Hakutulokset

1. mavli

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Kontrollissa käyty ja kaikki oli jopa niinkin hyvin että seuraava kontrolli on viiden viikon päästä, kun nyt on ollut viikon ja kahden viikon välit. :) <3 Taisin kuulkaa jopa käydä tekemässä ensimmäiset ostokset pienelle kun jäi kerrankin suht rento fiilis käynnistä. 25+0
  2. mavli

Salama onpa kyllä jollain tavalla jopa jännä ettei mies saa kerrottua asiaa ja puhuttua siitä lasten kanssa. Toisaalta ymmärrän tuon ”kulttuurin”, munkaan lapsuuden kodissa ei juuri vaikeista/negatiivisista/syvällisistä asioista keskusteltu.. Mutta musta nuo sun ajatukset kuulostaa järkeviltä ja...
  3. mavli

Hope voi sullakin verenpaine nousussa.. Lääkäri oli siis sitä mieltä että sairasloma ja lepo voisi auttaa ihan siihen että paineet pysyis maltillisempina? Olipa kiva kuulla että keskikäyrällä kasvetaan! :) Itsekseni juuri mietin että koskahan se kilon maaginen raja menee rikki. Siida hienolta...
  4. mavli

Ooh, onnea Ranau! <3 Onpa sielläkin tapahtunut nopeasti kaikki. Siida jospa se kotimittari antais erilaisia lukemia. Kuulostaa inhottavalta tuollainen päänsärky ja muut. Inhottavaa jos ei saa nukuttua hyvin, koska varmasti voimistuu kaikki nuo sen myötä. Mä taisin ilmasta itteni tosi...
  5. mavli

maljakko niillä main siis kuitenkin. Tuo lähellä asuminenkin antaa jo jonkinlaisen mielenrauhan kyllä kun sitä miettii välillä vähän liikaakin kaikenlaista. Salamallako siellä yskä oli, eipä kuulosta yhtään mukavalta! :( Itse en juuri koskaan yskänlääkkeitä käytä enkä osaa juuri kyllä auttaa...
  6. mavli

Myma suuren suuret onnittelut! <3 Kylläpä sujui mukavan nopsaan kaikki noin ensisynnyttäjäksi! Muakin jäi mietityttämään että olisko vauvan sykkeet laskenu vai mitä kun yhtäkkiä oli salissa jos ketä ja ottivat imukupin avuksi. Hope täälläkin vain hyviä kokemuksia Taysista, sekä itsellä että...
  7. mavli

Lullaby ihanaa! <3 Tämä oli jo todella iso askel kohti helpotusta, jos ei sitä vielä täysin tuonut! Ranau huoh..todella pitkä on odottavan aika siellä.. Ja kyllä muistan kuinka itse sitä odotti suunnilleen jo 37+ viikolta joka yöltä sitä että lähtö tulee. Silloin mä jotenkin ’tiesin’ että...
  8. mavli

Voi ihana kuulla Caron kuulumisia, melkein tuli tippa linssiin kun kaikki kuulosti jotenkin niin ihanalle. <3 Myma mullakin esikoisen synnytyksessä vesien meno tuli ihan puskista kun olin menossa nukkumaan. Tsemppiä viimeisiin hetkiin! Ranaulle myös tsemppiä! Marrasmai tsemppihalaukset...
  9. mavli

Anzu voi ei..ei tuota soisi enää kenellekään joka on joutunut jo muutenkin vaikeimman kautta käymään tämän tien.. :( Tulehan pian takaisin! Lullaby koska se ultra nyt olikaan? Eikö se tällä viikolla oo? Keskiviikkona taas Taysiin ultrattavaksi, nyt toivottavasti se aortan kaari löytyy taas ja...
  10. mavli

Onnea Carolle pienestä nyytistä! <3
  11. mavli

Ja meillä siis nuo tulokset pitää itse kysyä neuvolasta ja viedä mukanaan nt-ultraan, joka tehdään yksityisellä.
  12. mavli

Lullaby voi toki olla että puhutaan eri yksiköistä, enkä muista noita viitearvoja, mutta mulla nuo molemmat arvot oli alle sadan. Toinen hieman yli 70 ja toinen hieman yli 80. Korjatuissa Mom-arvoissa tuo s-papp-a on matala, mutta se yksinään ei olisi tarkoittanut muuta kuin kontrolliultran rv...
  13. mavli

Myma huomasin itekin että olin kirjotellu läppää ja kaarta sekasin ja yritin viä korjata, mutten näköjään onnistunu.. :D Aortan kaari siis kyseessä. marrasmai kuulostaa siltä että ootte löytäneet hyvän lääkärin, jonka kanssa selvittää asiaa. Hyvä kuulla että fataalit jutut on nyt suljettu...
  14. mavli

Lullaby huhhuh kun on ollu raskas terkka.. Periaatteessa ymmärrän pointin, mutta pitäshän ne arvot kertoo. Ja niistä on aika vaikee päätellä oikein mitään. Mullakin oli esim eri yksikössä ne kun monella muulla ja muutenkin netin ihmeellinen maailma ei onneks tarjonnu kauheesti mitään niiden...
  15. mavli

Tsemppiä kaikille ja onnea hyvistä kuulumisista niille kenelle se kuuluu. Marrasmai tuohan onneksi kuulostaa jo paljon paremmalta jos olisi leikkauksella hoidettavissa oleva asia. Koska pääsette jatkotutkimuksiin? Tsemppihaleja sinne! Oon yrittänyt jättäytyä vauvajutuista pois kun meinaa pää...
  16. mavli

Marrasmai tsemppihaleja sinne! toivottavasti lääkäri saa huomenna ultrattua paremmin ja kaikki on hyvin. Hyvä että saat ainakin nopeammin lisätietoja.. Taysissa olivat tarttuneet hieman pieneen pään läpimittaan tuon veden vähyyden lisäksi. Itse en osannut siitä huolestua koska kätilö sanoi sen...
  17. mavli

Kiitos kaikille tsempeistä! Taysista hoitaja soitti varattiin aika ensi viikolle. Lääkäri tekee uuden ultran ja sen perusteella arvioidaan onko tarvetta lapsivesipunktiolle kromosomien selvittämiseksi. Tiedustelin etteikö NIPT verikoe olisi myös mahdollinen mutta sen tulosten saaminen kestää...
  18. mavli

Rakenteet hyvät ja normaalit, mutta lapsivettä ”aika vähänlaisesti” ja viikon sisään Taysiin.. Olin ajatellut että mennään miehen kanssa syömään ja ehkä ostetaan jotain pientä vauvalle. Ei pysty, nyt vaan kotiin..
  19. mavli

kiuski ihania uutisia siellä! <3 aika yllättävä kyllä tuo kaksi istukkaa :o Onneksi siitä ei juuri haittaa sitten kuitenkaan ole, toivottavasti siirtyy eikä ole edessä estämässä synnytystäkään. :) Hope hienoa että oot vähän virkeämpi ollut nyt! :) Kannattaa ihmeessä jutella neuvolass jos...
  20. mavli

Lullaby tsemppiä epätoivon hetkiin! Hyvin alkaa olla jo viikkoja kasassa, vaikka se ei varmasti aiempien kokemusten vuoksi paljon vielä lämmitä.. Koitahan jaksaa, pian olet taas viisaampi! <3 Myma ja kiuski juuri tuo suhtautuminen synnytykseen kuulostaa oikein hyvältä! Itse sain psyykattua...

Yhteistyössä