Hakutulokset

1. E

Haaveena vauva 2022

Tervetuloa @innerchild :) On: eilen kotiuduttiin reissusta. Tänää on oikean puolen mukista vihlonut eikä oikean puolen nivunenkaan pidä elämästään, mut nivunen varmaan kiukuttelee vain reissuun liittyvää ajamista. Vielä pitäisi viikko odottaa tämän kierron tulosta. Onneksi itsensä kiireisenä...
  2. E

Haaveena vauva 2022

Koronarokotteesta piti sanoa, etten muistanut ajatella koko yritystä, kun aikaa varasin. Ekan oon siis saanut, tokan aika olisi syyskuussa. Jos tapahtuu ihme, täytyy sitten pohtia, miten sen piikin kanssa toimii. Mies myös saanut ekan piikin.
  3. E

Haaveena vauva 2022

Meille sitten kuvat. ;) Onnea kovasti! Meillä tässä kierrossa talletteluja dpo -5, -2 ja 0. Mies on vähemmän aktiivinen enkä useammin jaksa/kehtaa kiehnätä. Oviksen aikaan on helpompi saada innostumaan, mutta en silloinkaan halua liikaa painostaa. Ajattelen, että onnistuuhan jotkut siitä...
  4. E

Haaveena vauva 2022

Pikaista toipumista @Ewa87 ♥ @heidisofia: Tsemppiä kovasti epätietoisuuteen! Esikoista odottaessa samassa porukassa toisella forumilla oli useampi heitä, jotka kertoivat "viikon telttailleesta" siittiöstä. Eli kaiken järjen mukaan yhdynnän ja hedelmöittymisen välissä aivan liikaa aikaa, mutta...
  5. E

Haaveena vauva 2022

Tervetuloa @possu.! @Mannuska: ovis on 12-48h ovisplussasta. Ja mulle on joskus käynyt niinkin, että ovisplussa (digillä varmistettu) yllättää ilman muita oireita. Viikko tästä tulee muut ovisoireet, jotka innostutti testaamaan uudelleen, taas plussa. Laskin dpo:t jälkimmäisen plussan mukaan
  6. E

Haaveena vauva 2022

Onnea @Jonna_83 ja tarrasukkia! Itsellä on kanssa noita puikkoja ja vain sen yhden viivan niihin saanut, vaikka kuinka oon niitä tiiraillut testiajan jälkeenkin. On: tänään ovistestit paljon eilistä tummempia joten veikkaan, että dpo 0 onkin vasta huomenna. No, eipä sen väliä, ei enää jaksa...
  7. E

Haaveena vauva 2022

Ovisoireet on jatkuneet nyt viikon ja tänään digi hymyili. Voisin siis tulla piinailijoihin, tänään dpo - 1 tai huomenna dpo 0. :) Alkoholista ja muusta: tunnustan eläväni normaalia elämää. Ei minulla kestäisi pää pohtia näin kauaa sitä, mitä kaikkea pitäisi jättää tekemässä vain siksi, että...
  8. E

Haaveena vauva 2022

Täällä on jo havaittavissa ovisoireita. Kiva, jos kierto jäisi vähän lyhyemmäksi. Ollaan ma-ke reissussa enkä siellä jaksa kyllä testailla. Enkä kyllä oo koskaan saanut ovisplussaakaan ennen kp 15, joka on vasta torstaina. Juhannus meni mukavan lemmekkäästi, toivottavasti loma jatkuu samalla...
  9. E

Haaveena vauva 2022

Voi ei @Lili_86 :( Jaksamista vaikeaan tilanteeseen.
  10. E

Haaveena vauva 2022

Kevennykseksi raskaustestimainos vuodelta 1980: Täällä tänään loppunee menkat, pääsee lähentelemään toista syvällisemmin. Kyllä sitä jo kaipaakin. ;)
  11. E

Haaveena vauva 2022

Mullakin on kerran käynyt niin, että digi hymyili yllättäen. Mitään muita ovikseen liittyviä oireita ei ollut eikä liuska ollut aivan plussa. Siitä viikon päästä alkoi ovislimailu ja uteliaisuuttani testasin uudestaan, jolloin myös liuska oli selkeä plussa ja toki digilläkin taas iloinen ilme...
  12. E

Haaveena vauva 2022

Minulle saa tälle päivälle päivittää kp 1 ja poistaa piinailijoista. Lauantaina on työkaverin tuparit, saapahan ottaa viiniä. Eilen harmitti se lämpöjen lasku, nyt ihmeen ok olo. Varmaan hormonaalistakin osittain, kun pms väistyy.
  13. E

Haaveena vauva 2022

Otan osaa, @Lili_86 :( Mulla laski lämmöt eli uusi kierto alkaa huomenna tai perjantaina.
  14. E

Haaveena vauva 2022

Voi ei @Alinna86 :( Olisi todellakin suonut teille vahvistuvan plussan. On: on taas kaikenlaista oiretta. Uutena eilen vihloi kohdun seutua useaan kertaan vähän. Myös lämmöt teki eilen pienen pienen dipin. Mut vaikka epäilenkin, että dpo:t olisi päivän vähemmän (eli tänään olisi dpo 10), on...
  15. E

Haaveena vauva 2022

Omani on jo 15vee, joten noihin Wilma-viesteihin on jo tottunut. Mutta nyt kun muistutat, se eka luokka oli kyllä haastava. Opettaja oli hyvin vaativa, sekin varmasti saa muut tuntumaan rennon lepsuilta. Ja se ihan pienen lapsen arvostelu tuntui pahemmalta, kun 3veelle alettiin hokemaan miten...
  16. E

Haaveena vauva 2022

Mä kaipaan raskautta ja vauva-aikaa, sitä rennon letkeää kotona oleilua. Haluaisin myös yrittää imetystä uudelleen, koska se meni esikoisen kanssa penkin alle ja uskon, että olisin nyt kärsivällisempi sen kanssa. Synnytyksen voisin skipata ja tässä vaiheessa sektio tuntuu oikein hyvältä...
  17. E

Haaveena vauva 2022

Pahoittelut @PiP83 :(
  18. E

Haaveena vauva 2022

Onnea @Charrypie - 86! Varovaiset onnittelut myös @Alinna86, toivottavasti plussa vahvistuu. ♥️ Mulle tuikattiin eka koronarokote viime viikolla. En kyllä edes tajunnut ajatellut kierron vaihetta, kun ajan varasin. Seuraava laitetaan syyskuun alussa ja haen kyllä senkin nykytiedon valossa...
  19. E

Haaveena vauva 2022

Oma kierto on tissien puristelu-vaiheessa. :lol: Pitkästä aikaa niissä tuntuu muutosta, vaan eipä siitä voi mitään päätellä. Uusi kierto alkaa jos on alkaakseen perjantaina. Siihen varautuu nyt mm. suunnittelemalla juhannukseksi cheviseä ja muita "kiellettyjä" herkkuja.
  20. E

Haaveena vauva 2022

Osanottoni. ♥️

Yhteistyössä