Hakutulokset

1. B

Lokakuiset 2023

Kyllä niitä kiinnittymisvuotoja lääkärin mukaan tulee myöhemminkin, kun istukka ja alkio pureutuu tiukemmin kohdun seinämään. Mutta huomenna olisi sitten ultraus kolmen aikaisemman kohdunulkoisen vuoksi niin selviää mikä tässä raskaudessa on vialla.
  2. B

Lokakuiset 2023

Täällä alkoi taas ruskea vuoto, joka nyt sinänsä voi olla ihan kiinnittymisvuotoakin mutta samaan aikaan oireet lievittyi huomattavasti niin pelkäämpä että nyt ei ole kaikki ihan niinkuin pitäisi.
  3. B

Lokakuiset 2023

Täälläkin lähestulkoon oireeton olo vielä. Aamulla on huono olo ennenkuin syö, ja auton kyydissä tulee huono olo helpommin. Suu on kuiva myös koko ajan ja vesi maistuu hyvältä kun en yleensä vedestä tykkää. Sellainen olo että siellä on ihan oikea vauva tälläkertaa :)
  4. B

Lokakuiset 2023

Voihan se olla niinkin. Puhut varmaan omasta kokemuksesta sieltä vierailija nimimerkin takaa?
  5. B

Lokakuiset 2023

https://aijaa.com/rxuidb Ja jonkun takia iltapissasta eilen tehty testi on tummempi kuin tämänaamuinen. Pitäisi varmaan lopettaa testailemasta mutta tällä historialla on vähän vaikea vaan istua ja venata kun voi olla että siellä onkin se kohdunulkoinen taas.
  6. B

Lokakuiset 2023

Tämä menee varmaan himotestaajq-osastolle, mutta miksiköhän pregcheck-testillä kestää suhteellisen pitkään muuttua positiiviseksi..? Noita on tullut ed. Raskauksissa tehtyä ja jopa niissä kohdunulkoisissa ja tuulimunissa se viiva muuttui nopeasti, nopeammin kuin kontrolliviiva, mutta nyt se on...
  7. B

Lokakuiset 2023

Noita minäkin tässä vähän odottelen, hyvännäkösiä tummia viivoja. Mut katsotaan nyt :)
  8. B

Lokakuiset 2023

Heipä hei! Täällä ois yksi (vieläkin vähän sokissa). Puhuttiin kyllä miehen kanssa jo edellistä odottaessa että neljä lasta olisi ehkä meille se oikea määrä, mutta ei varsinaisesti yritetty vielä. Vauva vasta 8kk ikäinen ja vanhemmat lapset 6v. sekä 13v. eli isommalla ikäerolla. Ikinä aiemmin ei...
  9. B

Haaveena vauva 2023

Minulla vaan ei ikinä ole ollut minkäänlaista välivuotoa aikaisemmin, pelkästään raskaana ollessa tullut mitään odottamattomia valumisia. Pari päivää aikaisemmin oli vielä käynyt pieni vahinko kondomin kanssa (ei siis olla aloitettu virallisesti vielä yrittämistä) niin oli vähän kummallinen...
  10. B

Haaveena vauva 2023

Tällanen tyhmä kysymys, mutta onko kenelläkään muulla ikinä ollut ovulaation aikaan niukkaa verenvuotoa? Itselleni kävi näin ekaa kertaa tässä kierrossa, ja vähän huolettaa että mitä se voisi meinata?
  11. B

Haaveena vauva 2023

Liityn nyt takapiruksi tänne vaikka ei mikään kiire asialla olekaan. Eli kolmas vaavi nyt 5kk ja suunniteltiin vähän miehen kanssa että jos vielä neljäskin meille siunaantuisi, niin olisi mukava että tylleröllä olisi leikkikaveri. :) Voi olla huono idea tai sitten tosi nerokasta tai ei tapahdu...
  12. B

Toukokuiset2022

Täällä huomenna nt-ultra ja eilen sai ekaa kertaa kunnolla dopplerilla äänet kuulumaan :) Vauva on kyllä paljon ylempänä kun luulin rv 10+6 olevan elijotain 8-10 cm häpyluusta ylöspäin, mutta hyvät nopeat sykkeet kuului joten ei ahdista huominen käynti enää niin paljoa. Otin myös neuvolasta...
  13. B

Toukokuiset2022

Itse en pahemmin pelkää rokottamattomia ihmisiä sen enempää kuin rokotettujakaan, itse olen ambulanssissa töissä ja saatan joutua törmäämään vaarallisempiinkin tauteihin kuin korona, ja siksi meillä on oikeat varusteet ja omat rokotteet suojaamassa meitä, eikä se rokottamattoman korona...
  14. B

Toukokuiset2022

Voisin adoptoida tuon sinun ihanan asenteen, miulla aina menee niin ihon alle nuo huomauttelut kun se on ollut lapsesta asti sellainen kipeä paikka ja olen yrittänyt aina pitää sitä painoa kurissa mutta lihon vaan ihan järjettömän helposti. Menee koko raskaus ihan metsään tän surkean olotilan ja...
  15. B

Toukokuiset2022

Niin sekin mokoma vielä edessä. Minulla myös on bmi noilla hujakoilla joten ei toivoakaan ettei sokerirasitusta tehtäisi, ja se on ollut ihan inhokkijuttu edellisissä raskauksissa. Nälkäisenä ja huonovointisena istua pari tuntia jossain pönöttämässä ja vetää sitä anteeksi nyt vain s##t#nan...
  16. B

Toukokuiset2022

Ymmärrän kyllä hyvin, itelläkin toi liikunta tärkeää ihan kun on ylipainoa muutenkin ja kiva käydä tuulettamassa päätä niin se kun otetaan pois niin ei kyl jää paljoa stressinhallintakeinoja jäljelle. Onko muuten ketään muuta jota nuo neuvolan painoseurannat ynnä muut utelut ahdistaa? Ymmärrän...
  17. B

Toukokuiset2022

Sain vain viikon sairasloman ja kehotuksen ottaa rauhakseltaan, tulkitsin tämän niin ettei nostelua tai hikiliikuntaa tai uimista tms. mikä lisäisi tulehdusriskiä. Käytännössä olin viikon sohvalla joitain kauppareissuja tai lasten viemisiä/ noutamisia lukuunottamatta. Kyllä se varman päälle...
  18. B

Toukokuiset2022

Ekaa kertaa kahteen vuoteen minulla on hyviä ultrakuulumisia :) Tänään näkyi hyvin kasvanut (0.5cm vajaassa viikossa), vahvasykkeinen ja jopa LIIKKUVA (nyt siis rv 8+6) pikku vauvanen. Hematooma oli kadonnut pois ja lääkäriltä kerrankin positiivinen arvio ja onnittelut. Olo on niin helpottunut...
  19. B

Toukokuiset2022

Liityn nyt tänne varovasti ainakin takapiruilemaan vaikka olenkin aika epätoivoinen tällä hetkellä raskauden jatkumisen suhteen. Tosiaan perjantaina 8+1 alkoi äkillisesti holahteleva vuoto ja tuli n. Puolen kämmenen kokoinen hyytymä ulos, oltiin miehen kanssa molemmat varmoja että kesken taas...
  20. B

Toukokuiset2022

Meillä juuri oli ultra pe jossa tuolloin rv 8+2 vastaava sykkeellinen papu sekä hematooma (verenvuodon takia käytiin) ja tulossa huomenna uusi konrolliultra. Lääkäri mainitsi että keskenmenoriski on tässä vaiheessa olemassa joten olen nyt ollut aika hissukseen ja ajatuksella että tuskin...

Yhteistyössä