Hakutulokset

1. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Meidän yrityksestä haaveesta/yrityksestä tietää paras ystävä ja äitille möläytin. :-D tällä hetkellä tuntuu että pitäisin plussan tietonani pitkään, mutta oon aika malttamaton niin en usko että onnistuisi. :-D
  2. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Onnittelut @Shibali ja @Vindy <3 ihana juttu!!
  3. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Onnittelut @Ananas90 <3 ja mahtava ovisplussa @Kasikuus (y) !
  4. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Pahoittelut ja voimia <3
  5. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Näen kyllä ihan tuossa kuvassakin sen haamusen! Toivottavasti olis tosi kyseessä!! <3
  6. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Eikä :-( on kyllä pitkä aika odotella. Oisinpa aikaisemmin tajunnut lähetettä hakea...
  7. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Kävin hakemassa lähetteen keskussairaalaan sektioarven ultraamiseen. Neuvolalääkäri varoitteli että saattaa mennä pitkään, mutta yksityiselle en nyt malttaisi mennä. Sanoi että mikäli raskaaksi tulisin, niin heti alkuraskaudessa ultraus tehtäisiin sitten. Raskauksia ei tosiaan ole kielletty...
  8. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus kiitos kokemuksesi jakamisesta! Minulla siis todettu haavassa pieni ohentuma, mutta se pyrittiin korjaamaan viime sektiossa. Raskauksia ei ole kielletty, kirjoitettu vain että heti alkuraskaudessa äitipolille yhteys ja tilanteen tsekkaus. Mutta haluan kuitenkin käydä ennen yritystä...
  9. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Jostain luin jonkun lääkärin sanoneen, että sektioarpi paranee ja vahvistuu sen vuoden ajan, mitä vahvistuu... Mutta toki sitten hätäsektiossa oon kuullut että jollakulla suositeltu 2v tauoksi.
  10. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Selvisikö ohentuminen sinulle kolmannessa sektiossa? Mikä rv sektio tehtiin sinulle kolmannessa raskaudessa? Sori kun kyselen, mutta itsellä liippaa niin läheltä tämä :-) mahdollinen tuleva, onnistunut raskaus tarkoittaisi kolmatta sektiota. Toivon että ultrassa näkisi tilanteen suht hyvin...
  11. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Onnittelut plussanneille ja tarrasukkia matkaan <3 Täällä alkoi viimeinen kierto ennen ekaa yrityskiertoa jihuu! Torstaina lääkäri, en tiedä katsotaanko sektioarpi silloin vai saanko vain lähetteen keskussairaalaan.
  12. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Tsemppiä @Kasikuus <3 niin kurja että odotettu plussa vaihtuikin surullisiin uutisiin :-( toki vaikka tuntuikin että osasit tätä aavistella. Onnittelut @Hannaah plussasta <3
  13. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Eiköhän tää oo aika yleistä ja normaalia, itellä ainakin se iskee jos meidän taaperolla on uniongelmia, niin heti ajattelen yön väsymyksessä että apua meidän lapset oli kyllä tässä :-D sitten aamulla on jo eri fiilis.
  14. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Ainakin sillon pari vuotta sitten näytti härskejä viivanpaikkoja, en osta enää :-| en tiiä onko parantunu laatu siitä
  15. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Mikäli heinäkuun lääkärissä saa vihreää valoa yritykselle, niin elokuussa saattais ovis olla heti häiden jälkeen <3 ...mikäli kierrot pysyy kutakuinkin raiteillaan siis :-) Mieskin vallan innostui kun tästä mainitsin. :-D sitä odotellessa vähemmän aktiivisesti nyt kirjoittelen, enempi seurailen...
  16. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Tsemppiä tilanteisiinne @Kasikuus ja @Persikka123 <3
  17. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Mä käyn heinäkuussa lääkärissä tsekkaamassa arpea. Mulla tulee olemaan seuranta, mutta haluan varmistua ennen yritystä että se olisi ok raskautua. Ja mahdolliset seuraavat vauvelit tulee syntymään mulla sektiolla, olen tyytyväinen ettei tarvi arpoa synnytystapaa.
  18. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Kiitos <3 Sama juttu että välillä iskee arpominen, mutta kyllä sitä haluaa oikeasti vielä yrittää :-) ja ollaan myös säästetty parhaimmat vauvakamat ;-)
  19. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Mä jopa aloitin tän ketjun, vaikka kolmosen yritys vasta alkamassa elokuussa häiden jälkeen :-D Minulla myös sektio alla, joten senkin takia olen halunnut odottaa. Meillä siis ennestään enkeli esikoinen ja toinen lapsi, taaperoikäinen, kotona <3 Minulla aiemmat raskaudet alkaneet helposti...
  20. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Nyt on varattu lääkäriaika heinäkuulle tsekkaamaan onko sektioarpi ok raskautumiselle, jännittävää että jotain konkreettista raskauden yritykseen liittyvää nyt tiedossa :-)

Yhteistyössä