Hakutulokset

1. T

Huhtikuiset 2021

Mitä itse jostain luin, niin nuo heitot monesti johtuvat siitä, että noin pikkuista on vaikea mitata ja tulee helposti mittausvirheitä. Tai sitten raskauden kesto on väärin. Tai sitten pikkunen on vähän hitaastilämpiävä ja ottaa kasvussa myöhemmin kiinni muut. On niin monta vaihtoehtoa, eikä se...
  2. T

Huhtikuiset 2021

Jep, sitruunasta puristin suoraan vaan vesilasiin ja pillillä join, jottei sitruunan hapot pääse syömään kiillettä. Ehkä se pelkkä ajatuskin, että jotain viileää ja raikasta, auttaa. Ja hetken aikaa voi olla haistamatta kaikkea ällöä ympärillä. Saahan siinä veden joukossa vähän vitamiinejakin...
  3. T

Huhtikuiset 2021

Sitruunavesi auttoi mulla muuten tosi paljon tuohon huonoon oloon ja syömisen vaikeuteen. Sain jopa pihvin paistettua ja syötyä, ja maistui vielä hyvältä, ihan kun ei olis koskaan ruokaa saanut :D mä oon aamun käynnistellyt aina sillä pakkobanaanilla, mutta taidan vaihtaa sen nyt tuohon...
  4. T

Huhtikuiset 2021

Voi että, ihanaa! Varmasti ihan eri tavalla suhtautuu nyt raskauteen kun tietää, että siellä varmuudella on joku! Voi kun mullakin olisi mahdollisuus siihen varhaisultraan, niin uskaltaisi myös luottaa vähän enemmän siihen että ehkä asiat menisivät tällä kertaa paremmin.
  5. T

Huhtikuiset 2021

Nyt alkaa pahoinvointi olla sellaista, että kaiken syöminen tuntuu epämiellyttävältä. Haluaisin saada proteiineja, mutta lihan ajatteleminenkin ällöttää. Pelottaa että nyt jää jotain ravintoaineita uupumaan. Todella epäloogista, että samalla kun kasvattaa sisällä mahdollisesti uutta ihmistä...
  6. T

Huhtikuiset 2021

Jaksamisia, nää on kovia paikkoja. Tuntuu niin epäreilulta, etenkin jos joutuu kokemaan useamman kerran :/
  7. T

Huhtikuiset 2021

Tosi yksilöllistä varmasti mitä oireita tulee ja mitä ei. Multa puuttuu taas kokonaan turvotukset, joita tuntuu kaikilla olevan heti plussasta lähtien. Mutta pitäisi kai osata olla huolehtimatta näistä liikoja, kun jokaisen kroppa toimii ihan eri tavalla ja jokainen raskauskin on erilainen...
  8. T

Huhtikuiset 2021

Mulla ei ole myöskään tuota rintojen arkuutta yhtään, vaikka isommilta ne kuitenkin tuntuu ja nännit on muuttunut aika merkillisen näköisiksi. Kesken menneessä muutama kk sitten ne kipuilivat ja kasvoivat paljon, niin toivon, että johtuu vaan siitä, että rintakudos on jo kertaalleen paukkunut ja...
  9. T

Huhtikuiset 2021

Mulla myös nyt 6 + 0 menossa. Muuten aika oireetonta, mutta ruokahaluttomuus on nyt lisääntynyt, samanlaista ruokaa ei voi toista kertaa syödä kun alkaa ällötys. Yleensä illalla ruokahalu on palannut ja silloin tankannut minkä pystynyt, mutta nyt jatkunut olo samanlaisena kellon ympäri. Banaania...
  10. T

Huhtikuiset 2021

Heippa! Varovasti liittyisin joukkoonne. La olis 7.4. ja ensimmäinen olisi tilauksessa. Taustalla keskeytynyt keskenmeno puoli vuotta sitten, joka tuo tietysti oman ahdistuksensa odotukseen. Suurin pelko on, että ultrassa kuulen taas nuo "valitettavasti alkio on menehtynyt - sanat. Raskaus ollut...

Yhteistyössä