Hakutulokset

1. K

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Ensinnäkin jättimäiset onnisttelut @Sukkis poikavauvasta :) Aika raskaalta kuulosti tuo sun synnytys, mutta nyt hän on täällä <3. Saatko kotiin kotipaua, kun olet yksin ja leikattu? Onnea plussasta @Huurunenä, ilmoita, kun lisään sut listalle. Ja hyvistä ultrauutisista ainakin @Ensikatse...
  2. K

Haikara matkalla :love: nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA Millionnea ... 3.ICSI... toinen ja kolmas (poika2010) ... 25.1.2020 x2 (????) Jantzu ... 5.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 10.2.2020 Iid@ ... 1.lahjasoluhoito ... toinen ... 10.2.2020 nyuu ... 2.lahjasoluhoito/1.PAS ...
  3. K

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Olen ollut hämmentynyt pari päivää neuvolakäynnin jälkeen. Mulla oli sijaishoitaja. Kerroin, että lapsi on saanut alkunsa luovutetusta munasolusta. Sitten hoitaja kysyi, onko mun mies kuitenkin oikea isä. En ymmärtänyt kysymystä ja kerroin jotain meidän uusperheesta ja lapsen olevan miehen...
  4. K

Täällä jännitän @Iid@ ja @Sukkis kuulumisia :) Toivottavasti saan kirjata teidät pian maaliin päässeeksi. Minulla oli neuvola tänään, oli sijainen. Kysyin, pitääkö kroppa mua uudelleensynnyttäjänä vai ensisynnyttäjänä, kun viimeisestä synnytyksestä 14 vuotta. Hoitajan mukaan olen...
  5. K

@Mi76, kurja kuulla ette onnistunut! Mulla tehtiin kolme siirtoa, jotka kaikki plussaa. Kaksi ekaa meni vain alkumetreillä kesken. KOlmanteen kokeiltiin uutta lääkitystä ja intralipid-tiputusta 12. viikolle saakka. Vuotoja oli tässäkin raskaudessa. Me oltiin hoidossa Dextralla ja lääkäri näytti...
  6. K

Päivitin listaa. Haluatko @Wintersun jo listalle? Voit itse lisätä, tai jos annat tiedot, mä voin. Ja @Iid@ on varmaan jo maaliin päässeissä <3 @Sukkis, raskaushormonit tekee herkäksi, ja on varmasti paljon haasteita yksin odottaa lasta. Itsellä on ollut vaikea parisuhdetilanne keskimmäisen...
  7. K

Haikara matkalla :love: nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA Millionnea ... 3.ICSI... toinen ja kolmas (poika2010) ... 25.1.2020 x2 (????) Sukkis ... 1.PAS (luovutettu munasolu + siittiöt) ... 6.2.2020 Jantzu ... 5.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 10.2.2020 Iid@ ... 1.lahjasoluhoito ...
  8. K

@Karhurouvanen, onpas sinulla ohjelmaa raskauden tiimoilta :) Mikä tuo neuvolan kotikäynti on? Kiitos sanoistasi ja onnea tytön odotukseen <3 Tyttöä täälläkin odotetaan. @Iid@, kohta h-hetki lähellä. Anteeksi, mutten muista, miksi sinulla on käynnistys? @Puhalluskukka, onnea hyvistä...
  9. K

Haikara matkalla :love: nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA Millionnea ... 3.ICSI... toinen ja kolmas (poika2010) ... 25.1.2020 x2 (????) Sukkis ... 1.PAS (luovutettu munasolu + siittiöt) ... 6.2.2020 Jantzu ... 5.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 10.2.2020 Iid@ ... 1.lahjasoluhoito ...
  10. K

Lämpimät onnittelut tytöstä @shelterme! Jännä, ettei mun kans ole puhuttu mitään synnytyksistä, kun toisen lapsen synnytys kesti 2,5 h ja kolmannen 1,5 h. Toisaalta olen puolen tunnin päästä synnytyssairaalasta ja varmaan menen suht pian polttojen aletttua osastolle. Helmikuussa onkin...
  11. K

12. K

Onnea tuleviin hoitoihin @lahja75 ja @Hilkku81. @Plusyks, jännitin kovasti teidän puolesta ja oli hienoa lukea hyvät uutiset. Olette joutuneet kestämään useaman keskenmenen ja pettymyksen, joten on jo aika onnistua <3 Itsellä on pelot varsin pienet enää, kun viikkoja jo 27+1 ja typy selviää jo...
  13. K

@Ellinoora38, @Silmu75 onnea teille hyvistä ultrakuulumista. Ja @Jasmina20 plussasta! Hienoa @Sukkis, että kääntö onnistui. Ikävä, ettet jaksa mitään tehdä. Varmaan pitkästyttävää vaan olla ja odottaa. @Ensikatse, pitkä viikko sinulla edessä! Toivottan, että pieni nousee oikeille mitoille...
  14. K

Haikara matkalla :love: nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA Millionnea ... 3.ICSI... toinen ja kolmas (poika2010) ... 25.1.2020 x2 Sukkis ... 1.PAS (luovutettu munasolu + siittiöt) ... 6.2.2020 shelterme ... 1.IVF/ICSI/1.PAS... toinen ...10.2.2020 Jantzu ... 5.ICSI/1.PAS ...
  15. K

40 + so what, wol 14 (2019)

@Rusakkonen, kiitos, kun jaksoit vastata. Onneksi teillä on keskinäinen rakkaus ja tuki toisistanne <3. Ja usko elämään. Hautajaiset kuulostavat kovin kauniilta, upeasti olette halunneet muistaa pientä poikaanne <3. Minulla on hyvä vaihe raskaudessa. Iskiasvaivat vaivasivat kaksi kuukautta ja...
  16. K

Olipas ilo siirtää teidät plussanneihin @Seesam78, @Plusyks ja @Mirumarumoru :) Onnea kaikille teille ja erityisesti tuplista @Plusyks, teillä kun ollut paljon epäonnea matkassa. Tulkaa keskustelemaan tuonne alkionsiirrosta plussanneihin kaikki :) En varmaan enää jaksa päivittää tätä listaa...
  17. K

Listaus @Florie 39v, ya 2018, 1. lapsi, takana 2/3xIVF, lahjasoluhoidot alkamassa syksyllä. ron-Da (ikä 43v), yritys aloitettu 2019 omilla soluilla, nyt lahjasolut, 3. lapsi (puolison ensimmäinen) @Papupilvi 35v. ya 1/2018, 1.lapsi, 1.lahjasoluhoito, 3x omasolu-IVF @Netty79..... (40v)...
  18. K

@Seesam78, @Mirumarumoru ja @Plusyks, voinko siirtää teidät jo oikeisiin plussanneihin? Ilmoitatteko sitä varten lasketun ajan. Täällä alkaa flunssa olla lusittu, olen ollut torstaista asti saikulla. Muuten ihan hyvä olo, mutta kävellessä alkaa yskittään ja henki vinkuu. En jaksaisi töitä enää...
  19. K

Kävin eilen päivystyksessä, kun oli niin kummallisia pääoireita. pelkäsin raskausmyrkytystä, mutta se onneksi suljettiin pois. Sain flunssan takia saikkua maanantain ja tiistain. Olen torstaista asti ollut pois pelistä ja tuntuu ihanalta, kun mies on hoitanut yksin kodin ja koirat, käynyt myös...
  20. K

40 + so what, wol 14 (2019)

@Rusakkonen, saako kysyä miten voitte miehesi kanssa? Onko enkelivauvan kuolinsyy selvinnyt? Oliko hautajaiset jo? Kirsi ja rv 24+3

Yhteistyössä