Hakutulokset

1. K

40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Jospa minäkin viimein uskaltautuisin kirjoittelemaan, kun nt-ultra on onnellisesti takana ja ihan mukavissa viikoissa jo ollaan. Lukemassa olen käynyt juttujanne jo plussasta asti ja samalla on tullut kyllä seurailtua vielä kuumeilijoidenkin kuulumisia. Kaksi kertaa aiemmin olen tänne päässyt...
  2. K

Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

Muutama viikko sitten kävin huikkaamassa, että tulen mukaan keskusteluun, mutta niin se vaan on jäänyt. Olen kärsinyt melko voimakkaasta pahoinvoinnista. Muutenkin raskausoireita on ollut kiitettävästi. Nyt sitten tällä viikolla (rv13) oireet on alkaneet selvästi vähentyä. Rinnat ei ole enää...
  3. K

Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

Hei kaikille! Mahtuisiko mukaan uusi odottaja. Keskenmenoja mulla takana kaksi: viime vuoden syyskuussa ja tämän vuoden maaliskuussa. Nyt sitten jälleen raskaana ja viikkoja 8+ muutamia päiviä. Tarkkaa laskettua aikaa mulla ei vielä ole. Itse laskeskelen niin, että viikot vaihtuu maanantaina...
  4. K

40+ so what wol.13

Paljon onnea Iltatähti :love: Kalis, kummallinen on naismieli, niin ne ajatukset muuttuu! Alkiodiagnostiikkaa on käyttänyt eräs tuttavaperhe, joilla perinnöllinen piilevä geeni molemmilla. Esikoisensa syntyi vakavasti sairaana, joten toisen kohdalla tuota käytettiin. Enempää en siitä tiedä, kun...
  5. K

40+ so what wol.13

Voi Kalis! Paljon lämpimiä ajatuksia sinne suuntaa! Ikävää, että kävi noin. :cry: Kaikkea hyvää teille jatkossa! Toivon teille repullisen uusia unelmia, jotka kantavat kauas!
  6. K

40+ so what wol.13

Paljon onnea Helmiina :) Hienot plussat! Ovistesteistä: Meillä on tärpit käyneet niistä kierroista, joissa on onnistuttu olemaan vällyjen välissä sinä päivänä, kun ovistestiin tulee tasavahva viiva. Epäilen siis, että munasolu irtoaa melko nopeasti sen vahvan viivan saamisen jälkeen. No niin...
  7. K

40+ so what wol.13

No arvaa vaan Helmiina, miten ahdistavaa! Kalis, Löysin semmosen taulukon, jonka mukaan 1-2 vko hc 25-200, 23 vklo 200-2000 ja 3 + 2000->. Joka tapauksessahan tuo on ihan liikaa viikkoihin nähden. Hartaan guuglettelun jälkeen olen tullut siihen johtopäätökseen, että vaihtoehtoja on kolme: joko...
  8. K

40+ so what wol.13

Virkki: Niin toivon, että teille oma pienokainen niistä kolmesta alkiosta lähtee kasvamaan! Pitkä on ollut teidän tie! Oma e-rit-täin omituinen napa: Tämän aamun testi, kp 24 http://aijaa.com/7sxfv9 Omituista, hyvin omituista! Kiertohan mulla on koko ajan ollut lyhyt. Ovisplussan sain kp 10...
  9. K

40+ so what wol.13

Kiitos Molly :) Kierto on normaalisti 24-26 päivää, välillä on ollut vaan 21 päivääkin. Nyt olisi dpo 12 tai 13. Itsekin mietin tuota mahdollisuutta, että hedelmöitys olisikin ollut jo edellisessä kuussa, mutta menkat oli kyllä normaalin runsaat ja pituiset, joten en oikein tiedä, olisiko...
  10. K

40+ so what wol.13

Olin jo lähes luovuttanut ja vetäytynyt taustalle, mutta nyt kp 23: http://aijaa.com/sYTHC9 Miten tuo voi olla noin vahva? :eek:

Yhteistyössä