Hakutulokset

1. Z

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Sain eilen tiedon, ettei minulla ole parvo vasta-aineita eli ei ole suojaa. Ensi viikolla käyn uudelleen verikokeessa. Mä oon juonut kahvia :unsure: en joka päivä, enkä nyt sellaista isoa mukillista. Mutta viikonloppuisin aamulla juon puoli mukia. Välillä tulee juuri töissä sellaisia...
  2. Z

Joillain klinikoilla hoidon aloitus imetyksen lopettamisesta voi olla 3 kk. Kun hormoneita voi edelleen erittyä/muodostua tms.
  3. Z

@Noran mulla oli joko ajan vuotoa rv4-10. Toivottavasti pieni on oikeassa paikassa (n) @mavli o-ou :unsure: mitkäs viikot sinulla olikaan. Toivottavasti on lyhyt käynti. Mulla on jotenkin pelot noussut pintaan. Paitsi tuo parvo, niin äsken sain listeria-säikähdyskohtauksen. Söin aamupalaa...
  4. Z

@Choco coco älä nyt sentään! Jospa sinulla olisi vasta-aineet. Minulla on pieni nuha ja poskissa punaista läikkää. Voihan se olla vain sattumaakin. Riski sikiön infektioon on 30 % ja infektion saaneista 10 % ei selviä. Mutta tylsä tauti kaiken kaikkiaan. Ei näitä epidemioita edes ole joka...
  5. Z

@marrasmai voi harmi! Minäkin lupasin jo ottaa paketin yhdelle saksassa asuvalle :unsure: @kiuski sulla on varmasti kuitenkin hyvät mahdollisuudet saada arvot pysymään ruokavalion avulla. Vaikka olen kyllä kuullut, ettei se aina niin helppoa ole (n) @#hope joo kävin otattamassa vasta-aineet...
  6. Z

Mulla taitaa olla parvorokko. Lauantaista saakka on ollut pientä ihottumaa/punaista läiskää poskilla ja eilen alkoi nuha. Ei ole varmaan kaukaa haettua, kun lapsella on joku rokkotauti :cry::cry::cry: Miten :poop: mäihä voi olla? Päiväkodissa ei kyllä ollut mitään tietoa rokosta Siis muilla...
  7. Z

@lullaby minäpä kysäisen mikä tilanne, hinta ja liikkuvatko treen suuntaan. Nopeasti kommentoin, että esikoisella on kaiketi parvorokko. Miten huono tuuri voi olla?!!! :cry: Oman tartunnan määrittely on hieman vaikeaa, kun voi olla oireeton. Nyt on lievästi tukkoinen olo, kai sekin voi olla...
  8. Z

@lullaby mulla on yksi tuttu esikoisen ryhmästä, jolla ois just noi rattaat. Ei ainakaan vielä viimeksi ollut niitä edes laittanut myyntiin, mutta tarjosi ryhmässä yhdelle odotttavalle, joka ei niitä halunnut. Sijainti on toki Joensuu. Mutta jos kiinnostaa, niin let me know. Meidän pitäisi...
  9. Z

@Ranau onpa kurja kuulla. Tsemppiä kovasti molemmille ja voimia toipumiseen! OT. Minä en tiedä mitä teen esikoisen kanssa syksyllä.. Kun la on elokuussa, niin päivähoitohan alkaisi silloin. En nyt ihan heti ole laittamassa takaisin hoitoon, vaikka en ole ihan varma miten selviän kotonakaan...
  10. Z

Pitääpä katsoa ne dokkarit! Oon kyllä kuullut niistä, mutta jäänyt katsomatta. Toi stressijuttu on kyllä (n) eilen taas pyhästi lupasin, etten enää mene lounaspaikkaan, joka nostaa stressitasoja. Kävin eilen vietnamilaisessa. Tajusin, että todella vaikea tietää mm. salaateista, mitä niissä on...
  11. Z

@mavli ihana, että kaikki hyvin ja hyvä fiilis :) Kävin eilen neuvolassa. Onneksi oli sellainen täti, joka ei alannut saarnaamaan pieruista. Sydänäänet löytyi ja oli hengissä. Arveli, että edessä oleva istukka on voinut kasvaa, niin en tunne liikkeitä. Olin käynnin jälkeen ristiriitaisissa...
  12. Z

Mä täällä jo arvon, että pitäisikö mennä avoimeen neuvolaan ja pyytää, että kuunneltaisiin sydänäänet. Nyt on tosiaan 10 päivää siitä, kun olen viimeksi tuntenut jotain liikkeitä. Jos kehtaisi lähteä töistä vähän aiemmin ja pääsisi vielä sisään, kun klo 17 menee kiinni...
  13. Z

@#hope toivottavasti tilanne pysyy hallinnassa. Onneksi sinulla alkaa olla jo hyvät viikot, jospa sen aikaa pysyisi tilanne hyvänä. Minun siskoni joutuin rv 30 hätäsektioon pahan raskausmyrkytyksen vuoksi. Sitä ei tosin ymmärretty seurata, kun neuvolan th ei ymmärtänyt ja siskokin odotti...
  14. Z

@lullaby onnea hyvistä ultrauutisista! @MyMa isot onnittelut vauvasta! Ja rautainen sinä, kun kun ilman puudutuksia onnistuit. Kuulostaa kyllä juuri sellaiselta kuin synnytyksen pitäisikin mennä, että keho ehtii mukaan. @Choco coco tervetuloa! Minä kans kärsin yli kolme viikkoa alkuraskauden...
  15. Z

Voi Marrasmai! Voimia asioiden sulatteluun. Hyvissä käsissä varmasti olette, mutta onhan se todella rankka alku pienelle ihmiselle ja teille vanhemmille (täällä vetistelen :cry:) @mavli hienoa, että sait hyviä uutisia. Toivon, etten enää joutuisi käynnistykseen. Väkivaltainen kokemus! :cry...
  16. Z

@lullaby Ai, kauhee! Millanen täti sulle osui. Kyllähän Suomen kaltaisessa valtiossa, ihmisellä on oikeus tietää itseensä liittyviä asioita. Mä oon varmaan outo, kun en ole kummassakaan raskaudessa tiennyt mitään noita arvoja. @mavli hyvä, että oma mieli on vähän rauhallisempi. Loppujen...
  17. Z

@MyMa olen käyttänyt Lacto7 mhb:ta pitäisi kai koettaa vaihtaa lajia. @kiuski yritän kyllä syödä säännöllisesti. Jopa sen verran olen tsempannut, että olen vienyt töihin jugurttia tai hedelmiä välipalaksi, mutta tulee niitä lipsahduksiakin aika usein. Voimia @marrasmai! Kuinka pian pääset...
  18. Z

@mavli Eikö hoitajan sanominen ole ristiriidassa ultran kanssa, jos siinä todettiin normaalit rakenteet? Sen päälle vakavan rakennevian mainitseminen kuulostaa vähintään hämmentävältä. Minä haluan uskoa, että taysissa kuulet koneelta asiantuntijalta, että kaikki on hyvin. Jos vettä on vähän...
  19. Z

@mavli voi :unsure: onko sulla ilmennyt jotain ongelmia aiemmin? Onneksi pääset pian eteenpäin ja saat varmasti lisää tietoa. Jos yhtään lohduttaa niin vertaistueksi voin kertoa, mulla oli esikoista odottaessa istukan toimintahäiriö. Eka hidastui kasvu (sf mitta jäi 26 cm:n) ja sen jälkeen...
  20. Z

Caro87, MyMa ja Ranau päivät vähenee! Asuuko teistä kukaan samalla paikkakunnalla/onko mahdollista,että olette laitoksella samaan aikaan? Sairaalakassiin kannattaa laittaa sitten energiatiheää mutusteltavaa. Ilmeisen kova nälkä oli, kun muistan sen edelleen. #hope onneksi pääsit lopulta...

Yhteistyössä