Hakutulokset

1. D

*** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

Brita, onnittelut plussasta!! :flower: Nauti tunteesta ja iloitse! Meistä kyllä kaikki varmasti ovat iloisia, kun joku sen plussan saa, huolimatta siitä kuinka kauan on kerennyt yrittää. Ei olisikaan tervettä jos täällä oltaisiin niin katkeria, ettei osattaisi iloita toisen puolesta. Ei ainakaan...
  2. D

Kiitos Tatja, neitipippuri ja Joku_raja vastauksista! Meillä matkaa sairaalaan on vajaan tunnin verran, eli periaatteessa voisi onnistua. Katsotaan sitten kun tulee ajankohtaiseksi. Ja tosiaan tuo raskauden mahdollisuus varmaan on huomioitu ajankohdassa. Pitää minun kuitenkin pissapurkki...
  3. D

Tatja :hug: Harmi että kierto venyy ja paukkuu. Meilläkin on ollut miehen kanssa puhetta tuosta simppatestistä. Hän kyllä sen on suostunut antamaan, mutta haluaisi tehdä sen kotona. Ei mielellään menisi sairaalaan vahdattavaksi :whistle: En ole siitäkään etsinyt vielä tietoa, että voiko sen...
  4. D

Nima, tervetuloa takaisin! Tottakai tänne huolitaan. Harmi, ettei operaatio onnistunut. Nyt kaikki varpaat pystyyn, että onnistutte vaikka luomustikin!;) Tosiaan täällä on vähän kaikilla jotain häikkää jossain, ehkä ollaan niin ikäloppuja jo:D Tuo lapsettomuus on jännä juttu. Itse en ole vielä...
  5. D

Ginger, :hug:. Ehkä joskus on hyvä ettei etukäteen tiedä mitään. Ei sitten ainakaan odota oireita jos niitä ei vaikka tulekaan. Kyllä sieltä vielä nouset!! Joku_raja, hmmm, enpä ole vielä kerennyt tarkemmin etsimään tietoa. Minulle vain sanottiin, että ennen ovulaatiota pitäisi operaatio...
  6. D

Mua vähän harmittaa tuo greippimehun käyttö, kun itselle tulee sitrusmehuista helposti karmea närästys :x Lisäks sen käyttöä pitää miettiä, kun on lääkkeitä käytössä, vaikuttaa niiden imeytymiseen. Eli ei ainakaan voi samaan aikaan ottaa. yhden purkin ostin joskus, mutta siihen on jäänyt :(...
  7. D

Sintulle tsemppiä tarrautumiseen! Tunafish, tosiaan kyseenalainen kunnia : / Mulla kyseessä on dermoidikysta, ei siis nestetäytteinen. Tuo dermoidi on kiinteä ja ollut siellä kai ihan syntymästä asti. Mietityttää vain miksei ole normaaleissa tutkimuksissa lääkäri sitä huomannut kopeloimalla...
  8. D

Mandala, tsemppiä projektin loppuunvientiin, yritäpäs pysyä hereillä! ;) Hirveästi täällä on taas kirjoiteltu. Almeja, viiva vahvistuu ihan varmasti, peukkuja!! Muille loppukiertolaisille myös tsempit! Eilen kävin siellä gynellä ja siellähän se kysta olla möllötti. Niinhän epäiltiinkin...
  9. D

Pikaisesti: tervetuloa uudet! Plussia ei ole tainnut tulla sitten viime kirjoituksen, harmitus! Tänne vois päivittää kp 8 ja yk13, tais jäädä tuolla edellisessä kirjoituksessa vähän epäselväksi. Vuotoa oli tosin vain pari päivää, eli enpä tiedä oliko menkat vai mitä... Eli näin se aika kuluu ja...
  10. D

Hienoa, että tänne on saatu niin monta plussaa!! :heart: Onnea kaikille hirveästi ja tarrasukkia ja liimaa ja mitä täällä nyt tavataan toivotella! Yrittäkää olla murehtimatta, olette kuitenkin jo askeleen edellä meitä muita! Tervetuloa kaikille uusille, teitäkin on jo melkoinen joukko...

Yhteistyössä