Hakutulokset

1. S

+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

nyt alko pelottamaan,ahistamaan. aivan on semmonen tunne mahassa,että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä.. saas nähän päästäänkö ees aamuun asti. eli ihan menkka juilintaa alamahassa ja ala selkää juilii.. hiivatti!! miten tää voi ollakkaan näin piinaavaa tää loppuaika kierrosta. näin muuten...
  2. S

on tämä vaan piinaavaa. tein viime yönä,joo. yöllä tein testin n,klo 2 ;) kaheli mikä kaheli.. ja taas testinä oli predigton,mikä ei ilmeisesti olekkaan niin varma mitä olen kuvitellut. testi ajan (5min) siihen tuli hailakka epämääränen viivan tapainen, mutta sen jälkeen en kerennyt enää sitä...
  3. S

onnea kaikille plussanneille! ja plussa puhureita kaikille jännääjille! itellä jänskättää. oviksesta on vissiin n.10 päivää. tänään tein predigtorin testin,5min päästä ei vissiin näkynyt mitään,mutta 30min sis siinä näky ehkä häivähdys jotain,tai tosi hyvä mielikuvitus vaan. en raskinut...
  4. S

hei! sopiikos mukaan? =) meillä on yritystä takana n.1v, riippuen ihan mistä lasketaan. nyt avuksi saatiinkin sit clomit ja eka clomien mussuttelu jakso on takana. nyt on kp20/34?? clomeista ei vissiin tullut oireita,ehkä hiukan kuumia aaltoja,muttei pahasti muuta. nyt on tissit olleet melko...
  5. S

Heinäkuun Hurmaajat 2010

mä en ala!!! :kieh: :'( :'( :'( kauaa en saanut nauttia tästäkään. eli 2 aika selkeetä haamua,labrankokea nega tosin vissiin jotai hailakkaa oli ollut sielläkin. soitin neuvolaan ja sovittiin että ens viikolla uusinta testi jos ei mitään vuoda ennen sitä ja meinas että jotainhan siellä...
  6. S

+++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

mä en ala!!! :kieh: :'( :'( :'( kauaa en saanut nauttia tästäkään. eli 2 aika selkeetä haamua,labrankokea nega tosin vissiin jotai hailakkaa oli ollut sielläkin. soitin neuvolaan ja sovittiin että ens viikolla uusinta testi jos ei mitään vuoda ennen sitä ja meinas että jotainhan siellä...
  7. S

Heinäkuun Hurmaajat 2010

huomenta kaikille! on tää vaan niin hiivatin jännää tää testailu. pelko persiessä koko ajan että nyt alkaa menkat. tänä aamuna tein prisman halppistestillä/testeillä testin ja kyllä siinä ehkä joku viiva on,mutta en uskalla sanoa sitä plussaksi,tai muuan kierto sitten vastaavan lainen...
  8. S

+++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

huomenta! on tää vaan niin hiivatin jännää tää testailu. pelko persiessä koko ajan että nyt alkaa menkat. tänä aamuna tein prisman halppistestillä/testeillä ;) testin ja kyllä siinä ehkä joku viiva on,mutta en uskalla sanoa sitä plussaksi,tai muuan kierto sitten vastaavan lainen epämääränen...
  9. S

Heinäkuun Hurmaajat 2010

hei! todella varovasti ilmottaudun mukaan. eilen tein haamun ja tänä aamuna tein haamun,eli ilmeisesti olen raskaana. ei vaan oikein vielä usko sitä ja pelottaa ihan suunnattomasti joka vessareissu,että menkat alkaa (ihan samallalailla ku kaikilla muillakin) eli jos kaikki menee hyvin la ois...
  10. S

huomenta! täällä testailu jatkuu =) =) eihän apteekin omassa testissä oo viivan paikkaa,eihän??? =) sain nimitäin tänä aamuna siihen haamun. siis sellanen että mun viivasokea mies senkin näki =) ja vaalean punanen. ensin se näky ihan haaleana epämääräsenä viivana,mut vahvistu hiukan siitä ja...
  11. S

onnea kaapo! =) meillä olut vähän samanlainen aamu =) aamulla tein testin klo 4.45 ;) ootelin testi ajan ja aluksi olin ettei mitään ja sit olin näkevinäni tosi haamun siis semmonen punertava juttu kuitenkin,aattelin että eipäs tässä tullut taas yhtään sen viisaammaksi ja menin nukkumaan...
  12. S

++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

terve täältä taustalta =) täällä jännäillään. nyt on kp 30/29-34. ei oikein tiiä olotilasta että mitä ois tulossa. tissit ei oo juuri ollenkaan kipeet,kun pari edellista loppukiertoa ne oli todella todella kipeät, normaalisti tässä vaiheessa iskee kuivakausi ennen menkkoja mut nyt ei oo viel...
  13. S

täällä tiputtiin kovaa ja korkealta =( tein testin pari päivää sitten, sain plussan ja illalla alko sit vuoto.eli se siitä sitten tällä erää.. mutta uutta yritystä vaan alulle,kuhan menkoista pääsee eroon taas. nyt on mieli jo kavunnut hiukan ylemmäs,ei puoliksikkaan hututa niin paljon...
  14. S

huomenta! täällä on taas harjoiteltu testin tekoa =) alkaa kohta jo sujumaan ihan kohtuudella se touhu ;) eli testasin samalla prisman testillä millä jo aijemminkin viimeviikolla testailin. kyllä siihen tuli ihan haalean haalea toinenkin viiva,ei mikään selvä edelleenkään,mutta kyllä mä siinä...
  15. S

hui! mitenhän sitä ens yönä saa nukutuksi =) aattelin aamulla tehä vaihteeksi testin. luulis kuitenkin vähä selkeempi viiva testiin tulevan (jos on tullakseen),toivottavasti ainakin. oireita on vähä joka suuntaan. välillä on aika huoni olo, outo maku suussa,tissit välillä enemmän ja vähemmän...
  16. S

ai niin..piti sanoa pitkäkiertolaisille lohdutuksen sananen. meidän poika on saanut alkunsa tooooosi pitkästä kierrosta. menkkojen mukaan pojan la ois ollut jo heinäkuussa,mutta poika on syntynyt vasta lokakuussa =) eli ei oo ihan mahotonta pitkästä kierrosta raskautua,vaikeaa tosin. =)
  17. S

arkh! meillä meinattiin aamulla saaha perheriisi aikaseksi. isäntä ei suostunut millään näkemään testissä mitään. meikä kiven kovaan vaittää että tuossahan se ihan selvästi näkyy,punertava haalean haalean haalea viiru,isäntä vääntää ja kääntää ja ei näe MITÄÄN!! :kieh: :kieh: mulla ei...
  18. S

huomenta! on se kyllä,sais nukkua mutta ei! aamulla olin heti pissimässä tikkuun =) arvatkaa mitä.. kummitus tuli,eikun siis haamu. se on toosi haalee,mut musta se on ihan yhtä leveä ku o testi viiva ja punertava.. toivottavasti se ei kuitenkaan oo viivan paikka.. ostin näitä prisman testejä...
  19. S

Adalia, kyllä mun mielestä siinä on oikein haalea viiva :heart: mutta ootetaan että selväjärkisemmät ihmisetkin kommentoi ;)
  20. S

järki lähtee! mies varmaan hommaa mulle viimestään ens viikon alusta valkotakkiset paikalle :laugh: :laugh: eilen illalla oli tosi öklö olo,vähän samanlaine mitä pojasta oli ensimmäiset 12 viikoa ja raudan maku suussa,siis ihan ku ois jotai metellin palaa imeskellyt koko illan.. viime yönä...

Yhteistyössä