Hakutulokset

1. M

Toukokuiset 2023

Me ollaan mun siskolle, veljille ja mun äitille toistaseks vaan kerrottu. Luultavasti kerrotaan laajemmin sitten nt ultran jälkeen. Esikoinen täyttää reilu viikon päästä 2v niin ei oikein vielä ymmärrä, ollaan yritetty selittää että hänestä tulee isoveli jne mutta eihän nämä vielä tajua ☺️
  2. M

Toukokuiset 2023

Kyllähän tässä sai muutaman päivän olla rauhassa. Nyt pari päivää nippaillu alavatsaa ikävästi mutta onneks ei oo kokoaikasta, nopeat liikkeet saattaa edesauttaa nipistelyjä. Muuten toistaseks ihan ok olo ollut, välillä toki enemmän väsynyt yms. Tänään 11+3 ja 2.11 olisi sitten se kauan odotettu...
  3. M

Toukokuiset 2023

Voi oon niin pahoillani @Selis ❤️ Täällä oireita on ja ei oo, aikalailla vaihdellen menee päivän mittaan. Välillä pientä nipistelyä ja vihlontaa ja välillä taas ei mitään ja ihan normaali oli, eilen särki päätä koko päivän inhottavasti mutta ei niin paljoa et ois tarvinnut lääkettä ottaa.
  4. M

Toukokuiset 2023

Miten täällä muut voi? Tänään olisi 10+4 ja oon ääneen puhunut kun muutama päivä tuntunut ihan normaalilta eikä ollenkaan oireita. Noh, tänään sitten alkoi taas.. alavatsaa nipistelee ja vihlovaa kipua kun nousee esim sohvalta, ei oikeen mitenkään pysty kivasti makoilee ellei ihan kyljellään ole...
  5. M

Toukokuiset 2023

Heippa kaikille! Täällä tänään 9+1 ja oireet heittelee. Kahvia ei näköjään enää voi ollenkaan juoda, join tänään aamulla kupin ja karsee olo sen jälkeen... Ei ollu esikoisen kanssa mitään tämmöstä. Tissit vieläkin vähän arat mutta tuntuu, että olisi helpottamaan päin. Illalla näytän siltä ku...
  6. M

Toukokuiset 2023

Mekin tosiaan tänään käytiin vu ja täysin viikkoja vastasi, tänään 8+1 ja vahva syke oli ❤️
  7. M

Toukokuiset 2023

Joo tosiaan oli kyllä aika asiatonta... Mä olisin ite tosta jo johonkin sanonut tai ilmoittanut, ei kenenkään kuulu tollee sanoa! Onneksi vu tosiaan takana ja siellä oli kaikki hyvin! Nyt vaan luottavaisin mielin eteenpäin ja muista tosiaan tuo että "raskaana niin kauan kunnes toisin...
  8. M

Toukokuiset 2023

Mullakin oireet kyllä aika vähäiset (toki esikoisen kanssa myös aika vähäiset) mutta kun niitä oireita ei paljoo oo ni jännittää että meneekö kaikki ihan hyvin, todellisuudessa otan mielummin vähäiset oireet kun ihan kammottavat mutta siinäkin puolensa.. Meilläkin 29.9 vu ☺️
  9. M

Toukokuiset 2023

Juu kopioit viimeisimmän listan ja laitat itsesi sinne mikäli listalle haluat ☺️
  10. M

Toukokuiset 2023

Siis mulla kans nyt ollu muutama yö tota et heräilen pitkin yötä aina aamuun asti tasaisin väliajoin... Niin raastavaa, esikoisen kanssa kun vielä kotona ollaan ni kyllä välillä jaksamista vaatii 😂 onneks nukkuu vielä päiväunia ni pääsee ite lepäämään sillä välin
  11. M

Toukokuiset 2023

Oliks täällä joku luonut jo tän palstan odottajille Facebook ryhmää? Ja ootteko te jo liittynyt johonkin FB ryhmään? Ite oon siinä Toukokuiset ryhmässä
  12. M

Toukokuiset 2023

Voimia kovasti❤️
  13. M

Toukokuiset 2023

Täälläpä hieman hiljaista ollut. Miten kaikilla menee? Mulla edelleen todella vähäisiä oireita, rinnat arat ja välillä alavatsassa vihlasee. Tosin ei mulla esikoisenkaan aikaan mitään oireita oikein ikinä ollut. Vähän on ajatuksia ollut, että mitä jos ei olekkaan kaikki hyvin... Vu tosiaan vasta...
  14. M

Toukokuiset 2023

🌺TOUKOKUISET 2023🌺 Kopioi uusin lista ja lisää itsesi siihen. 1.5. 2.5. 3.5. Mitka, ensimmäinen lapsi, TAYS 4.5. 5.5. Kiemura, toinen lapsi, HUS. 6.5. 7.5. 8.5. 9.5. 10.5. Miumau2, toinen lapsi, HUS 11.5. peanut_butter, toinen lapsi, HUS. 12.5. 13.5. 14.5. 15.5. 16.5. 17.5. Selis, neljäs, TYKS...
  15. M

Toukokuiset 2023

Moi sara! Itellä myös esikoinen 2020 ja sen jälkeen kaksi keskenmenoa, yksi raskaus meni 11+2 asti ja toinen +6, mulla viivat oli ihan selkeät ja pikkuhiljaa vahvistui. Nyt tässä raskaudessa tein viikon verran testejä, eka oli tooooodella haalea mutta pikkuhiljaa vahvistui, ihan yhtä vahvaksi...
  16. M

Toukokuiset 2023

Mulla ollu vaan vähän alavatsan tuntemuksia ja rintoja vähän arvostanut, tänään olisi 5+1, vähän tässä mietin että missä oireet mutta odotellaan rauhassa. Mulla vu varattuna 29.9, ei malttaisi odottaa!
  17. M

Toukokuiset 2023

Heippa! Varovaisesti täältä yksi lisää mukaan! Tänään olisi 4+5 ja LA asettuu 10.5, tänään soittelin neuvolaankin ja 12.10 sinne aika. Varhaisultraan varattu myös aika ja se on jo 29.9 🤩
  18. M

Laskettuaika 2022

Laskettuaika 2022 ⭐ 4.1. Skyela 17.1. Irtokehys 29.1. Töppönen_ 1.2. Minttuni 9.2. Puhalluskukka 12.3. Jonna83 25.3. Käärmeinen 3.4. Aneliina 19.4. Alinna86 23.4. vaniljapulla 5.5. possu. 6.5. Piipaa93 4.6. Coguine 5.6. Charrypie-86 10.6. Mimmimami 14.6. Bluebelle, Kirjoh89 15.6. Pandi 23.6...
  19. M

Laskettuaika 2022

Heippa kaikille! Täällä eilen plussattu ja menkoista laskettuna olisi viikkoja 4+4 ja LA 22.7 Hieman jännittää, 2019 km rv12+ ja 2020/11 syntynyt poika. ☺️

Yhteistyössä