Hakutulokset

1. L

Haaveena vauva 2022

Täällä alkoi tiputtelu, katsotaan onko tänään kp 1 vai huomenna. Osasin hieman odottaa tätä, kun eilen iski todella kova vauvankaipuu ja epätoivo siitä, ettei vieläkään ole tärpännyt. Tänään taas oli jo paljon parempi fiilis ja outoa, mutta oon tuntenut itseni upeaksi, haluttavaksi ja tsädääm...
  2. L

Haaveena vauva 2022

Mulla on sama homma noiden halujen kanssa, alkukierrosta himottaa, sitten se hiipuu. Täällä ei vielä ole menkat alkaneet, mutta menkkoja enteilevä orastava päänsärky astui kuvioihin aamulla. Eiköhän se täti sieltä kurvaa paikalle.
  3. L

Haaveena vauva 2022

Ei oo vielä menkat alkaneet, flo ennustaa niiden alkavan maanantaina. Oon myös malttanut olla ostamatta testejä kotiin. Ajattelin, että kestän paremmin alkavat menkat kuin negatiivisen testin tuijottelun. Viime kierrossa taisin neljä liuskatestiä tehdä loppukierron eri päivinä ja olin niin...
  4. L

Haaveena vauva 2022

Paljon onnea @Liljah! 😍 Millaisia oireita sulla oli ennen plussaa? Muistan lukeneeni eläväisistä unista ja tiputtelusta. Oliko jotain muuta? Täällä olo jatkuu oireettomana. Hieman flunssainen olo, joka on jokaisessa kierrossa, jolloin hormonitasot laskee. Ei oo kyllä ollenkaan kuumotellut edes...
  5. L

Haaveena vauva 2022

Kyllä noin vahva viiva on positiivinen! Paljon onnea! 😍
  6. L

Haaveena vauva 2022

Minä veikkaan, ettei täällä tärppi käynyt tässä kierrossa. Kaikki oireet puuttuu, mitä kevään plussakierrossa oli. Ei eläväisiä unia, ei sukkapuikkomaista tuikkaamista eikä nivusten kolotusta. Täysin oireetonta oloa täällä. Jätin joulukuussa yhteydenottopyynnön lääkärille, kun yli vuoden tässä...
  7. L

Haaveena vauva 2022

No lisää vaan. Onpa jännittävää piinailla sitten samoilla päivillä 😄 Yritän olla ostamatta raskaustestiliuskoja loppukierrosta, mutta katotaan miten käy, jaksanko piinailla ilman testaamista. Kiitos @Selis listan päivityksestä, oot päivittänyt sitä todella ahkerasti. 😊 Itsekin voin ensi...
  8. L

Haaveena vauva 2022

Paljon onnea @Suikku1 ! 😍 Täällä tänään dpo 0. Hommasin sitten Clearbluen digiovistestejä ja eilen tuli hymynaama. Illalla olikin kipuilua molemmin puolin lantiota, ehkäpä munasolu irtosi jo myöhään illalla tai yöllä.
  9. L

Haaveena vauva 2022

Näinhän se on. On vaan kiva nähdä se kaksi viivaa edes jossain testissä 😂 #testaushullu
  10. L

Haaveena vauva 2022

Joo, oon sun kanssa samaa mieltä, että kannattaisi käyttää samaa merkkiä. Oon itse käyttänyt raskauskeijun halpoja liuskoja, mutta ne pääsi nyt loppumaan. Pohdin tässä tarviiko sitä ovista nyt loppuun asti tikuttaa, kunhan jatkaa säännöllisiä talletteluja. Mutta voisihan tässä nyt kokeilla...

Yhteistyössä