Hakutulokset

1. mavli

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Voi Domi ei saa olla totta!!! :( Oon niin pahoillani jos joudutte tänkin vielä kokeen.. Siida mä on ainakaan saa tuolla omalla dopplerillani sellasta kunnon terävää sykettä kuuluun kun siitä yhdestä kohdasta. Eiköhän siellä ole kaikki hyvin! Mun eilinen päivä oli ihan painajainen! Aamupv...
  2. mavli

Lullabylta piti kysyä että milloin se ultra on? :)
  3. mavli

Zoona kiva kuulla että ultrassa oli kaikki mallillaan! :) kiuski ihana ultrakäynti sulla, tosi hienoa! <3 Ihana kun sait jo varovaisen lupauksen sukupuolesta! Caro kuulostaa tuo ihottuma olevan vielä niin ikävässä paikassa että housut saattaa hangata tai painaa siihen myös. Toivottavasti saat...
  4. mavli

Domille hirmuiset tsempit, pitkä on piina taas.. <3 Myma en siis ihan pyörtynyt. Ehdin juuri ja juuri pois asiakkaiden selmien alta pois kyykkimään ja työkaveri sitten toi lasin limpparia että saatiin nainen pystyyn taas. Harvalla ne lenkit on noilla viikoilla enää niitä kunnon lenkkejä...
  5. mavli

Domi todella ihanan lääkärin oot löytänyt ja todella hienoa, että pääset jo huomenna ultraan! <3 Kun luin tuon sun lauseen tuosta kohdunulkoisesta niin ekana tuli mieleen että oot todella päässyt alkuraskauden epätoivon ja pelon kierteen syövereihin. Vuorotellen pelkää kaikkia mahdollisia...
  6. mavli

Domi täällä on nähty viime aikoina hyvin erilaisiakin arvoja sekä hyvillä että huonoilla lopputuloksilla ja moni varmasti tarkoitti sitä, ettei tuolla arvolla olisi ainakaan syytä huoleen etteikö masussa jotain olisi meneillään. marrasmai kyllä munkin mielenrauhaa tuo doppler kummasti...
  7. mavli

Domi olipa huikee arvo, toivottavasti saat vielä tulokset ennen vkl! :) Lullaby toivotaan että pääset ultraan! Meinaatko mennä yksityiselle jos et pääse? Hope ihania ultrakuulumisia! :) Jospa sitten toisella kertaa toinen paljastaisi vähän enemmän itseään. Helios puoliväli ja ru tosiaan ihan...
  8. mavli

lullaby itse asun naapurikunnassa mutta nuo Tampereen neuvolat.. :unsure: Joo, oon kuullut hyvääkin, mutta erityisen vaikeaa on saada ”mitään ylimääräistä” ja voin niin hyvin kuvitella tuon kun eivät suostu tuota aikaakaan antamaan.. Onnea vielä plussasta! Domi pc on kyllä herkkä testi mutta se...
  9. mavli

kiuski mullakin on kaikki nuo persoonat.. ;) Esikoisen odotuksessa en uskaltanu kertoo kenellekään kun olin ihan varma että jos sen sanoo ääneen niin se viedään pois. Nytkin on vähän saman tyylistä välillä ilmassa, lähinnä sellasta että en kerro kun ”ei tästä vielä tiedä”. Työkaveri nauro tällä...
  10. mavli

gemmy suuren suuret pahoittelut täältäkin! Sitkeästi on toinen yrittänyt kun oli vielä jakautunutkin. Voimahalit ja tsemppiä! Tulehan pian takaisin! Kiuski mulla oli sit vähän erilainen neuvolalääkäri vaikka käteen jäi varmaan yhtä paljon. Paitsi meillä kyllä ultrattiin. Meni melkein tunti, kun...

Yhteistyössä