Hakutulokset

1. kiuski

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@marrasmai Miten oot töissä jaksellut? Jää ihmeessä jo pois vaan jos siltä tuntuu. Miten siellä muuten menee saikkupäivät, onko sama systeemi kuin täällä että palkka juoksee? @lullaby Onnea tyttölupauksesta! :love: Ja mihin tää aika on mennyt kun oot jo yli puolenvälin! Jotenkin elän ihan siinä...
  2. kiuski

@Helios... No ei sulla onneks enää pitkä aika ole mammalomaan! Kyllä se aika kuule vaan menee... tai ainakin mulla! Sellanen kevyt paniikki jopa että miten ehdin tekemään kaiken valmiiksi :ROFLMAO: @lullaby mä olen pari kertaa tilanut jollyroomistä eikä ole mitään pahaa sanottavaa. Ja onhan se...
  3. kiuski

@mmmoi Paljon onnea plussasta! Kuullostaa kivalta että varhaisultra sattuu just teille tärkeänä päivänä :love: @Iiris80 ihmeessä tänne sekaan vaan! Mulle ainakin ihan sama että mitkä ne taustat on, onko ekasta tärpännyt vai ei :) Kiva vaan saada vähän uusiakin tapauksia tänne, me ollaan vähän...
  4. kiuski

Onpas täällä rauhallista, vissiin kaikilla tasaista keskivaihetta? Missä kaikki uudet tyypit on? Jonkinverran plussanneita tänäkin vuonna mutta ei oo tänne meidän seuraksi tullut :cautious: Mitäs @#hope ? Ootko kotona vai sairaalassa pötköttelemässä? @Zoona ihana idea että esikoinen laulaisi...
  5. kiuski

Kiitos kaikille ❤️ Luulen kans että se on varmaan vaihtanut vähän asentoa.. nyt kun äsken tossa telkkua katsellessa vedin lasillisen limpparia ja vähän karkkia niin alko kyllä mesoamaan mutta liikkeet tuntui jossain syvemmällä. Viime viikolla herra runno oikeaa kylkeä ja kylkiluita niin että oli...
  6. kiuski

Pakko kysyä teidän mielipidettä. Nyt kun olen tämän viikon ottanut iisisti kotona ja huilinut kun siltä tuntuu niin vauva on kyllä toooodella rauhallinen ollut. Johtuuko nyt siitä että kun mä otan iisisti niin hän ottaa kans? Piti ihan äsken kaivaa dopleri esille ja kuunella millaset sykkeet se...
  7. kiuski

@mavli Onnea pienestä aarteesta! ❤️❤️ Äidille ja isille kovasti jaksamista ja jätkälle ajatuksia puurosta ja pinaatista että siitä kasvaa vielä iso poika ❤️
  8. kiuski

@Siida puoliksi suunniteltu on puoliksi tehty :ROFLMAO: @#hope kurjaa joutua sänkypotilaaksi ja vieläpä jos sinne joutuu oikein jäämään. Toisaalta muutama viikko sinne tänne on loppujen lopuksi lyhyt aika mutta kyllähän se aika varmasti pitkäksi käy :unsure: Kyllä tässä on jollain tasolla...
  9. kiuski

@SalamaT Saikkua vaan jos siltä tuntuu! Mullakin jäi hommat ihan kesken enkä ehtinyt vielä perehdyttää tuuraajaani mutta oli kyllä niin oikea ratkaisu kun vaa voi olla. Oon tosi tunnollinnen töiden suhteen ja aina jos pitää olla poissa niin tulee tunne että ”jätän kaikki pulaan”. Totakin...
  10. kiuski

@Noran voi ei :cry: Olen niin pahoillani! Paljon voimia sinne, toivottavasti jaksatte vielä kuitenkin jatkaa yritystä kunhan olet toipunut ❤️ @Siida Hyvä että tyypit kääntyneet jo! Kyllä tässä itselläkin välillä vähän omatunto soi kun mennyt niin hyvin kaikki.... :unsure: Kävin myös ultrassa...

Yhteistyössä