Hakutulokset

1. mavli

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Siis mähän kirjottelin eilen vaikka mitä kivaa ja tuo oli kaikki mitä oli jäljellä, eikä ollut edes lähettänyt kommenttia.. :( kiuskin kysymys oli kyllä tosi hyvä! Mulla ei oo mitään noin ”rajua” kokemusta kun Siidalla vaikka tikkejä tulikin. Palautuminen tuntui olevan jotenkin todella...
  2. mavli

Anzulle tosiaan onnittelut ja tervetuloa! Hope jei, hyviä uutisia ja vahvistus prinsessasta! <3 Helios ihanaa kun sielläkin on päästy kunnolla shoppailun makuun!
  3. mavli

Käsityöt unohtu, alkaa raskausajan dementia vaivata.. Mä en jotenkin saa tehtyä mitään! Aloitan ja puran ja aloitan ja puran.. Esikoiselle tein ihanan merinovillaisen pipan, sukat, tumput ja villahaalarin. Se pipa oli kyllä niin ihana että sen voisin haluta ensi syksyksi ja talveksi...
  4. mavli

Myma ja Ranau niin jännää kun voi tapahtua ihan koska vaan! :) Zoona onnea hyvistä ultrakuulumisista! <3 kiuski mä mietin itekin tuota että pitäskö mittailla.. :D Mäkin selkeesti huomaan iltasin enemmän turvotusta. Toki riippuu siitäkin, mitä tulee päivän aikana syötyä. Siida ihanilta...
  5. mavli

No se se oli mistä mun piti vielä tuon vakuutuksen suhteen sanoa. Mekään ei oo käyty Pohjola sairaalassa, kun oli ennen sen avausta Tampereelle jo tykästytty Mehiläisen palveluihin. Mutta ainakin Tampereen sairaalasta olen kuullut että heillä on siellä hyvät ammattilaiset töissä ja jos en väärin...
  6. mavli

Siida ihanaa, onnea! Ja vielä molemmat sekä tyttö että poika! <3 Kyllä mäkin luulen että tuo rakenneultra on se minkä jälkeen kaikesta tulee oikeasti todellista. Nyt pääset shoppaileen! :) <3 Myma mä luulen että mm. sikiön liikkeet aiheuttaa sen että kalvot siellä paukkuu. Ehkäpä se pieni vielä...
  7. mavli

Myma mulla tuli heti lukiessa mieleen että kalvot siellä paukkuu, kun en ehtinyt vielä edes lukemaan että niinhän olit itsekin päätellyt! :) Hienoa että neuvolassa kaikki hyvin ja pieni on kiinnittynyt lähtökuoppiin. Salama ihana esimies sielläkin! :) Tuo on kyllä ihanaa kun mieskin tuntee...
  8. mavli

marrasmai tosi hienosti esimies suhtautui! <3 Se on jotenkin kyllä helpotus jos esimies suhtautuu hyvin. Vois olla ikävää olla töissä viimeset kk ennen äitiyslomaa, jos esimies ei osais suhtautua asiaan hyvin.
  9. mavli

Ranau onpa hienoa että pieni kääntyi itsekseen! :) Helios kauniisti se vatsa on pyöristynyt jo sielläkin! Ihana kun oot päässy jo hypisteleen vaateitakin ja tekeen hyviä löytöjä. :) hope huhhuh! On sua kyllä koeteltu! Toivottavasti alkaa olo oleen jo parempi! Siida mä kattelinkin eilen...
  10. mavli

Myma just ihania noi sun ”höpinät” :) Ja kyllä mäkin muistan kuinka loppuraskaudesta sai viimeks miettiä missä asennossa jne aivastaa tai yskii, uskoakseni ihan normaalia kun lapsi painaa kuitenkin juuri sinne virtsarakon alueellekin. Caro mulla on nännit jo nyt iiiihan erilaiset ja isommat...
  11. mavli

Marrasmai ihanasti sielläkin jo masu näkyy <3 Hyvä että oot saanu ladata akkuja pidemmän viikonlopun! Tuo on kyllä ikävää, ei sitä viitsi juuri pois olla vaikka olisi hyväksikin, kun tulot tippuu.. Zoona oireet alkaa pikkuhiljaa helpottaan juuri noilla viikoilla. Ens viikolla pääsette jo...
  12. mavli

esemila kyllähän jokaisen luulis sen ymmärtävän että voi vielä loppuun saakka tulla ylläreitä ja sukupuoli ”vaihtua lennossa”. Meillä pojalle laitettiin synnytyksen jälkeen pinkki pipa kun salissa ei muita ollut. Laitettiin kuva muutamille ja kaikki oli miettineet että onkohan se sittenkin...
  13. mavli

Lullaby niin parasta! <3 Marrasmai mulla kans just yks päivä ei tuntunu oikein mitään liikkeitä. Vaikka nyt jo aika usein tuntuu ja iltasin on pienellä iltajumppa menossa.. Caro ja Myma ei oo pitkää odotusta enää teillä! Vaikka meinaa välillä tuntua raskaaltakin niin nauttikaa masusta ja...
  14. mavli

Myma hyvä kuulla että vielä siirtyi ihan kivasti! Tää oli vähän yllätys kun kaks kertaa ennen tätä on sanottu että on takaseinämässä ja nyt tulikin sitten aika alas. No, jospa se ei kuitenkaan olisi niiiin alhaalla että haittaisi mitään.. Siida teille tosiaan tulee hieman hankintoja vaikka yksi...
  15. mavli

Lullaby mä odotin koko alkuraskauden niitä samanlaisia oloja kuin esikoisen raskaudessa oli, mutta niitä ei koskaan tullut.. Kantapään kautta vasta oppinut että raskaudet tosiaan voi olla erilaisia. Tsemppiä ultran odotteluun! Siida onneks sulla on se ru jo niin pian! Mulla on vielä kolmisen...
  16. mavli

Domi oon niin pahoillani..ei tässä todellakaan näin pitänyt käydä.. :( Helios ihania ultrakuulumisia! <3 Hope onpas teillä siellä vilkas kaveri, mutta hyvältähän se tosiaan ennemmin vaikuttaa. :) <3 SalamaT ei varmasti oo kyllä ihan helppo yhdistelmä tuollainen työ ja se että pieni...
  17. mavli

Lullaby mä en oo ees laskenu kuinka paljon tai kuinka pitkään kerrallaan mulla on tullut jonkin näköstä vuotoa tai tuhrua tän raskauden aikana. Kuulostaa kyllä sullakin sen verran vähäiseltä onneksi että vaikuttais olevan limakalvoilta peräisin. (Vielä enemmän oon tätä mieltä jos se mun...
  18. mavli

Siida kyllä mullakin hyvin samanlaisia ajatuksia on alkioiden suhteen. Meidän elämäntilanne on vaan tällä hetkellä sellainen että kaksi taitaa olla meille oikea määrä. Jos (ja toivottavasti kun) tilanne muuttuu lähivuosina niin ehdottomasti kokeillaan ne sieltä pois. Kävi tuossa mielessä että...
  19. mavli

Siida mäkin ajattelin ettei mulla ole mitään asiaa sinne enää! :o Mutta onneksi nyt vaikuttaa kaikki taas ihan hyvältä ja tiistaina tosiaan sinne ultraan. Mulla tulee töissä välillä kipuja häpyluun tienoille, mutta oon huomannut sen helpottavan kun kävelen vähän. Toisin sanoen kipu tulee jos oon...
  20. mavli

Caro en soittanut kun ei ne käsittääkseni näillä viikoilla vielä sinne oikein ota. Terkka käski mennä terveyskeskuksen päivystykseen jos alkaa uudelleen ja sanoi että lääkäristä riippuen lähettää sitten Taysiin jos ei pätevyys riitä tutkimaan asiaa tarkemmin.

Yhteistyössä