo täynnä kun soitin ja varasin sitä, että jäi vähän kyselemättä. Vuotaako siinä vielä seuraavana päivänä sitä nestettä? Ois yks tärkeä meno buukattuna, ja mietin...
  8. A

Haaveena vauva 2020

Ja tänään tultiin rytinällä alas. Ei auttanut positiivinen ajattelu tällä(kään) kertaa. Eli huomenna kp2.
  9. A

Haaveena vauva 2020

Noooo, dpo 10 tai 11, että kuten sanoin niin melko aikaista vielä. Enkä jäänyt erityisemmin tihrustamaan testiä, että oisko jotain ilmestynyt kuitenkin, kun piti töihin lähtä. Oon kyllä ollut kans tuossa positiivisen ajattelun kerhossa ja edelleen sitä meiltä että kyllä meille marraskuun vauva...
  10. A

Haaveena vauva 2020

Pakko tulla tunnustamaan että tein tänään testin. Ja eihän tuossa toista viivaa ollut. Ja on liian aikaistakin. Huoh.
  11. A

Haaveena vauva 2020

No onpa kyllä tuuria! Toivottavasti kierto vähän sekoilis, että ei menis just huonosti nuo. Oliko sulla kuinka säännöllinen kierto yleensä?
  12. A

Haaveena vauva 2020

Jes, hyvä kun onnistui! Meilläkin oli toissaviikolla ihan sama, reissussa pikaiset... Tulosta nyt jännitetään. Tsemppiä piinailuun!
  13. A

Haaveena vauva 2020

Onnea :love::love:
  14. A

Haaveena vauva 2020

Määkin oon tuota fiilistellyt että jos ois kesällä jo söpösti mahaa, niin oispa ihana. Esikoisen aikaan raskaus teki mulle kovin kauniin olon, ja siksi oli vähän sääli piilotella sitä paksuissa talvivaatteissa. Ihan loppuraskaus helteillä taas ei olis kiva.
  15. A

Haaveena vauva 2020

Mulla on kyllä jänniä hetkiä tässä. Aika kovatkin menkkamaiset kivut ajoittain, mutta kun yleensä mulla vuoto alkaa yllättäen ja kivuttomasti ja kivut vasta sitten ekan vuotopäivän aikana. Lisäksi semmoista alaselän ja vatsan vihlontaa. Vanhat "päiväkirjat" kertovat, että esikoisen ekoilla...
  16. A

Haaveena vauva 2020

No pöh! Kai testaat vielä uudestaan viimeistään perjantaina?
  17. A

Haaveena vauva 2020

Voi ei! Joko on suunnitelmat tehtynä uuteen kiertoon?
  18. A

Haaveena vauva 2020

Kiitos kysymästä, onhan noita. Jos siis tarkkaan tunnustelee niin kaikki samat mitä on ollut joka kierrossa melkeempä :D alamahalla vihloo, nivusissa vihlaissut pari kertaa. Tissit aristaa välillä ja päätä on särkenyt. Viikolla yökkäyttikin joku iltapäivän ylimääräinen kahvikupillinen töissä...
  19. A

Haaveena vauva 2020

Mistä sen tietää että ensi vuonna ei ois niin paha? Meilläpäin on kai kielto joka vuosi jonkin aikaa, yks tuttukin valitteli kun joutuivat tosi pitkään olemaan sairaalassa niin esikoinen ei nähnyt sisarusta ennen kuin pitkän ajan päästä.
  20. A

Haaveena vauva 2020

Kesävauva ois kyllä. Meillä on kevätvauva ollut ja oli kans tosi kiva, tuli ihanasti pitkät kesälomatkin viettää perheen kans. Mutta yritän nyt tsempata että marraskuinenkin ois aivan ihana!

Yhteistyössä