Hakutulokset

1. S

Kauanko yrititte vauvaa?

Ekaa kertaa tulin raskaaksi 6kk yrityksen jälkeen, mutta se päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon. Toisen kerran raskauduin 8kk yrityksen jälkeen. Nyt kierukka otettu pois tammikuussa ja takana yhdet 20 päivää (😱) kestäneet menkat, joten tässä odotellaan vielä kierron tasaantumista. Toiveissa...
  2. S

Kun "kaikki muut" tulee raskaaksi

Vaikeaa se on. Samalla on kauheen onnellinen ystävien puolesta, mutta ihan hirveen kateellinen ja surullinen siitä, että ei saanut olla itse se, kuka kertoo raskaus uutisen. Sitä tuntee myös itseinhoa siitä, että onnea ystävien puolesta varjostaa valtava kateus. Olen yrittänyt ajatella vaan...
  3. S

Kierukan jälkeen yrittäminen

Minulta otettiin Kyleena kierukka pois tammikuun 21. päivä. Ovis oli helmikuun ekoilla päivillä. Hommailtiin ahkerasti oviksen aikaan, mutta menkat alkoi kuitenkin kaksi viikkoa oviksen jälkeen. Raskaustestinkin tein juuri ennen menkkojen alkua ja se näytti negaa. Nyt vaan alkaa pikkuhiljaa...
  4. S

Kesäkuiset

@Untuva79 Voi miten piinaava tilanne! Mie pien peukkuja, että kaikki menis hyvin (y)
  5. S

Kesäkuiset

Huomenta! Täällä yksi kuolleen rukous huutelee :confused: Miten huonosti sitä voikaan ihminen nukkua! Pyörin ja hyörin vaan sängyssä koko yön ja heräilin vähän väliä ja nyt tuntuu siltä kun ei olis nukkunut ollenkaan.. silmät ristissä siis tähän päivään. Tsemppiä Koivis ruokavalion kanssa ja...
  6. S

Kesäkuiset

Täällä kanssa ummetusta havaittavissa! Vielä ei oo tarvinnu ummetuslääkettä ottaa, mutta harkitsen kyllä koska jotenkin järkeilen, että ummetuksen helpottaminen saattas vaikuttaa myös siihen, että ei olis ruokailun jälkeen niin tukkonen ja etova olo :rolleyes:
  7. S

Kesäkuiset

@heikura79 toivottavasti on normaalia :) Miulla kanssa tänään 6+0
  8. S

Kesäkuiset

En oo raskauteen liittyen nähnyt unia, mutta muuten kyllä olen nukkunut tosi levottomasti ja nähnyt ihan outoja unia. Mulla kanssa vihlas tuossa aamusella vähän kovempaa ja kyllä vähän säikähdin :eek: Varsinkin kun menin miehellekin eilen sanomaan jotenkin liian optimistisesti, että "näyttäs...
  9. S

Kesäkuiset

Mie en täällä uskalla hirveesti huudella tarkemmin, muuta kun, että oon monimuoto-opiskelija ja teen töitä sit koulun ohella
  10. S

Kesäkuiset

Miulla kanssa ollut etova olo koko päivän. Ei oikein mikää ruoka maistu ja etenkin kaikki liha ällöttää :sick:
  11. S

Kesäkuiset

Voi ihana kuulla! :love:
  12. S

Kesäkuiset

Mä valvoin taas viime yönä jonnekin kolmeen asti kun oli jotenkin kumman levoton olo. Ja sit totta kai kun viimesellä kaaduin sänkyyn, niin alko melkein samantien ihan hirvee polte ja kipu tuossa ylävatsassa, sellanen närästävä tunne ja mua ei siis närästä IKINÄ! Se olo oli aivan kauhee ja...
  13. S

Kesäkuiset

Äääh, mie laitoin siulle Helmut kanssa yv:tä fb-ryhmästä :D
  14. S

Kesäkuiset

Mie oon tässä jo pari päivää miettiny, että olis kyllä hirmunen hinku fb-ryhmään.. lupasin itelleni, että en liity sinne ennen ekaa neuvolaa/ultraa jossa varmistetaan, että kaikki on kuten pitääkin, mutta silti vähän kuumottelen täällä :LOL: Onko siellä ryhmässä jo kuinka paljon porukkaa?
  15. S

Kesäkuiset

Mie kyllä luotan tuohon eviran listaukseen ja jätän kaikki muut aikalailla huomiotta :LOL:
  16. S

Kesäkuiset

Joo piti vielä tarkistaa, eli siis kyllä yrttiteejuomia ei suositella juotavaksi
  17. S

Kesäkuiset

Vasta lueskelin sitä Eviran listausta ja mie muistelisin, että siellä luki, että YRTTITEETÄ ei saa juoda. Eihän vihreä tee automaattisesti ole yrttiteetä, joten eikös tuota nyt sit saa juoda (n)
  18. S

Kesäkuiset

Meillä ei oo ees neuvolassa ultralaitetta, ultrat on kaikki sairaalalla äitiyspolilla
  19. S

Kesäkuiset

Mä odotan kanssa neuvolaa tosi paljon! Vaikka se jännittääkin, että miten tässä käy, mutta ainakin saa tietoa ja vastauksia :)
  20. S

Kesäkuiset

Mä katon muumeja ja vollasin just kun näkymätön Ninni muuttu näkyväks :ROFLMAO: voi luoja sentään! :ROFLMAO::ROFLMAO:

Yhteistyössä