Hakutulokset

1. L

Haaveena vauva 2022

O-ou, ovistestit loppumassa eikä vielä plussaa tullut. Onko teillä suositella jotain kaupasta tai apteekista ostettavaa ovistestiä? Ei rfsu:ta, sillä oon saanut vain hailuraa viivaa enkä selkeää plussaa.
  2. L

Haaveena vauva 2022

Anteeksi jo etukäteen, nyt tulee masistelua sisältävä avaus. On vaan pakko päästä purkamaan tätä pahaa oloa. Lomalla tuli paha mieli, kun sosiaalisesta mediasta pamahti raskausuutisia, mutta se ei ole mitään verrattuna tämän päivän kokemukseeni. Näin tänään ystävääni, jolla on pienet lapset...
  3. L

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Pahamaineinen testi, mutta onpa vahva testiviiva. Silloin, kun itse olin raskaana (vaikkei siitä onnellista loppua tullutkaan), niin sain tuolla testillä haaleamman viivan. Kyllä mä tuosta vähän innostuisin 😄
  4. L

Haaveena vauva 2022

Voi miten jännittävää! Toivottavasti siellä plussa tulisi ensi viikolla, kun testailet. 😍 Ihanaa joulua kaikille! ❤️
  5. L

Haaveena vauva 2022

Tervetuloa @kANaNdA mukaan palstalle. Oma kokemus ovulaatiotestien kanssa on, ettei välttämättä kaikilla merkeillä saa edes yhtä vahvoja viivoja testiin. Esim. itse en saa rfsu:n ovistestillä selkeää plussaa, vain hailuraa viivaa. Sen sijaan raskauskeijun halpisliuskalla saan vahvan punaisen...
  6. L

Haaveena vauva 2022

On kyllä aikainen vaihe testata, tosin onhan niitäkin tarinoita, kuinka dpo 8 testissä on jo hailura viiva 🤔 Ehkäpä meet fiiliksen mukaan? Itsellä ajatukset saattaisivat negatiivisesta testistä kääntyä synkäksi, vaikka järjellä ajattelisi, että voihan se siitä vielä positiiviseksi muuttua. Ja...
  7. L

Haaveena vauva 2022

Mulle saa päivittää kp 3.
  8. L

Haaveena vauva 2022

Täällä vissiin kp 2. Nää "menkat" on kyllä perseestä. Taas sama homma kuin viime kierrossa, en edes tarvitse pikkuhousunsuojaa, kun vuotoa on niin niukasti. Aion sähköisessä palvelussa pyytää gyneaikaa julkiselle. Ei tällaisella limakalvolla mitään plussaa voi saada, miksi pitää epätoivoisesti...
  9. L

Ei oo viivanpaikka. Viivanpaikka on sellainen kuultava viivanpaikka testialueella, kun testiä kääntelee valossa. Tuo on selkeä plussa. Parin päivän päästä viiva on varmasti yhtä tumma kuin kontrolliviiva, kun hcg-pitoisuus tuplaantuu. Varaa vain aika lääkäriin.
  10. L

Tuo on positiivinen.
  11. L

Haaveena vauva 2022

Eilinen menkka-marmatus taisi auttaa, tänään alkoi tiputtelu ja alavatsan juiliminen. Eiköhän se huomenna ole kp 1.
  12. L

Haaveena vauva 2022

Kaipa tuo positiivinen on? Onko sulla mikä dpo? Jospa se tuosta vahvistuu päivien edetessä. Tsemppiä ja voimia sinulle! Todella ikävä tilanne miehesi kanssa. Ja törkeää tuo hänen abortti-kommenttinsa.
  13. L

Haaveena vauva 2022

Täällä dpo 17 ja negan testasin jo dpo 14. Päätinpä tulla tähän ihmettelemään missä ne menkat luuraa? Ja minä kun kuvittelin kierron tasaantuvan, kun ovulaatio oli jo kp 15, mutta ei näköjään. Ainakin muilla on täällä avautuminen auttanut ja menkat alkaneet seuraavalla hetkellä, joten kokeillaan...
  14. L

Haaveena vauva 2022

Mullakin oli tärppikierrossa sukkapuikkomaista pistelyä/tukkimista lantionseudulla sekä nivusten kolotusta/jomotusta oletetun kiinnittymisen aikoihin. Vauvaahan siitä ei sitten tullut, mutta muuten mulla ei ole ollut moisia tuntemuksia negakierrossa.
  15. L

Haaveena vauva 2022

Oi! Kuulostaapa jännittävältä! Toivottavasti sieltä plussa pärähtää raskaustestiinkin! 😍
  16. L

Haaveena vauva 2022

Paljon onnea @Toiveikas1992 plussasta! ❤️ Täällä itse yritin ottaa tämän kierron rennosti, mutta aamuinen negatesti (dpo 14) sai mielen synkäksi. Ärsyttää, miksi piti edes mennä tekemään testi. Viime kierrossa näillä päivillä menkat alkoivat, mutta nähtävästi nyt taas on pitempi kierto kyseessä.
  17. L

Haaveena vauva 2022

Täällä kp 24. Täysin oireetonta oloa, ovis oli kp 15 ja tallettelut jäivät vähiin sairastelun takia. Vertailen oloa kevään raskautumisen, vaikka se pieleen menikin. Nyt puuttuu repivät kohtukivut, joita silloin oli. Eiköhän ne menkat sieltä sunnuntaina ala, kuten flo ennustaa. Yli vuosi yritystä...
  18. L

Haaveena vauva 2022

Onpa inhottava tilanne. Voi kunpa kyseessä olisi normaali raskaus, mutta hitaanpuoleinen hcg:n nousu.
  19. L

Haaveena vauva 2022

Ootko kokeillut jotain muuta testimerkkiä?
  20. L

Haaveena vauva 2022

Täällä tänään dpo 0, mutta piinailtavaa tässä ei taida olla, kun talletteluja on ollut vain tänä päivänä. Molemmat ollaan oltu kipeänä tällä viikolla, niin peiton heiluttelua ei ole ollut. Mutta kiva, että kierrot vaikuttaisi tasaantuneen. Nyt ovulaatio on jo muutaman kerran tullut kp 15-16...

Yhteistyössä