Hakutulokset

1. K

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@Puhalluskukka, onko äitisi kuolemasta kauan? @kiia-s ja @Ensikatse, onnea hyvistä ultrakuulumisista! Tuosta on hyvä jatkaa :) @Iid@, ihanan pitkällä jo olet! Onko merkkejä synnytyksestä? Oletko noudattanut ruokaohjeita? Siis radin suhteen? Mulla ei ole noussut paino kuin pari kiloa, kun olen...
  2. K

Haikara matkalla :love: nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA Millionnea ... 3.ICSI... toinen ja kolmas (poika2010) ... 25.1.2020 x2 Sukkis ... 1.PAS (luovutettu munasolu + siittiöt) ... 6.2.2020 shelterme ... 1.IVF/ICSI/1.PAS... toinen ...10.2.2020 Jantzu ... 5.ICSI/1.PAS ...
  3. K

@Sukkis, sullapa onkin loppuajan hässäkkää :) Ikävä, että joudut kääntöön. SE ei varmaan ole kovin nkivaa? @Aallotar19, onnea hyvistä ultrakuulumisista! Toivotaan tosiaan, että me kaikki saadaan nämä pienet pitää <3 Itsellä ollut sokerit noususuhdanteessa. Nyt seuranta tiivistyy, pitää...
  4. K

Haikara matkalla :love: nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA Anemonee ... 2.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 24.11.2019 (???) Millionnea ... 3.ICSI... toinen ja kolmas (poika2010) ... 25.1.2020 x2 Sukkis ... 1.PAS (luovutettu munasolu + siittiöt) ... 6.2.2020 shelterme ...
  5. K

@MatildaM ja @BlackCat onnea pienokaisista :) Aika erilaiset synnytykset teillä. @MatildaM, en tiedä, mitä on tapahtunut, mutta et ollut tällä listalla. JOs haluat, voin lisätä tietosi, jos annat ne? @kiia-s ja @Wintersun, antakaa vaan tiedot, kun lisään teidät :) Ja onnea matkaan! @nyuu, sun...
  6. K

Haikara matkalla :love: nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA Anemonee ... 2.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 24.11.2019 (???) Millionnea ... 3.ICSI... toinen ja kolmas (poika2010) ... 25.1.2020 x2 Sukkis ... 1.PAS (luovutettu munasolu + siittiöt) ... 6.2.2020 shelterme ...
  7. K

@Silmu75, miksi et halua synnyttää? Itselläni ollut maailman ihanimmat ja kauneimmat luomusynnytykset. Ei ne kaikki yhtä horroria ole :). Nyt toivoisin synnytystä veteen, jos se vain onnistuu. Muistaakseni minulta on kaikissa synnytyksissä puhkaistu kalvot ja sen jälkeen ei ymmärtääkseni saa...
  8. K

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Ehkä teidän kannattaisi hakea vertaistukea Simpukasta? Itse yritin neljättä lasta viisi vuotta, kunnes päädyttiin luovutettuihin munasoluihin. Nyt 46-vuotias ja rv 23+2. Tätä edelsi kolme keskenmenoa. Itsellä auttoi jaksamaan omat luomulapset, joten olin sikäli onnekkaassa asemassa. Yrityksen...
  9. K

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@Plusyks, ihania uutisia :) Kunpa luoja nyt suo, että saatte molemmat pikkuiset pitää!!!! @Silmu75, en kyllä ymmärrä, miksi et saanut aikaa. Eihän juuri kukaan normaaliodottaja käy ultrassa. Oikea isä ;) No, ei se mitään, minullakin nykyään lipsuu ajatus "toiseen äitiin" ja en siitä ole enää...
  10. K

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Onnea @Wintersun, olen seurannut vaiheitasi :) Olette niin pitkään toivoneet ja yrittäneet!!!!
  11. K

@Papupilvi, minäkin olen hyvin pahoillani. Varmaan todella kurja olo! Ikävä, että saitte noin vähän alkoita... Nyt varmaan mietitte, yritättekö toisella luovuttajalla, vai mitä teette?
  12. K

Listaus @Seesam78 ikä 41 vuotta, esikoista yritetään. Yritys aloitettu 5/2014. Kolme tuloksetonta ICSIä omilla soluilla. 1. lahjamunasoluhoito. @Florie 39v, ya 2018, 1. lapsi, takana 2/3xIVF, lahjasoluhoidot alkamassa syksyllä. ron-Da (ikä 43v), yritys aloitettu 2019 omilla soluilla, nyt...
  13. K

@Mirumarumoru, kummallaista, että kunnilla on noin isot erot. Ei meillä Vantaalla ole mitään äippäpolin käyntiä, vaikka olen jo 46-vuotias. Ihan normaali raskauden seuranta. Radin takia yksi sairaalakäynti ylimääräinen.
  14. K

@Anemonee, la 24.11. Onko hänestä kuulunut pitkään aikaan? Onko lopettanut palstailun? @BlackCat, la 21.12, mikä tilanne? @millionnea, ovatko kyytiläiset vielä mukana? @Seesam78, hoitoalkuisissa ollut tosi paljon vuotoja. Itselläkin viiteen kertaan, lopuivat onneksi 9+ viikolla. Tsemppiä...
  15. K

Haikara matkalla :love: nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA Anemonee ... 2.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 24.11.2019 BlackCat ... 1.ICSI/2.PAS ... toinen ... 21.12.2019 Millionnea ... 3.ICSI... toinen ja kolmas (poika2010) ... 25.1.2020 x2 Sukkis ... 1.PAS (luovutettu munasolu +...
  16. K

@Papupilvi, oletko jo testannut? @Mirumarumoru, @Seesam78 ja @Plusyks, onko varhaisultrat varattu? Voisin päivittää listaa. Onko raskausoireita? Ihanaa vuotta 2020 teille kaikille <3 ja @Rusakkonen, sinulle ja miehellesi toivon siunausta <3. Kirsi ja rv 22+5
  17. K

Mulla oli kela-neuvola tänään ja tein kaikki hakemukset. Minulla on kolme kuukautta palkallaista äitiyslomaa :) Vauva ja minä voidaan hyvin. Iskiasvaivat ovat historiaa ja mieliala on korkealla. Nyt teen kokoaikatyötä äippälomaan saakka 24.3, mikäli ei ihmeitä ilmene. Pohdin vielä, pidänkö...
  18. K

Haikara matkalla :love: nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA Anemonee ... 2.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 24.11.2019 BlackCat ... 1.ICSI/2.PAS ... toinen ... 21.12.2019 Millionnea ... 3.ICSI... toinen ja kolmas (poika2010) ... 25.1.2020 x2 Sukkis ... 1.PAS (luovutettu munasolu +...
  19. K

@Ellinoora38, onnittelut plussasta ja tervetuloa. Lisään sut, jos annat tiedot ja haluat. Mulla on ollut sokerit koholla nyt joulun ajan, kun olen syönyt tavallista enemmän. Yhden konvehdin vain söin ja herkkuja en ole syönyt! Vauva liikkuu tosi paljon, ja ei tarvitse arvuutella, onko...
  20. K

Yhteistyössä