Hakutulokset

1. Z

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Musta olis kiva nähdä mitä olette vauvalle tehneet! Itse oon fiiliskäsityöläinen, mutta viime ajat on mennyt lähinnä siihen, että hyvä, jos nyt jonkun veroketjun olen saanut vaihdettua ja verhot lyhennettyä. Nyt ajattelin, kun syksyä vasten syntyy, että jonkun söpön nutun tekisin kyllä. Ja ehkä...
  2. Z

@Siida ihania uutisia! Jokos olette tytölle kertoneet? @kiuski mulla oli esikoisen rv32 aikaan 92 cm maksimiympärys. En saanut muhkumahaa koskaan, ehkäpä nyt :LOL: Luin kaikkien kommentit parin päivän jaksotuksella, mutten muista nyt kaikkea. Olin viime viikon lomalla ja koska mies on vähän...
  3. Z

Ihania masuja teillä ❤ Mulla ei oo mitään näytettävää tai kuvattavaa vielä. Yötkin nukun puolittain mahallaan. @Siida jalkojen liotus saunassa toi mieleen ihania muistoja ajoista jolloin liotin itsekin joskus jalkoja :) mihinkähän sekin tapa on unohtunut? Hb sain joskus 10 vuotta takaperin...
  4. Z

@lullaby onnea hyvistä kuulumisista ❤ Mut vois lisätä listalle, en uskalla puhelimella sorkkia, etten riko mitään. Zoona...2.IVF 3. PAS...toinen...11.8.2017
  5. Z

@Domi :poop::cry:epäreilua. Voimia. @#hope kuulostaa kyllä vilkkaalta tapaukselta, jollei sen vertaa malta pysähtyä, että mitat saisi :) Aistii, että jotain jännää on käsillä, kun noin innostuu (n) @mavli & @HELIOS onnittelu hyvistä ultrakuulumisista. @MyMa muistan, miten supertarkkana olin...
  6. Z

@lullaby mulla kesti päivää vaille 3 viikkoa vuoto. Alkoi pari päivää ennen plussaa. Kyllä oli toivo mennä moneen otteeseen. Välillä saattoi olla aamupäivä vuodoton ja ehti jo olla toiveikas. Illalla vuotikin sitten senkin edestä. @Domi mä olin ihan varma, että tämä on se kierros mikä onnistuu...
  7. Z

@lullaby mä taidan olla vielä tuskaisilla viikoilla (n) Eilen tuli vähän tuhrua ja nyt alavatsassa on koko ajan pieni kiristys/kipu. Ihan kuin äskenkin vessareissulla olisi joku säväys ollut paperissa. Jotenkin olin jo sopeutunut, etten enää vuotaisi, että järkyttihän se taas. Eilen aloin...
  8. Z

Niin ja vuodolle ei löytynyt mitään selitystä. Nyt pääsen purkamaan tukilääkitystä. Ihanaa! Ei tarvi kytätä, koska pitää ottaa lääkkeet. Ja heräillä aamuyöstä kurkkimaan mitä se kello on.
  9. Z

@gemmy osanottoni ja kovasti voimia. @Domi ilahduin, kun huomasin, että sinäkin olet päässyt tälle puolelle. Tsemppiä kovasti piinaavaan tilanteeseen. Lueskelin juuri aika pitkän pätkän teidän juttuja, mutta eihän minulla mitään jäänyt mieleen. Koitan roikkua langoilla...
  10. Z

Poika tuli heti mieleen ja sehän se oli. Emme halunneet tietää etukäteen sukupuolta, eikä nytkään (kai), jos sinne saakka päästään. Toki siitäkin päättelin, että oli nopeasti hedelmöittynyt ja jautunut. Ja kasvukin meni jotenkin niin, että pojat saattoi kasvaa ensin hitaammin kuin tytöt ja...

Yhteistyössä