Hakutulokset

1. K

Helmikuiset 2024

Meillä varhaisultra on just viikoilla 6-7 kunnallisella. Itse en ollut edes oikeutettu siihen vaikka veristä vuotoa tuli alussa. Meillä täytyy olla kaksi peräkkäistä keskenmenoa että sen saa tai epätietoisuus miten pitkällä raskaus on .. Naisten taudit suostuivat ultraamaan minut et onko kaikki...
  2. K

Helmikuiset 2024

En tiedä miten vaikea teillä on saada aikoja neuvolaan. Meillä vain yksi terkka 25km säteellä, joten täydet listat on. Siksi varasin melkein heti plussan saatua plussan. 😂🤞
  3. K

Helmikuiset 2024

Minullakin neuvola 27.6 . Tuntuu pitkältä ajalta odottaa. Mulla aika oireetonta vieläkin joten pitkiltä päivät tuntuu.
  4. K

Helmikuiset 2024

Mua harmittaa kun tuhlasin mun ainoan Digi jo heti alkuun! 😂 En kehtais enää uutta ostaa.
  5. K

Haaveena vauva 2024

Mä olen tilannut kotitestiltä. 🤭
  6. K

Helmikuiset 2024

Mä voi faceen tulla jos joku sinne salaisen ryhmän saa ettei kukaan muu nää että siihen kuulun. 😂🤞
  7. K

Helmikuiset 2024

Tervetuloa mukaan! 🤗
  8. K

Helmikuiset 2024

Mulla varattuna varhaisultra 15.6 jolloin 6+6 . Kertonut olen yhdelle työkaverille koska oleellista töiden takia ja äiti tietää koska oli juhlat jossa jouduin välttelee alkoholia. Haluaisin kertoa kaikille jo nyt mutta pakko odottaa nt ultraan vähintään. Meillä edellinen raskaus oli keskeytynyt...
  9. K

Helmikuiset 2024

Tervetuloa! 🤗
  10. K

Helmikuiset 2024

Tervetuloa mukaan! 🤗

Yhteistyössä