Hakutulokset

1. Echo

Jeesus on tie, totuus ja elämä

Ja sua kattelee nyt baarin poke?
  2. Echo

SDP jytkyttää ylhäisessä yksinäisyydessään, 22,8 % Kokoomuksen kannatus vajosi alimmilleen, 19,4 prosenttiin

Laitan demareille kuva-arvoituksen, tää saattaa järkyttää. Tää kaveri joskus käy eduskunnassa ja änkeää mokoma valokuviinkin, ettäs kehtaakin. Onko hän -harjoittelijapoika demarien puoluetoimistosta -eduskunnan kahvion kauralatte-kuriiri -vessojenpesijä (sen jälkeen kun Krista Kiuru on käyny...
  3. Echo

Jeesus on tie, totuus ja elämä

Näin o! :) T: klo 3 herännyt eikä saa unta
  4. Echo

Murhan puolustelu seurakunnassa

Niin ja otsikkoon liittyen: kenenkään ihmisen murhaaminen ei ole puolusteltavissa, oli tämä tehnyt mitä tahansa. (Tosin en kauaa suris jos joku salamurhais Putinin) 5. käskyn sanatarkka suomennos: "Älä murhaa". Se on voimakkaampi kuin tappo, jota esim.sodassa juutalaiset tekivät, Jumalan...
  5. Echo

SDP jytkyttää ylhäisessä yksinäisyydessään, 22,8 % Kokoomuksen kannatus vajosi alimmilleen, 19,4 prosenttiin

Öö, ootko kuullu yhdestä Antista? Uskallatko kurkata, kuka on demarien pj nyt? Onko Sanna-faneilla todellisuudentaju hämärtynyt, aika-paikkaorientaatio jne? :o
  6. Echo

Niin, ei niistä kerrotakaan. Jumalan voima oli niin suuri alkuseurakunnan aikana, että synninteko yksinkertaisesti vaan unohtui ja terapiaistuntoja ei tarvittu. Tai en mä psykologiaa väheksy, ja geenialtistuksen lisäksi lapsuuden tapahtumat muovaavat meitä. Voimakkainkin uskova voi tarvita...
  7. Echo

En kirjoita koskaan harmaana.
  8. Echo

Just näin. Pieni viilaus: mehän ei itse tuomita, mutta kerromme Jumalasta joka tuomitsee. Ja tällaiset "tiedotusluontoiset asiat" on maailman tärkeintä muiden kuulla ajoissa. Kuin myös se että Jeesus pelastaa, rakastaa jne.
  9. Echo

"Mika Aaltola: Donald Trumpia on turha syyllistää Euroopan omasta kyvyttömyydestä"

On sulla otsaa. Jos sä ensin haukut mut 3 kertaa ilman varsinaista asiaa tänään, ja sit sanon asiasta, niin sekö on sun maalittamista? Sekö on "keskustelua"? Mikä narsisti sä olet? Eikö sulla toimi itsetutkiskelu yhtään? Äläkä vaan ala uhri-itkua, se on niiiin nähty. Olet häpeämätön ihminen...
  10. Echo

Ai vitsit jos mä jaksaisin, niin painaisin ilmoita-nappia. Itse itket modelle aina kun sua on muka kaltoin kohdeltu, mutta sä itse suollat kunnianloukkausmatskua vaikka kuinka...:)
  11. Echo

"Mika Aaltola: Donald Trumpia on turha syyllistää Euroopan omasta kyvyttömyydestä"

:) (Nyt kun ois se Päättömän gif jossa se Taru Sormusten herrasta -tyyppi tai näyttelijä tarjos koiralle luuta...)
  12. Echo

Hmm, ei tässä oo edelleenkään meikäläisestä kyse. Lue Uutta Testamenttia edelleen. Ja vertaa kirkkoon. Tiesitkö, että varsinainen "kirkollisuus" alkoi muodostua apostolien kuoltua (viimenen kuoli ehkä v.90), ehkä v.150 jälkeen? Alkuseurakunnan iloinen poppoo ja 300-luvun jähmeän kolkot...
  13. Echo

Kolmas haukkumaviesti tänään sulta, ilman asiasta keskustelua. :) "Hau, hau, hau. Vuhh vuh!"
  14. Echo

Kirkko itse on niin luopumisen tiellä että mahtaako ne itsekään tietää, ovatko sosiaalitoimisto, joogakeskus vai mikä lie enää....
  15. Echo

Tuli tuli. Mutta ei sitä parane jatkaa.
  16. Echo

Mut voihan lapsi valita muullakin tapaa synnillisen tien, ja yksinkertaisimmillaan synti=ero Jumalasta, ja suurin osa teineistä valitsee sen. Toki sateenkaarius on hankala syntimuoto koska se istuu siinä ihmisessä tiukassa. Missä on Raamatussa kerrottu pelastumisen vaativan homoudesta...
  17. Echo

Jokos sä Alepa oot vaihtanu jo itämaisiin oppeihin, tässä välissä kun niin ylistit islamia? :D Eihän sun uskonnonvaihtopeijaisissa pysy mukana.
  18. Echo

Synttäreille, valmistumisjuhliin, hautajaisiin: tietysti. Ne liittyis siihen ihmiseen. Häihin en pystyis. Miks mä juhlimaan jotain joka vie kadotukseen? Mutta sen verran kasvattaisin lapseni myös hyväksymään itse äitinsä eri ajattelun, eikä pakottamaan omaan ajatteluunsa.
  19. Echo

Missä ollaan sanottu "ei anneta olla mitä ovat?" Jos mulla ois selkeesti homoseksuaali lapsi, niin rakastaisin häntä, mutta sanoisin että en tue hänen ajatteluaan. Autan kaikessa muussa, paitsi parisuhteessaan. Ja ennenkuin teillä vinkuna alkaa, niin ei mun ei-uskovat vanhemmat tukeneet mua...
  20. Echo

Tapana raiskata? Tota, sun tosiaan pitää lukea Raamattu!

Yhteistyössä