Hakutulokset

1. E

Haaveena vauva 2022

Tarkoitukseni ei ollut sanoa, ettei negoja saisi surra ensimmäisestä yk:sta alkaen. Itselläni menee ihon alle ne kaikista dramaattisimmat kommentit, joita ei ole tässä ketjussa tullut edes vastaan. :) Ja tosiaan, lähden itse pois, jos alkaa ärsyttää. Lähdin pois 2021-ryhmästä ja seurasin tätä...
  2. E

Haaveena vauva 2022

Mulle täällä palstalla pahimpia ovat he, joilla on karrikoidusti yk 2 menossa ja jotka kirjoittavat pahimmillaan kirosanojen kanssa miten he eivät KESTÄ, jos sitä plussaa ei nyt tule. Heillä on oikeus tunteisiinsa ja siinä vaiheessa jos heitä on enemmän kuin yksi, mä jään palstatauolle. Omaan...
  3. E

Haaveena vauva 2022

Voi ei @Wintersun :( Toivottavasti asiat kääntyy parhain päin. ♥️
  4. E

Haaveena vauva 2022

Tsemppiä @Alinna86 ♥️ Tuo on kyllä pöhköä, kuten joku muukin totesi, että keskenmenot lasketaan "oikeiksi" raskauksiksi. (onko tuo edes sana? Toivottavasti kuitenkin ymmärrätte.) On: yleensä ovista edeltävä lämpödippi loistaa poissaolollaan. Liekköhän tuo vielä tulossa ja plussa tuli taas vain...
  5. E

Haaveena vauva 2022

Voisiko olla, että dpo 11 vaaleanpunanen vv olisi ollut kiinnittymisvuotoa? Onnea kovasti, ihan selvät viivat jo! ♥️
  6. E

Haaveena vauva 2022

Jos toissapäivänä on ollut haamun esiaste ja tänään melkein tasavahvat, ovat viivat mielestäni vahvistuneet todella hyvin. Onnea! :) Tervetuloa @Helmililja_ ! :)
  7. E

Haaveena vauva 2022

Jee, tänään se ovisplussa saapui. :) Eli huomiselle voisi merkitä dpo 0 ja lisätä piinailijoihin. Nää on ainoita plussia mitä on saanut, niin pitää iloita edes näistä. Oma eka raskaus oli fyysisesti helppo, henkisesti yhtä kärsimystä. Toivon, että jos toinen kerta tulee, se menisi paremmin...
  8. E

Haaveena vauva 2022

Ei, haalistunut vain. Katselin vanhojen kiertojen testikuvia. Niiden perusteella ensin tulee vahvempaa, sitten jokusen päivän melkein blancoa ja näiden jälkeen puskista selkeä plussa. Sitä vaan melkein aina ehtii välissä vaipua epätoivoon. :D Yleensä tokana limapäivänä on jo plussa.
  9. E

Haaveena vauva 2022

Kp 17 ja ovistesti edelleen nega. Mä toivoin, että tää kierto ois ollut vähän lyhyempi kuin kaksi edellistä. Pitkään oli joka toinen kierto pidempi, joka toinen lyhyempi, mut näköjään sekin on muuttumassa. Pöh. Limailut jatkuu, voimakkuus johtunee royal geleestä.
  10. E

Haaveena vauva 2022

@Alinna86 , jaksaisitko korjata mut tuossa yrittäjien listassa vähän ylöspäin? Merkityksetön asia enkä muista kuka minut listalle lisäsi, mutta jostain syystä häiritsee. :D

Yhteistyössä