Hakutulokset

1. B

Haaveena vauva 2022

Kieltämättä, meinasin vajota siitä pöydän ja lattian läpi sen verran osui ja upposi. Mielelläni olisin kuullut jotain iloista ja rauhoittavaa, mutta tämä lääkäri on historiastani hyvin perillä ja ehkä sen takia onkin nyt vähän varovaisempi kommentoimaan positiiviseen sävyyn. Kun tietäähän sen...
  2. B

Haaveena vauva 2022

Anteeksi ei ollut tarkoitus huolestuttaa sinuakin
  3. B

Haaveena vauva 2022

Minä niin toivon ja rukoilen että nähtäisiin, nyt yritän vaan olla itkemättä ja stressaamatta koko päivää että sillä pikku pähkinällä olisi tilaisuus kasvaa isommaksi eikä kaatuisi tähän meltdowniin koko juttu. Kiitos kun jaksatte olla noin ihania, olen itkenyt näille teidän kommenteille täällä...
  4. B

Haaveena vauva 2022

Luin hänelle suoraan sovelluksesta nämä samat jutut mutta ei hän tainnut kuunnella, kokemukseni mukaan gynet harvoin ottaa raskaana olevaa potilasta tosissaan varsinkin näiden poikkitieteellisten tuntemusten (ovulaation ajankohdan tarkka tietäminen, herkille testiplussillekin on joskus...
  5. B

Haaveena vauva 2022

Miten se lääkäri sai rv7+1 sitä en ymmärrä vieläkään :/ jos hän olisi ollut vähemmän huolestuneen oloinen (huokasi äänekkäästi kun sai kuvan eteensä ja sanoi "Se on hyvää että on tämä oikeassa paikassa mutta kyllä on liian pieni") niin olisin ihan stressittä itsekin, hoitaja yritti lohdutella...
  6. B

Haaveena vauva 2022

Ovulaation tikutin 3.9. ja oireet tuntui 5.9. Limoja ei näkynyt enkä lämpöjä saanut mitattua koska kotimittari on ihan kräpä. 12.9. Tunsin implantaatioon sopivaa nakerrusta ja 14.9. Oli eka positiivinen testi. Ja menkat oli tosiaan oudot enkä alkupäivää ehkä merkinnyt oikein kun oli tiputtelua...
  7. B

Haaveena vauva 2022

No meille lääkäri antoi 80% todennäköisyyden että on normaali raskaus ja kahden viikon päästä tarkastusultra. :( Taidan olla lasi puoliksi tyhjä- ihminen kun en tykkää tästä asetelmasta yhtään.
  8. B

Haaveena vauva 2022

Nyt tarvitsisi halin ja kunnon kännit, pälli hajoaa ihan juuri. Anteeksi että valitan täällä mutta minulla ei ole mitään muutakaan paikkaa missä puhua tai ketään kuka ymmärtäisi. Tänään siis ultra johon menin melkein p@$kat housussa kun pelotti niin paljon että taas on kohtu tyhjä. Noh, olihan...
  9. B

Haaveena vauva 2022

...niin ja joo minä täällä taas itkeskelen 😅
  10. B

Haaveena vauva 2022

Jos se oli sellainen pikainen hulahdus vain niin voihan se olla jotain esim. kohdun hematooma/ monikkoraskaus, en menettäisi toivoa vielä <3.

Yhteistyössä