Hakutulokset

1. S

Kesäkuiset

Huomasin muuten tänään, että alkaa olemaan vähän itkuherkkä.. kävi. Ystävän kaa lenkillä ja hän kertoi kuinka 9-vuotias tyttärensä oli hienosti auttanut kahta luokkakaveria, jotka olivat törmänneet toisiinsa pyöräillessä ja toiselta oli käsi murtunut. Jostain kumman syystä kävi ihan hulluna...
  2. S

Kesäkuiset

Oonko mie ainoo kenellä ei tosiaan väsymys oo tuota luokkaa, että illalla ysiltä olis valmis petiin? :LOL: Viime yönäkin valvoin melkein kolmeen.. ehkä kun kärsii tällasista uniongelmista, niin ne ei niin vaan häviä vaikka kuina väsyttäs.. koska kyllä mie muuten oon väsyny lähestulkoon koko...
  3. S

Kesäkuiset

Mie oon jo pari vuotta sitten alottanu keräämään nimilistoja vauvaa varten :ROFLMAO:
  4. S

Kesäkuiset

Mä en oo ees mitenkään hulluna testannu :p Se ihan ekan testin jälkeen oon tehny kaks testiä (y) Ja juurikin tuon takia, että jos tulis km, niin mulla se todennäkösesti ei vuotas (ainakin lääkäri sano, että jos tulee kkm, niin siihen on tod. Näk taipumusta), ja tosiaan ne hormoonithan pysyy...
  5. S

Kesäkuiset

Mä jännään kanssa painoani, koska kyllähän tuota on liikaa ihan hitokseen! Ainakin sellasen 40kg sais pudottaa ihan kerrasta pois! Eniten ärsyttää se, että kun siellä neuvolassa (ainakin ehkäsy puolella) selitetään kuinka kannattaa jättää nyt tämä ja tuo pois ruokavaliosta ja syödä siten ja...
  6. S

Kesäkuiset

Ymmärrän kyllä sinunkin pointtisi. Onhan se hiton masentavaa. Yritänkin itse mahdollisimman vähän asiasta jauhaa, koska jokaisella on oikeus onnelliseen ja iloiseen odotukseen. Omaani varjostaa pelko jatkuvasti, toivon pääseväni siitä eroon kunhan pääsee sinne ultraan ja ns. Turvallisille...
  7. S

Kesäkuiset

Siis purit testin? Miten testin purkamalla saa tietoa siitä onko raskaus edennyt? :D
  8. S

Kesäkuiset

@heikura79 Joo niinhän sinne yksityiselle pääsis varmasti varhaisultraan ja varmaan sinne menenkin jos ei onnistu kunnallisella. Yritän kuitenkin eka tätä kautta, että pääsis naisten polille ultrattavaks, kun siellä hoidettiin se mun keskeytynyt keskenmeno joka ei menny ihan strömsössä.. mulla...
  9. S

Kesäkuiset

@heikura79 Mulla kanssa keskeytynyt keskenmeno taustalla ja en ainakaan suoraan päässyt varhaisultraan, mutta terkka selvittele mahdollisuutta, mutta silti se tapahtuu aikaisintaan lokakuun puolen välin jälkeen. Mulla on 20.10. Aika neuvolaan ja siellä sit selvii pääsenkö aikasemmin ultraan...
  10. S

Kesäkuiset

Korvasieniä ei saa syödä, mutta muista ei miun tietääkseen oo rajotteita (n) Oon näitä aika paljon pohtinu nyt kun just oon menossa omia kolmekymppisiäni juhlimaan ja kuumeisesti mietin mitä hittoo voin syödä ravintolassa :LOL:

Yhteistyössä