Hakutulokset

1. kiuski

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@mavli tsemppiä ja voimia tulevaan ❤️ Ootte kyllä hyvissä käsissä ja pikkuinen muru saa parhaan hoidon varmasti!
  2. kiuski

@Siida No hyvä ettet saanut laskua! Onneksi useinmiten tulee aina onneksi tekstarimuistutus ajasta. Nyt varsinkin tuntuu olevan koko aika jotain niin ei millääm kyllä pysy perässä... @Choco coco Joo joskus jos joudun vielä sokerirasitukseen niin yritän kyllä kans välttää parhaani mukaan, se oli...
  3. kiuski

@Choco coco miten ultrassa meni? @mavli aina uusi täys viikko on kyllä hehkuttamisen arvoista! Ootko saanut hyvin päiviä kulutettua? @Helios... jännästi kyllä heilahtelee noi arvot! Ei niissä aina kyllä tunnu olevan mitään logiikkaa :confused: @#hope tsemppiä sinnekkin! Pidetään peukut...
  4. kiuski

@lullaby Mähän kävin kans viikolla16 siinä mielenrauhaultrassa ja se oikein vielä kysy multa että haluanko tietää että kumpi siellä köllöttelee :eek: Luulisi nyt että jokainen lääkäri/kätilö/kuka sitä keppia vaan heiluttaa tajuaa että näillä taustoilla se on ihan sama kumpi sieltä tulee kunhan...
  5. kiuski

@Zoona Hyvä että ultrassa kaikki ok! Ja onnea tyttölupauksesta :love: Olikos teidän esikoinen tyttö vai poika kun en nyt yhtään muista? @SalamaT mä kyllä olen miettinyt noita raskausajan kuvia.. jotenkin vaan vierastuttaa ajatus mennä ottamaan itsestään kuvia. Mutta olishan se ihana muisto! Ja...
  6. kiuski

@Noran Varovaiset onnittelut plussasta! Varmasti pelästyttää nuo vuodot, mutta ei se onneksi aina pahinta tarkoita. Harmi että vielä joutuu piinailemaan ultraan niin kauan:cautious: @mavli Miljoona halausta sinne! Voi kunpa pikkutyyppi malttaisi nyt hetken siellä vielä köllötellä. Jokainen...
  7. kiuski

@#hope Onpas ikävää että jouduit saikulle kun nyt alkaa olemaan muuten hyvät oltavat hbn vuoksi. Nyt sitten vaan lepoa (y) @Mamido No huhhuh! Tervetuloa ja lämpöiset onnittelut luomuplussasta! Melkoisen ylläripyllärin olette kyllä saanneet :love: antaa kyllä toivoa toi teidän raskaus sillä...
  8. kiuski

Oon kyllä vähän turhankin hövelisti syönnyt mitä vaan... että sinänsä ihme ettei ton enempää mennyt yli. Eiköhän se tosta tasaannu, toivottavasti ainakin! Neuvolan mammakin sanoi että voi ihan hyvin johtua vaan edellisillan ateriasta. Noh katsotaan :whistle: Mua pelottaa vielä vaan se ettei...
  9. kiuski

@marrasmai Jos löytyy hyvät ja edullisesti niin todellakin kannattaa viedä kotiin asti (y) @Siida Jos sulta se selkä sökähtää tai muuten hajoat niin itku siinä kyllä tulee kun aikaakin on vielä aika paljon. Ota nyt vaan kaikki apu vastaan mitä voi vaan saada! Pieni hinta se siivous kuitenkin on...
  10. kiuski

Eikö Britax ostanut Brion ja kaikki Brion smilet ja next got yms siirtynyt suoraan vaan Britaxin alle? Onko niissä jotain suurtakin eroa? Muuta kuin tietysti päivitetty malli? o_O
  11. kiuski

@lullaby En osaa kyllä sanoa että onko tommonen takuuhomma muilla, luulisi että on? Tai sitten ei (n):ROFLMAO: @Xienna Onpas sulla söpö maha! Tsemppiä vielä synnytykseen, kohta nyytti on sylissä :love: @Siida Joo tää yks kauppa on kalevassa ja toinen samanlaisella kohtelulla lietsussa. Oon...
  12. kiuski

Voi mä olisin kyllä tahtonut ne Next got. Ja varsinkin miehelle ne olisi ollut paremmat kun se on sellanen hujoppi mutta ei mene kyllä niin pieneen tilaan mitä smilet. Katseltiin kans noita Stokkeja ja Cybexejä mutta hinta kohosi vähän liikaa niissä... :whistle: Tulipa muuten yllätyksenä että jo...
  13. kiuski

Joo ennen oli pieni b, nyt iso c.... :whistle: lohduttavaa kyllä kuulla että me pikkutissitkin ollaan hyviä imettäjiä, se on varmaan ainoa asia mikä on vähän mietityttänyt että toivottavasti sitten onnistuu. Ja jos ei onnistu niin minkäs sillekkään sitten voi, sitten mennään pullolla. @mavli...
  14. kiuski

@Siida Sä aina jaksat tsemppaa meitä muita niin mitens me nyt saatais sulle vähän varmuutta että kyllä ne bebet sieltä sun kainaloon vielä tulee ;) ostoksille vaan hophop! Mä en ainakaan uskalla jättää ihan viime tippaan mitään kun tuskin enää olen hyvässä hapessa loppuvaiheessa. Nyttekin jo...
  15. kiuski

@SalamaT auts, jotenkin 80e hetkellisestä tyynystä tuntuu melko tyyriiltä mutta kai se on hommattava jos muu ei auta. Nyt olen kaksi yötä saanut nukuttua niin että teen kahdesta peitosta vallit molemmin puolin niin että toinen tukee selkää ja toisesta peitosta pistän osan mahan alle ja loput...
  16. kiuski

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Tulin vaan pikasee kurkkaa että miten täällä menee niin WAU! mikä määrä plussia yhtäkkiä :eek: Roikuinkin ihan liian kauan siellä jonon häntänä :p Ihan hirveästi onnea jokaiselle!! :love:❤️
  17. kiuski

Hyvää naistenpäivää kaikki mahtavat mimmit! Ootte ihan supereita jokainen ❤️❤️ Vaikka noi vaivat välillä rassaakin, niin onneksi niitä kuitenkin on. Olen luonteeltani kuitenkin melko stressaaja ja jollain tapaa ne alkuraskauden oksentelut ja nyt kaikki närästykset yms kyllä rauhoittaa mieltä...
  18. kiuski

@SalamaT Sama täällä, en uskonut että raskaus tuo näin paljon ”vaivoja”. Vaikka pieniä ja mitättömiä ne on, ja joskus varmaan sanonut että en ikinä valita mistään jos raskaaksi vaan tulen, mutta kyllä välillä vähän korventaa kun röyhtäyttää, pierettää, närästää, selkää koskee, puuskuttaa, maha...
  19. kiuski

Hyvä kun tuli puhetta raskausmyrkytyksestä! Piti ihan mennä tutkimaan että mitäs oireita siihen kuuluukaan että osaa sitten vähän tunnustella omaa oloa. @Siida Hurjalta kyllä kuullostaa tuo kaksosten synnyttäminen :eek: ja se että ne siellä kääntyilee ja kätilön pitää pitää kiinni kun a syntyy...
  20. kiuski

@Bridge kiva kuulla sustakin ja hienoa että kaikki on hyvin! :love: @lullaby Hirveästi onnea hyvistä ultrakuulumisista! Nyt kyllä saa jo huokaista ja alkaa nauttimaan raskaudesta sekä tulevasta vauvasta :love: Mulla on kans nyt ollut todella sitkeää yskää joka häiritsee etenkin öisin enkä saa...

Yhteistyössä