Hakutulokset

1. E

Laskettuaika 2022

Onnea Skyela! 😍 😍
  2. E

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Voi olla, tai sit kyseessä voi olla myös "valemenkat". Kumpaakin ilmiötä esiintyy ihan yleisesti (muttei tietenkään kaikilla). Ultrassa ei tosiaan todennäkösesti näy vielä mitään, mutta no, aikahan sen näyttää! Toivotaan parasta. Sulla on käsillä nyt todenteolla piinailuviikot.
  3. E

Jos vertaan omiin testeihini, (mikä ei tietenkään ole mitenkään tieteellistä kun nuo nousee yksilöllisesti), nuo sun viivat näyttää tummuneen vähän samalla tavalla kuin mitä mulla oli dpo 8-13. Mulla tuli aamusin aina tooodella hailakkaa viivaa ja olin huolissanikin vähän, mutta iltapäivällä...
  4. E

Heinäkuiset 2022 💕

Ilkeetä että sulla vielä noinkin pitkällä Apustaja jatkuu! Sitä niin oottaa ja laskelmoi, että 13.viikon jälkeen tulis viimeistään sellanen uudestisyntynyt olo. :confused:
  5. E

Heinäkuiset 2022 💕

Toivottavasti mulla ei enää se paha olo tule takas, nyt 10+6. Toki pientä kuvotusta sillon tällön mutta se ei oo mitään siihen 247-yökötykseen verrattuna. Itellä muuten ihan ok olo siis, mutta väsymys jatkuu vieläkin ja tällä viikolla päätä on särkenyt useampana päivänä. Ruoat alkaa hiljalleen...
  6. E

On ehkä hitusen, mutta enemmän luotan kirjoittajan (sinun?) omaan kommenttiin siitä, että testit punersi paljain silmin katsoessa.
  7. E

Varovaiset onnittelut, näyttää plussalta! PC:n viivanpaikat on mulla itellä ollut sellasia harmaita, mutta plussassa punasta heti.
  8. E

Heinäkuiset 2022 💕

Onpa kiva kun monilla tulossa samana päivänä! Riittää jännättävää! 😍 Itellä 7.1. se ultra.
  9. E

Heinäkuiset 2022 💕

Nyt täytyy kyllä iloita! 10+2, jo pari yötä mennyt ilman että on tarvinnut syödä yöllä ja silti aamulla ei ole paha olo. Josko tää tuska alkaa viimein olla ohi! On niin ahdistanu se, että pitää jatkuvasti tunkea jotain kurkusta alas vaikka vatsa on jo ihan täynnä muutenkin (muuten kuvotus...
  10. E

Heinäkuiset 2022 💕

Onneks löyty sielläkin lopulta syke!! Tsemppiä oloihin, toivottavasti sukulointi sais ajatukset sen verran muihin maailmoihin, ettet muista huomioida omaa huonoa oloa.
  11. E

Heinäkuiset 2022 💕

Kyllä noi lapsoset osaa pelotella jo varhain! Jouduin äsken melkein tunnin hakea dopplerilla sykettä ennen ku löyty, kun kaveri oli näköjään päättänyt uida piiloon! Sitä jotenkin niin itsevarmana luulin että syke löytyy heti, kuten muutama päivä aiemminkin, mutta eipä oo aina niin...
  12. E

Laskettuaika 2022

Huhhuh, täällä 9+4 ja paha olo jatkuu vieläkin. Ei niin pahana enää, mutta ootan että tää loppuis jo pikkuhiljaa kokonaan. Hassua on se, että monien monien ruokaällötysten lisäks mm. tää koko palsta on "kuvottanut" mua nää viime viikot. Ei oo tullut sit paljon kirjoteltua. Tammikuun ekalla...
  13. E

Heinäkuiset 2022 💕

Ai onks niistä jotain sukupuolijuttujakin pääteltävissä? 😍 Mä vaan luin jotain että alkuun se on hitaampi, kunnes 9.-10. vkolla nousee huippuunsa ja lähtee siitä hiljalleen laskemaan. Mutta oispa kyllä hauska veikkailla sukupuoltakin <3
  14. E

Heinäkuiset 2022 💕

Sainpas muuten pikkukaverin sykkeen eilen kuulumaan. <3 Yritin ensin jonkun 1,5 tuntia ihan siis runnoa sillä dopplerilla siitä häpyluun yläpuolelta, kun sellasia vinkkejä olin kovasti lukenut. No eipä kuulunut mitään. Vasta kun olin luovuttamassa ja lähdin "syteen tai saveen" -meiningillä...
  15. E

Heinäkuiset 2022 💕

@Nipaus Voi ei. 😥 Otan osaa. ♥
  16. E

Heinäkuiset 2022 💕

Mä huomaan itse että alavatsa on isompi, mutta muille se ei varmasti näy vielä mitenkään. Enemmän näkyy se jättimäinen turvotus mikä johtuu siitä kun koko ajan pitää olla syömässä ja :poop: ei liiku. Itellä ei vielä puikkotuikkimisia tunnu mutta jotenkin jomottanut nyt pari päivää. Saattaa...
  17. E

Heinäkuiset 2022 💕

Joo! Pelastanu mut parina päivänä ihan totaalisesti!! Kesti monta päivää, ennenku edes tajusin kärsiväni myös närästyksestä ja autto kyllä jo heti ensimmäinen Rennie! Suosittelen jos yhtään puskee vatsalaukun sisällöt ylöspäin.
  18. E

Heinäkuiset 2022 💕

Mulla oli neuvolaan vain puhelinaika, mutta kokeilin ite dopplerilla just hetki sitten, eikä kyllä kuulunut mitään. Meiän neuvolassa kuulemma kuunnellaan vasta rv 12 kun sitä aiemmin ei kovin hyvin ainakaan heidän vehkeillä kuule. Itse en vielä huolestu vaikkei kotidopplerilla pariin kolmeen...
  19. E

Heinäkuiset 2022 💕

Täällä kans olot on jatkuneet niin en oo ees saanu itteäni kirjottamaan tänne mitään hetkeen. Nyt 7+5, mul kans eka neuvola tänään. Onneks oksentanu vaan parina pvänä, mutta sillon kun ei oo yöllä tullut syötyä riittävästi, olo on kuitenkin koko seuraavan päivän ihan hirveä. Nyt oonkin...
  20. E

Heinäkuiset 2022 💕

Ultrassa käyty, 7+0, siellä skidi pulikoi ja sydän nätisti sykki. <3

Yhteistyössä