Hakutulokset

1. E

Heinäkuiset 2022 💕

VPK, mitkä viikot sulla on? Kyselen puhtaasti itsekkäistä syistä, eläen siinä toivossa et nää omat olotkin vois loppua jo, vaikkei oo ees vielä kahtakaan viikkoa kestäny.
  2. E

Heinäkuiset 2022 💕

Ai että, ne on varmaan vähän tottuneempia siihen että tulevat vanhemmat aina vaan liikuttuneena kyynelehtii ultrakuvaa katsellessaan.😂🤣😂😆
  3. E

Heinäkuiset 2022 💕

Mä päätin sit silti repästä ja kävin hölkkäämässä muutaman kilsan! Teki tosi hyvää sen lenkin ajan, etenkin psyykkisesti, mutta loppuilta meneekin taas sohvalla haukotellen. :sleep: 😅
  4. E

Heinäkuiset 2022 💕

Voi pahus, on tullut rikottua italialaisia ohjeita sit jo moneen kertaan! 😅 :ROFLMAO: Mä kans juoksen normaalisti lähes päivittäin, mutta aika nopeasti piti alkaa himmailemaan kun alkoi happi loppumaan jo ihan raskauden alkupäivillä. Ja viime ajat noi mun lenkit on olleet ihan kävelyä vaan...
  5. E

Heinäkuiset 2022 💕

Sama homma, mulla alkoi olot vissiin pari päivää Katan jälkeen. Nyt 6+3 ja sama meno jatkuu vain. Onneks ne kaikkein yököttävimmät olot väistyilee puolen päivän aikoihin, mutta silti se tuntuu jatkuvan ihan aamusta iltaan asti. Ja väsymys hyppää suurempaan rooliin just puolenpäivän aikoihin...
  6. E

Heinäkuiset 2022 💕

Jep, onneks ultra perjantaina. Mietin kyllä, josko sitä ois aikaistanut pari pvää, mutta en ainakaan vielä saanut edes sitä aikaseksi! 😅 Oon tänään torkkunut koko aamun, äsken huomasin mitä kello on jo, niin pakko oli nousta edes hampaat pesemään. Siis niin järkky väsymys! :sleep: Että olot...
  7. E

Heinäkuiset 2022 💕

Meninpä tekemään vielä Pregcheckin, aattelin että tulee varmaan hieno värivaras-testiviiva tällee 6+2. No, viivapa olikin sitten reippaasti haaleampi kuin kontrolliviiva. 🙈 Nyt sit joutuu stressaamaan että mikä homma! Tiiän kyllä, että jossain vaiheessa hCG:n määrä käy testeille liian...
  8. E

Heinäkuiset 2022 💕

6+0, väsyttää lamauttavasti, paha olo, velloo vatsassa. Tää on jotenki paljon voimakkaampaa ku edellisessä. Ja mua niinku ällöttää esimerkiks tää Kaksplus-sivustokin?😅 Onks kellään muulla sellasta et ällöttää ihan ihmeasiat? Tai ajatukset? Vai oonko joku friikki. 😅 😅
  9. E

Heinäkuiset 2022 💕

Joo @Nipaus, mä oon kans mittaillut silloin tällöin myös plussan jälkeen niin lämmöt on hiljalleen jatkaneet nousua koko ajan. Nyt on just 37,1 paikkeilla. Ilmeisesti hormonit tekee sen. Olipa muuten ihanaa herätä krapulaoloon! (5+6) Toivottavasti tää ei tän kovemmaks ylly. Onneks oli...
  10. E

Heinäkuiset 2022 💕

5+5, nyt iski se väsymys ihan täysillä. Iltapv töistä meni aivan aivosumussa ja töiden jälkeen semmoset 2,5h torkkupäikkärit. Väkisin revin itteni ylös ettei mee yöunet. Mut voisin mennä mieluusti jo nyt takas nukkumaan. :sleep:Siis näin kovaa väsymystä ei ollu viimeks! Tältä varmaan tuntuu jos...

Yhteistyössä