Hakutulokset

1. joulutoive

.

@Veeja itsellä oli ihan samankaltaisia tuntemuksia heti ovulaation jälkeen. Vaikka itekin tiestin ettei ne ’todellisia’ raskauteen liittyviä oikein voi olla. Mut ihmiset oireilee niin eri tavoin että joillain varmaan voi ollakin :love: Tänään aamun dpo 9. Livenä ei näy oikein mitään. No, jospa...
  2. joulutoive

.

@amadecasa yhdyn tuohon oireiden googletteluun! Tuntuu, että kehittelen oireita itselleni kokoajan, koska ihan samat oireet oli viime kierrossa (nega) niin en enää usko näihin ällötyksiini ja alavatsatuntemuksiin:mad:
  3. joulutoive

.

Moikka muut kuumeilijat, oon tovin jo ketju seurannut ja nyt alkaa olla jännät päivät käsillä niin hyppään mukaan. Ihanaa miten monelle on plussiakin sadellut :love: Itsellä taustalla tuulimuna 1/18, ja keskenmeno 06/18 (molemmat huomattu rv11). Molempiin raskauksiin oon raskautunut helposti...
  4. joulutoive

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

@Keijukuningatar , oon tosi pahoillani jos tässä nyt kävi näin :sick: veikkaan, että itselläkin viime kierrossa oli jonkinlainen kemiallinen, kun olevinaan kerran plussan sain mutta sit loppui oireet ja plussakin hävisi heti. Täällä tänään dpo 6, ja oireita on edelleen. Uutena tänään pistelyn...
  5. joulutoive

@mira.flower täällä sama kun monella muulla, eli oireita oli ja ei ollut- huoli heräsi vasta rv 11-12 pienen haaleahkon vuodon takia vaikka ultrassa selvisi että toinen oli tuulimuna ja toinen menny kesken jo rv 5. Lääkäri perusteli että joskus keho ei vaan osaa päästää irti vaikkei sikiössä...
  6. joulutoive

@kosmo ainakin ite oon todennu että ovistestien ’valmistumisessa’ kestää tosi kauan, ja että testiviiva vahvistuu ja muuttuu melkeinpä kuivumiseen asti. Itelle kävi joskus niin et vahdin vieressä ja totesin että ei se vielä oo lähelläkään plussaa, mut sit kun palasi katsomaan testiä vaikka 15min...
  7. joulutoive

@ipanassu oireet kuulostaa lupaavilta! Mikä dpo sulla? Toivotaan parasta ja kerro sit heti kun testailet :rolleyes: Mulla vaan jatkuu ihme juilinnat, mitään raskauteen liittyvää tää ei voi olla kun on vasta dpo 2 (n) alaselkä on kipeä ja kohdun seudulla hieman menkkamainen kipu oviksesta...
  8. joulutoive

Tervetuloa mukaan @tylleröinen_21 ja pahoittelut keskenmenosta. Täällä oli menossa jo kp 18 ja olin varma etten ovuloi ollenkaan tässä kierrossa, mut kas kummaa sieltä se ovis tuli normaalia myöhemmin ja kovempana kun pitkään aikaan. Limoja niin että housut on märkänä, välillä pyyhkiessä tullut...
  9. joulutoive

Kkm lääkkeellinen tyhjennys

Kivut ja vuoto on varmasti yksilöllistä, jos alkio on selvästi jo vuotanut pois (varmasti huomasit, kun tuli) voisi kuvitella että lääkkeet on tehonneet. Itsellä myös alkio tuli ensin ulos, sen jälkeen alkoi menkkamainen vuoto joka kesti normaali kauemmin.

Yhteistyössä