Hakutulokset

1. K

Helmikuiset 2024

Tervetuloa mukaan! 🤭
  2. K

Helmikuiset 2024

Onneksi! En kyllä kestäisi ilman tuota käyntiä, pakko olisi yksityiselle mennä. 🤭
  3. K

Helmikuiset 2024

Täällä pitkä aika odotella tuota päivää.. enää 4vkoa ja 3 päivää jäljellä. 🥶😩
  4. K

Helmikuiset 2024

Toivotaan että kaikki menee hyvin! ❤️
  5. K

Helmikuiset 2024

Tervetuloa ryhmään! 🤭
  6. K

Helmikuiset 2024

Jospa siellä kaksi olisi tälläkin kertaa kun samat oireet! 🤭
  7. K

Helmikuiset 2024

Tervetuloa mukaan! 🤗
  8. K

Haaveena vauva 2024

Minä olen tehnyt ovistestäjä myös sen takia että se katkaisee kierron omalla tavallaan. Yleensä kun menkat alkaa niin tuntuu pitkältä ajalta odottaa taas kuukausi kunnes uusi pettymys tulee. Kun tekee ovistestejä niin elää samalla 2vkon sykleissä joten aika ei tunnu niin pitkältä. Ja koska...
  9. K

Helmikuiset 2024

Tervetuloa mukaan! 🤗
  10. K

Helmikuiset 2024

Tervetuloa! 😘❤️
  11. K

Helmikuiset 2024

Minä olen ollut ennenkin ja pidän todella todella paljon. Ryhmä jos on sopivan kokoinen ja aktiivinen niin saa tukea/apua ja neuvoa. 🤗 ikinä ei sen suurempia "ongelmia" tai riitoja ole niissä ollut. Mulla on yksi ryhmä 8vuotta ollut ja edelleen viestejä vaihdellaan toki ei enää niin...
  12. K

Helmikuiset 2024

Hyvä on seurata! Mulla menee eka neuvola just juhannuksen jälkeiselle viikolle. 🤭
  13. K

Helmikuiset 2024

Täällä oireina vain väsymystä ja sekin tulee joskus päivällisen jälkeen klo.16-17 muita oireita ei sitten olekkaan. Ja tuo väsymys ei edes joka Päiväinen ole. Noin viikko ultraan, päivät menee hitaasti. Jospa kaikki kuitenkin olisi hyvin vaikka vähäiset oireet ovatkin. ❤️
  14. K

Helmikuiset 2024

Muakin kiinnostaa se ryhmä. 🤭
  15. K

Helmikuiset 2024

Ei hitto miten halpaa siellä on! Meillä halvin tällä hetkellä 139€ 😩
  16. K

Haaveena vauva 2024

Selkee viiva, varovaiset onnittelut! 😘❤️
  17. K

Helmikuiset 2024

Minäkin Kuopion paikkoja katsoin kun ajattelin josko siellä olisi joku halvempi kun meillä, mutta en vaan ole onnistunut löytämään. Jos löydät Kuopiosta jonkun halvan vinkkaa tänne myös! 🤗
  18. K

Helmikuiset 2024

Tervetuloa mukaan! 🤗
  19. K

Helmikuiset 2024

Hyvältä kuulostaa tuo oire. 🤭
  20. K

Haaveena vauva 2024

Teitkö uuden testin? 🤞🤭

Yhteistyössä